Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen kansanedustajat peräänkuuluttavat Susanna Koskelta empatiakykyä

Vierailija
16.05.2018 |

Osa alkaa jo pelkäämään kohun vaikuttavan puolueen kannatukseen. IL

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torakat vipeltävät kun taskulampun valokiila osuu niiden suuntaan.

Vierailija
2/11 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerästi tehty, koska Koski esiintyi ihan asiallisesti ja empaattisesti. Tuki Tikkasta eikä hypännyt sinne Tikaksen itselleen kaivamaan surkuttelumonttuun.

Kiitos Koski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Koski ei ollut vielä oppinut sitä, että haastatteluissa näytellään empaattista ja leikkaukset tehdään kauniisiin puheisiin verhoten ja hymy ja sääli naamalla. Surkutellen, että on pakko, koska innovaatiotukiin ei muuteen riitä joka vuosi 800 miljoonaa euroa.

Vierailija
4/11 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelle ylioppilaalle voi sanoa, että "maailma on mahdollisuuksia täynnä". Mutta 55-vuotiaalle yksinhuoltajalle, jonka työkyky on selvästi heikentynyt (ellei nyt sitten ihan kokonaan mennyt)?

Vierailija
5/11 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koski kuuluu mielestäni samaan sarjaan kuin kokoomuskansanedustajat Juhana Vartiainen ja Harri Jaskari. Eduskunnan CV-tietojen mukaan näillä kellään ei ole päivääkään kokemusta yrittäjänä tai edes yrityksen palveluksessa olemisesta. Vartiaisen ja Jaskarin tausta löytyy tutkimuksesta ja elinkeinoelämän lobbarijärjestöistä. Koskella sitä ei vielä ole vaan hän on suoraan opiskelujen jälkeen siirtynyt poliitikkaan ja sittemmin kansanedustajaksi.

Erikoista on, että juuri nämä henkilöt ovat valkoituneet ahkerimmiksi mielipiteiden esittäjiksi Kokoomusleiristä työttömyysasioissa tv-ohjelmia myöten. Vaikuttaa siltä, että heidän näkemyksensä perustuvat puhtaasti siihen mitä elinkeinoelämän järjestöt kuten EK ja Suomen Yrittäjät heiltä haluavat.

http://nikokaistakorpi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/255316-susanna-koskinen…

Vierailija
6/11 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatia on köyhien hommaa.

Vierailija
7/11 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerästi tehty, koska Koski esiintyi ihan asiallisesti ja empaattisesti. Tuki Tikkasta eikä hypännyt sinne Tikaksen itselleen kaivamaan surkuttelumonttuun.

Kiitos Koski.

Tikaksen?

Eikös se ole Tikkasen?

Vai teetkö ihmisestä esineen?

Vierailija
8/11 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorelle ylioppilaalle voi sanoa, että "maailma on mahdollisuuksia täynnä". Mutta 55-vuotiaalle yksinhuoltajalle, jonka työkyky on selvästi heikentynyt (ellei nyt sitten ihan kokonaan mennyt)?

Susanna Koski sanoi että kun kerran Suomessa on saanut ilmaisen koulutuksen niin pitäisi olla työmarkkinoiden käytössä. Olen nelikymppinen opiskelija ja yriytänyt hakea töitä ja harjoittelupaikkaa mutta työmarkkinat eivät halua minua käyttöönsä edes ilmaiseksi. Tarkoitus jatkaa opintoja maisteriksi, vaikka en työllistykään koska mieluummin olen opiskelija kuin työtön.

Vierailija
9/11 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatia on köyhien hommaa.

Tämä on osittain totta, siksi viihdyn köyhien kanssa, koska he ovat parempilaatuisia ihmisinä kuin rikkaat. Rikkaat ovat kylmiä, itsekkäitä ja pahoja.

Vierailija
10/11 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koulutus pakko ei ole ostanut minua vaan olette siitä velkaa minulle. 

Vierailija
11/11 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Koskella alkanut ilmeisesti vaalikampanja. Oli kolme vuotta ihan hiljaa eduskunnassa, nyt on alkanut taas provosoimaan julkisuudessa erilaisia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan