Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tupakoitsijat eivät ymmärrä, että tupakansavu häiritsee naapureita?

Vierailija
16.05.2018 |

Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, ettei ymmärrä että jos tupakoit aivan toisen ihmisen oven vieressä, se haju häiritsee muita? En voi käsittää, kuinka itsekkäitä ihmiset ovat. Varsinkin jos viereisessä talossa esim vauva, joka nukkuu vaunuissa jne. Valitanko talonyhtiöön vai mitä voi tehdä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun naapurini ei tajua että hänen kantapääkävely, ovien ja kaapin ovien paiskominen sekä hanan paiskaaminen kiinni häiritsee minua? Istun päivästä toiseen kämpässäni korvatulpat päässä tv huutaen sillä en enää yksinkertaisesti jaksa kuunnella tuota naapurista kantautuvaa ääntä.

Vierailija
2/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, on sanottu ko ihmiselle että savu tulee meille mutta ei mitään vaikutusta 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänet ja myrkkysavu painii nyt vähän eri kategorioissa...

Vierailija
4/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he ymmärtävät, mutta kaikki tupakoitsijat eivät välitä.

Vierailija
5/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hanan voi paiskata kiinni?

Vierailija
6/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks voitte muuttaa savuttomaan taloon.

Vierailija
7/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks voitte muuttaa savuttomaan taloon.

Kerro ihmeessä miten? Vaihtaa paikkakuntaa savuttomaan taloon? Ja lapset joutuvat vaihtamaan koulua ja kavereita? Älä hullu ole.

Vierailija
8/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tupakoitsija ja paljonkin mietin että miten savu kulkeutuu mihinkin. Yritän välillä kurkkia että onko naapureilla ikkunoita auki jne. Ja jos on juuri nukkuva vauva vaunuissa niin en tietenkään polta siinä vieressä. Mutta omalla asuinalueella on taloja vieri vieressä. Meni mihin hyvänsä polttamaan niin se savu on mahdollisesti jonkun asunnossa tai haisteltavana. Lisäksi on paljon asukkaita jotka polttaa ja paljon jotka ei polta. On mahdoton tietää ketä se häiritsee ja ketä ei. Yleensä tupakoivia ei niin häiritse. Lisäksi taloyhtiö sallii tupakoinnin eikä sitä ole rajattu mihinkään muuhun että sisällä ei saa polttaa. Ymmärrän että on ihmisiä joita savu häiritsee. Joskus olisi hyvä että joku tulisi sanomaan että kun poltat siinä niin se häiritsee meitä. Mutta en kuitenkaan viitsi lähteä puolen kilometrin päähän tupakoimaan sen vuoksi että häiritseekö se jotakin ihmistä vai ei koska taloyhtiö ei sitä ole kieltänyt. Mutta aina voi tsiikailla tilannetta vähän tupakoitsijana itsekin että huomioi myös toisia ihmisiä. ps. ja parasta tietty olisi etten itse polttaisi eikä kukaan muukaan, mutta riippuvainen olen.

Vierailija
9/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sairasta, että toisen ihmisen riippuvuus häiritsee tuntemattomien elämää. Eikö teitä tupakoitsijoita hävetä yhtään? Minä häpeisin silmät päästäni.

Vierailija
10/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri polttaa parvekkeellaan ja savu kulkeutuu omalle parvekkeelle ja siellä olevan ilmanvaihtokanavan kautta sisälle. Ei tietoa kuka naapuri kyseessä. Mitähän vois tehdä?

Vierailija
11/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet minua pätkän vertaa kiinnostavan mikä sinua häiritsee?

Vierailija
12/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me se ymmärretään, mut voivoi jos se häiritsee. Mulla on lupa tupakoida pihallani, parvekkeellani, bussipysäkillä ym. Minuakin v*tuttaa sun äpäräs parkuminen ja paskavaipan löyhkä, mut minkäs teet.

Vierailija
13/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri polttaa parvekkeellaan ja savu kulkeutuu omalle parvekkeelle ja siellä olevan ilmanvaihtokanavan kautta sisälle. Ei tietoa kuka naapuri kyseessä. Mitähän vois tehdä?

Muuta omakotitaloon kauas naapureista

Vierailija
14/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että jossakin takaraivon perukalla kyllä ymmärtävät, mutta eivät välitä. Kun savu ei haise omaan nenään pahalta niin on helppo ajatella että muut vain valittavat valittamisen ilosta.

Vierailija
15/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet minua pätkän vertaa kiinnostavan mikä sinua häiritsee?

Tätä juuri tarkoitin. 

4

Vierailija
16/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

erästupakoija kirjoitti:

Olen tupakoitsija ja paljonkin mietin että miten savu kulkeutuu mihinkin. Yritän välillä kurkkia että onko naapureilla ikkunoita auki jne. Ja jos on juuri nukkuva vauva vaunuissa niin en tietenkään polta siinä vieressä. Mutta omalla asuinalueella on taloja vieri vieressä. Meni mihin hyvänsä polttamaan niin se savu on mahdollisesti jonkun asunnossa tai haisteltavana. Lisäksi on paljon asukkaita jotka polttaa ja paljon jotka ei polta. On mahdoton tietää ketä se häiritsee ja ketä ei. Yleensä tupakoivia ei niin häiritse. Lisäksi taloyhtiö sallii tupakoinnin eikä sitä ole rajattu mihinkään muuhun että sisällä ei saa polttaa. Ymmärrän että on ihmisiä joita savu häiritsee. Joskus olisi hyvä että joku tulisi sanomaan että kun poltat siinä niin se häiritsee meitä. Mutta en kuitenkaan viitsi lähteä puolen kilometrin päähän tupakoimaan sen vuoksi että häiritseekö se jotakin ihmistä vai ei koska taloyhtiö ei sitä ole kieltänyt. Mutta aina voi tsiikailla tilannetta vähän tupakoitsijana itsekin että huomioi myös toisia ihmisiä. ps. ja parasta tietty olisi etten itse polttaisi eikä kukaan muukaan, mutta riippuvainen olen.

Vetäisit ne savusi sisällä kämpässäsi ikkunat kiinni, niin leviäisi vähiten muitten haitaksi.

Jaa, että et itsekään halua sitä tupakansavua asuntoosi? Niinpä...

Vierailija
17/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, ettei ymmärrä että jos tupakoit aivan toisen ihmisen oven vieressä, se haju häiritsee muita? En voi käsittää, kuinka itsekkäitä ihmiset ovat. Varsinkin jos viereisessä talossa esim vauva, joka nukkuu vaunuissa jne. Valitanko talonyhtiöön vai mitä voi tehdä?

Jos olet aasi niin miksi määit? Kukaan ei kestä valittajaa, voisit muuttaa itse pois kerrostaloista. Mieti vähän kuinkä sinä haittaat muita ihan omaa vittumaisuuttsi.

Vierailija
18/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet aasi niin miksi määit? Kukaan ei kestä valittajaa, voisit muuttaa itse pois kerrostaloista. Mieti vähän kuinkä sinä haittaat muita ihan omaa vittumaisuuttsi.

Valittava aasihan saa vain sen minkä ansaitsee. Harmi jos hänellä on lapsia he kärsivät eniten valittavasta aasista.

Vierailija
19/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me se ymmärretään, mut voivoi jos se häiritsee. Mulla on lupa tupakoida pihallani, parvekkeellani, bussipysäkillä ym. Minuakin v*tuttaa sun äpäräs parkuminen ja paskavaipan löyhkä, mut minkäs teet.

Roskaväen edustaja saapui uhoamaan.

Ai että kun nautin kun joku kaltaisesi saa keuhkoahtaumataudin tai syövän.... :D

Olette sen todellakin ansainneet!

Vierailija
20/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sähkötupakka haisee, vaikka senkin polttajat ovat täällä raivonneet, ettei haisisi. Glyseriini, tai mikä se rasva siinä on, saa esanssin hajun tuntumaan tahmealta, kun se leviää käytävälle huomaavaisen sähkötupakoijan kämpästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi