Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita jotka saa helteestä migreenin

Vierailija
16.05.2018 |

Ja pysyvät mielummin sisätiloissa sen sijaan että paahtuisi ulkona jos ei mikään pakko ole.
Itse en kestä näitä kelejä kun saan migreenin ja näin ollen sisätiloissa tulee oltua.Minulle sopii viileämmät lämpimät kelit ja pieni viileä tuuli kuin seisova helle ilma. Silti saa kuulla motkotuksia siitä miten kesällä pitää olla ULKONA eikä sisällä vaikka siellä ulkona tulee vain paha olo ja migreeni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan jos luen kirjaa auringossa.

Vierailija
2/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuumassa tulee helposti huono olo, oli kyseessä sitten sauna tai helle. Viihdyn kyllä ulkona helteelläkin, kunhan saan olla varjossa tai ulkona tuulee. Aurinkolasit ja paljon vettä myös ehdotonta aurinkoisella, kuumalla säällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen todella huonovointiseksi helteellä, ulkona ja sisälläkin, jos lämpätila on yli 24. Minulla on alhainen verenpaine, ja se ilmeisesti laskee lämmössä lisää ja siksi pyörryttää ja oksettaa helteellä. Nytkin olen ollut viikon vain sisällä. Mies käy kaupassa jne. kun en itse pysty. Olen lapsesta asti ollut tällainen.

Vierailija
4/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Migreeni on ollut vakituinen seuralainen kymmeniä vuosia. Aurinko ja helle laukaisevat sen takuuvarmasti. Kuumat kesät menevät sisätiloissa kärvistellen.

Vierailija
5/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä pitää juoda, mutta ei kylmää vettä, koska se laukaisee takuuvarmasti päänsäryn.

Vierailija
6/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että on muitakin.Tai no ei kiva silleen mutta et on joku joka ymmärtää.Tuntuu että omassa piirissä kukaan ei ymmärrä paitsi oma äiti 😁

Ulkona sitten tietty aurinkolasit ja varjossa muutenkin ja paljon vettä mutta ei sekään aina auta.Kun tulee ae oksettava olo niin se vaan on eikä lähe.

Sisälläkin suurin oaa verhoista kiinni aina helteillä että lämpö pysyisi edes hiukan loitolla.

Vierailija
7/7 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini ja mieheni ovat samalaisia ja minä. Kukaan meistä ei voi olla ulkona helteellä. Toivomme aina kylmää kesää. Ja sisälläkään ei jaksa tehdä mitään, kun huimaa ja on huono olo. Et todellakaan ole ainoa. Me emme vaan huutele Voi kun tulisi kylmä kesä  -toiveitamme ääneen, kun meitä ei ymmärretä.