Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu kuukausien yskä?

Vierailija
16.07.2008 |

Olen menossa lääkäriin huomenna, mutta kysyn palstan veikkauksia.

Mistä voisi johtua jo ainakin kuukauden, mutta on-off useammankin kuukauden jatkunut kuiva yskä? Tuntuu, että keuhkoja kutittaa melkein koko ajan. Limaisuutta ei ole, mitään ei yskiessä irtoa - eikä minulla ole nuhaa tai muita flunssan oireita.

Kiitos, jos joku kertoo omakohtaisista kokemuksistaan tai osaa muutoin neuvoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

flinssien jälkeen kuivaa yskää (tosin limaakin irtoaa) viikkokausia. Epäilen yliherkkyyttä, lievää astmaa tms. Itse olen saanut yskän kuriin codesan comp - yskänlääkkellä ja astmapiipulla.

Vierailija
2/8 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitäisikö siihen liittyä ahdistusta rasituksessa - sitä ei minulla nyt ole.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkoi ihan tavallisella flunssayskällä, mutta ei oikein ota parantuakseen. Limaa irtoaa joka rykäisyllä. Lääkäriinkään ei näin pienen vaivan takia viitisisi mennä, ja sitä paitsi, eihän tämä ole ede päivystysasia. Meidän tk:ssa ei kesällä hoideta kuin päivystyspotilaat.

Vierailija
4/8 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poskiontelotulehdukset aiheutti työpaikalta saatu lievä homealtistus. allergiatesteissä lievällä plussalla oli heiniä, pujo ja koivu, näitä "allergioita" ei ennen ollut. sain hoitavan sumutteen keuhkoille, ja yskä muine oireiluineen loppui siihen. sittemmin vaihdoin työtiloja, eikä oireilu ole palautunut. voisiko olla homejuttua?

Vierailija
5/8 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona kylppärissä kosteusvahinko.

Mutta tää oirehti viikon ulkomaanreissullakin.

ap

poskiontelotulehdukset aiheutti työpaikalta saatu lievä homealtistus. allergiatesteissä lievällä plussalla oli heiniä, pujo ja koivu, näitä "allergioita" ei ennen ollut. sain hoitavan sumutteen keuhkoille, ja yskä muine oireiluineen loppui siihen. sittemmin vaihdoin työtiloja, eikä oireilu ole palautunut. voisiko olla homejuttua?

Vierailija
6/8 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin poissa työpaikalta ja altistuksesta. lääkäri meinasi vain tulehduksen kroonistuneen keuhkoputkeen, ja lääkitys hoiti sen pois n 2 kuukaudessa.

Vierailija
7/8 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on ollut paljon yskää/nuhaa/flunssaa koko kevään liikkeellä ja olet saanut muutaman virusinfektion peräkkäin, tyypillistä.

Vierailija
8/8 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole mitään muita flunssaoireita eikä tässä yskässä irtoa lainkaan limaa.

nyt on ollut paljon yskää/nuhaa/flunssaa koko kevään liikkeellä ja olet saanut muutaman virusinfektion peräkkäin, tyypillistä.