Voisiko joku rukoilla puolestani, että sairauteni paranisi?
Se on pahentunut niin paljon, että mietin itsemurhaa päivittäin. Toivoisin todella, että jokin uusi hoito tulisi ja parantaisi minut.
Kommentit (25)
Yritä hypätä ilkeiden kommenttien yli.
Heille tiedoksi, ettei mikään toivottelukaan ole tehokasta, mutta empatia saa voimaan henkisesti paremmin, ja hyvä mieli auttaa elimistöäkin. Stressi sen sijaan kuluttaa ja vaikeuttaa toimia.
Rukoilen puolestasi, ja toivotan parempaa vointia.
Mikäli kuormasi tuntuu liian raskaalta, soita esimerkiksi kriisipuhelimeen tai diakonille.
En ole mikään superuskovainen, mutta rukoilen! Itse olen joskus rukouksella parantunut yllättävästi, en tiedä miksi kun en itse sellaiseen uskonut ollenkaan. Toivon että sinäkin saat tämän kokea. Voimia ja terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Melkein voisi jo kiusaamiseksi ja yllyttämiseksi sanoa osaa kommenteista, sanoin kumminkin aloituksessa olevani itsetuhoinen. Kiitos kuitenkin rukouksista. Ap
Kirkosta voi pyytää esirukousta.
Tiesitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö uskovaisten logiikan mukaan tuo sairauskin ole Jumalan valinta juuri sinulle?
Kuitenkin esim. Jeesus paransi sairaita, eikä saarnannut että näiden tulisi nöyrästi alistua Jumalan heille antamaan osaan. Saattoi se sairaus silti siunaus osin olla: terveyttäkin osaa arvostaa sitten paljon enemmän kun on välillä ollut sairas.
Paska tsägä niille, jotka olivat sairaita 2000 kilometrin päässä Jeesuksesta. Ei siihen aikaan hypätty Finnairilla matkaan.
Ei tämä itse asiassa ole huono kommentti. Näyttää tosiaan olevan niin, että Jumala toimii tässä maailmassa paljolti ihmisten kautta, ihmisten jotka ovat uudestisyntyneet ja oivaltaneet jotain olennaista Jumalasta ja maailmasta, jotka näkevät "hengellisin silmin".
Jeesus oli tuollainen ihminen, ja hänen näkemyksensä kautta Jumalan uudistava voima virtasi maailmaan. Mutta valitettavasti, jos siellä 2000 km päässä ei ollut ketään tarpeeksi korkealla tasolla hengellisessä näkemisessään ja yhteydessään Isään olevaa, on melko epätodennäköistä että siellä saa ainakaan yliluonnollisen tasoista apua.
Mielenkiintoista on että Jeesus sanoi hänen seuraajiensa tekevän samanlaisia tekoja kuin hän,vielä suurempiakin. Usein mietin, missä vaiheessa voima on uskosta kadonnut ja siitä ont ullut pelkkiä älyn oppeja.
Kyllä, ja koska kaikki kuuluu Jumalan suunitelmaan niin miksi ihmiset ylipäänsä luulevat, että heidän räkäiset rukouksensa muuttaisivat mitään? Asioiden kulku on päätetty jo aikojen alussa.