Harmittaa etten pääse huomenna ruokajonoon töiden takia
Työ on matalapalkka-alalla. Palkka on sen verran pieni ja työ sen verran raskasta, että täytyy todella laskea mikä kannattaa.
Ensi viikolla en ehdi mutta seuraavalla viikolla on toivottava sellaista työvuoroa että onnistuisi.
Kommentit (10)
Onko kokoaikatyö? Itse osa-aikatyössä eikä tarvi ruokajonoissa käydä eikä kelasta hakea tukia. Ihmettelen vaan että miten huono sun palkka sitten on?
Nämä ruokajakelut saisi lopettaa, niissä käy ihmisiä jotka eivät ole avun tarpeessa ja vaille apua jäävät monet, joilla ei syystä tai toisesta ole mahdollisuutta mennä leipäjonoon tai syömään jonnekin ylijäämäruokaa. Sosiaalitoimi voisi jakaa avun tarpeessa oleville ostokortteja, joilla ihmiset voisivat itse ostaa kaupasta mitä haluavat ja vaikka niitä punalaputettuja tuotteita jolloin ostokortin raha riittäisi enempään. Koulujen ja laitosten ylijäämäruoka pitäisi jakaa koululaisille ja opiskelijoille ja/tai toimittaa sellaisiin kohteisiin missä on todellisia avun tarvitsijoita (vaikkka päihdehuoltoyksiköt, vanhusten palvelutalot jne.).
Vierailija kirjoitti:
Nämä ruokajakelut saisi lopettaa, niissä käy ihmisiä jotka eivät ole avun tarpeessa ja vaille apua jäävät monet, joilla ei syystä tai toisesta ole mahdollisuutta mennä leipäjonoon tai syömään jonnekin ylijäämäruokaa. Sosiaalitoimi voisi jakaa avun tarpeessa oleville ostokortteja, joilla ihmiset voisivat itse ostaa kaupasta mitä haluavat ja vaikka niitä punalaputettuja tuotteita jolloin ostokortin raha riittäisi enempään. Koulujen ja laitosten ylijäämäruoka pitäisi jakaa koululaisille ja opiskelijoille ja/tai toimittaa sellaisiin kohteisiin missä on todellisia avun tarvitsijoita (vaikkka päihdehuoltoyksiköt, vanhusten palvelutalot jne.).
Joo, tohon vois jonkun Woltin tai Foodoran ottaa käyttöön. Kerran päivässä vois tilata suoraan kotiovelle tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Siksi joissain paikoissa vaaditaan todiste siitä että saa toimeentulotukea. Se on hyvä keino karsia sellaiset pois jotka ei apua tarvitse.
Minä lähden töistä aina ruokajonoon. Ei kukaan sano mitään jos olen tunnin poissa. Vien ruuat kotiin myös.
Palstavájákkí jankuttaa.