Voisiko prinssi Charles saattaa Meghanin alttarille?
Nyt kun Meghanin suku on sotkenut täysin asiansa ja tuskin isä Markle ilkiää näyttää edes naamansa häissä? Ainut järkevä sukulainen Meghanilla on äitinsä Dorian, hän tuskin saattaa tyttärensä alttarille? Tuleva appiukko Charles siinä tapauksessa ainut sopiva?
Kommentit (30)
Meghan kai alunperin halusi, että äiti Dorian hänet saattaisi. Se olisi kyllä hieno juttu.
Mietin myös millaiset välit Harryllä ja Dianan veljellä on. Olisihan se aikamoinen kunnianosoitus jos Lord Spencer saattaisi Meghanin.
Ei prinssi Charles huono vaihtoehto ole. Tuleva kuningas kuitenkin. Sen verran pitkä käytävä, tv-kamerat ja suuri yleisö, että itse ainakin haluaisin johonkin siinä matkalla turvata.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on toivonut, että hänen äitinsä saattaisi hänet alttarille.
Jos tämä ei sovi, uskoisin että pari kävelee alttarille yhdessä. (Olisi se toki aika hienoa, jos Elizabeth luovuttaisi Harryn :DDDD Kuningattarelta se avioitumislupakin piti saada)
Tuo oli muuten ihana ajatus! Olisihan se aika huikeaa jos kuningatar luovuttaisi :)
Eilen luin, että kuningatar Victoria luovutti aikanaan kaksi tytärtään miehensä kuoleman jälkeen.
James Bond, Jamesin pitää tulla luovuttamaan Meghan. Siis Danie Greig. Tai hätätilassa David Beckham.
Prinssi Philip saattoi Elisabethin siskon Margharetan alttarille?
Jos äiti-Dorian luovuttaa Meghanin niin hieno juttu, mutta jos isä-Thomas, niin huono juttu!
Missä logiikka!!!???
Vierailija kirjoitti:
Prinssi Philip saattoi Elisabethin siskon Margharetan alttarille?
Hän oli suvun päämies morsiamen isän kuoltua, ja Margaret oli menossa pois, eikä tulossa.
Meghan voi aivan hyvin tulla yksin niiden morsiuslasten kanssa, moderni eronnut nainen. Ja toivottavasti ilman kasvot peittävää huntua.
Victorian saattoi kuningas kirkon käytävän puoliväliin, kompromissi.
Vierailija kirjoitti:
Jos äiti-Dorian luovuttaa Meghanin niin hieno juttu, mutta jos isä-Thomas, niin huono juttu!
Missä logiikka!!!???
Noissa kuninkaallisissa piireissä varmaan suurin logiikka olisi se, että niin ei ole tapana tehdä.
Mä muuten olen sitä mieltä, että ei siinä mitään pahaa ole jos lapsi haluaa isän tai äidin tai molemmat tukemaan tuolle matkalle. Tapa pitää nähdä niin, että ajat ovat muuttuneet ja kukaan sitä enää koe luovutukseksi (paitsi joku Trump). Monille se on puhtaasti tukea, yhdessä kokemista.
Kunkku saattoi puoliväliin. Siitä eteenpäin Danielin kanssa. Silvia ja kunkku kävelivät yhdessä.
Olin häissä joissa veli saattoi morsianta. Isä oli kuollut.
Joo ja se miniEllu voi pitää toisesta kädestä.