Taisi mennä farssiksi nuo H&M kununkaalliset häät...kjeh kjhe kjeh...Sen siitä sai kun nai "commonerin".
kun ottaa tavallisen, saa ne samat ongelmat mitä on tavallisilla ihmisillä, rikoksia, aseella uhkailuja, raha-ongelmia, sukuriitoja, sisarusriitoja, juoruja, kaikenlaista mitä kuninkaalliset ei ikinä tekisi.
Meneekö isä pappa häihin vai ei, siitä tuli nyt jupakka.....
Kommentit (36)
Kuka kyseessä, kenellä on ollut häät?
Farssi tässä on tuo aloitus. Peruskoulu?
Mä olen joitain otsikoita lukenut ja mulla tuli heti mieleen, että tästä ei hyvää seuraa. Tuon tulevan morsion mukana väistämättä tulee riesaa mukana sen perheestä johtuen. Onhan sieltä paljastunut jo vaikka mitä kränää. Olisi vain Harry ottanut jonkun vakaammista oloista ponnistaneen koulutetun naisen rinnalleen.
En yhtään tajunnut tai muistanut, että Harry ja Meghan on menossa naimisiin.
Tuli mieleen vaan ne Ruotsin kuninkaalliset(Hennes&Mauritz), mietin, että siellähän kaikki jo naimisissa. :D
Nojaa. Huonomminkin olisi voinut olla. Jos olis menny naimisiin jonkun suomi pirjon kanssa niin tuon lisäksi kaikki nauraisi selän takana että eipähän tuota morsianta ollla kauneudella siunattu.
Tosi törkeää ottaa isä esille, sai raukka sydänkohtauksen. Lehdistö pilaa häät. Diana ja Charleshan ovat myös vuotaneet lehdille uutisia heidän näkökulmastaan.
Koko homma on jo mennyt todella kiusalliseksi kun Meghanin roskaväki-sukulaiset yrittävät vängätä itseään kuninkaallisiin piireihin häiden varjolla ja muutenkin. Kuinka moni heistä olisi teatraalisesti hinkumassa häihin ja "läheisempiin väleihin Meghanin kanssa" jos sulhanen olisi persaukinen kaupan kassa? Rahasta ja kuuluisuudesta ollaan valmiit mihin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joitain otsikoita lukenut ja mulla tuli heti mieleen, että tästä ei hyvää seuraa. Tuon tulevan morsion mukana väistämättä tulee riesaa mukana sen perheestä johtuen. Onhan sieltä paljastunut jo vaikka mitä kränää. Olisi vain Harry ottanut jonkun vakaammista oloista ponnistaneen koulutetun naisen rinnalleen.
Harry on itse entinen juoppo, jonka isä petti vaimoaan ja äiti pelehti miljönääri-playboyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on itse entinen juoppo, jonka isä petti vaimoaan ja äiti pelehti miljönääri-playboyn kanssa.
Vai että oikein entinen juoppo? Tuota en tiennytkään. Mitäs sitten, isänsä on mikä on ja äitinsä muistoa kunnioitettakoon, pitääkö hoviin silti naida tuollainen hempukka?
Saahan tästä nyt draamaa ja julkisuutta, se ei haitanne kumpaakaan osapuolta?
Mä en ymmärrä, miksi häihin olisi pitänyt kutsua sukulaisia ja sisarpuolia, joiden kanssa ei ole muutenkaan ollut tekemisissä 20 vuoteen ja välit ovat huonot tai olemattomat. Nythän ne sukulaiset tulee silti britteihin kuokkimaan. Ihme porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein entinen juoppo? Tuota en tiennytkään. Mitäs sitten, isänsä on mikä on ja äitinsä muistoa kunnioitettakoon, pitääkö hoviin silti naida tuollainen hempukka?
Lehdissä puhutaan Harrysta ”entisenä raikuliprinssinä”. Isäs nai hempukkaa kun sua teki.
Samapa tuo, kun Harrylla ei enää ole mitään merkitystä. Perimysjärjestyksen kuudennelta sijalta ei paljoa odoteta.
Kyllä käy vähän sääliksi Meghania, että joutuu kestämään tuollaista wt-perhettä. Taitaa olla pahin noita-akka tuo siskopuoli, joka julkaisi rahan toivossa jonkun ilkeämielisen kirjan Meghanista
Vierailija kirjoitti:
Meghan on valmistunut eraasta Yhdysvaltioiden parhaasta yliopistosta aineinaan teatteri ja kansainvalinen tutkimus. Tehnyt hyvantekevaisyystyota jo ennenkuin tapasi Harryn.
Mitä ihmettä taas