Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei ikinä laita ruokaa tai siivoa

Vierailija
16.05.2018 |

Olisi vain kiva joskus jos tekisi edes jotain kotitöitä. Miten saisi sen tekemään?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono mies. Kerään vain irtopisteitä.Meillä minä miehenä siivoan ja laitan ruuat. Mitäs siihen sanotte?

Vierailija
22/28 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajan mies on itse asiassa melkein pyhimys. Kohta sen on varmaan pakko hoitaa ruuanlaittokin, jos valittajasta ei enää ole edes siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtopistemies kirjoitti:

Sulla on huono mies. Kerään vain irtopisteitä.Meillä minä miehenä siivoan ja laitan ruuat. Mitäs siihen sanotte?

tää sopis sulle 👗

Vierailija
24/28 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi vain kiva joskus jos tekisi edes jotain kotitöitä. Miten saisi sen tekemään?

Onko hänen äitinsä kuollut, kun on ottanut sinut siivoojaksi, eikä hänen siskonsakaan enää käy siivoamassa? Ehkä hänen ei tarvitse koskaan siivota, jos perheeseen syntyy tytär...

Voit ihan itseksesi peilin edessä pohtia, mistä syystä sinä olet päätynyt sen miehen palvelijaksi. Antaako hän sinulle paljon rahaa, on komea ja edustava ja muut naiset kadehtivat vai ... niin, mitä?

Aina se on ollut tuollainen ja sinä olet tietenkin kysynyt, miksi hän ei siivoa. Mitä hän on sinulle vastannut?

Vierailija
25/28 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan teidän kahden välinen asia miten haluatte tehdä kotityönne. Ei ole olemassa mitään parisuhteen punaista kirjaa jossa määrättäisiin pakolliset tiskikoneen tyhjennysvuorot. Jokainen on vastuussa ihan itse näistä jutuista. Saa sopia juuri kuten itselle on mieluisaa.

Tosin ymmärrä miksi kukaan haluaisi elää silleen, että on joku kotiapulaisen ja tyttöystävän yhdistelmä. Noh, jokaisen oma valinta.

Vierailija
26/28 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskiainen vaihtoon.

Vierailija
27/28 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetellä täytyy, että miksi otatte tuollaisia miehiä jotka ei osallistu kotitöihin.

M35

millainen sitten pitäisi ottaa?

Vierailija
28/28 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin eron

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi