Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hinkkaavat reidet

Vierailija
16.05.2018 |

Kuinka läski voi olla, että reidet hinkkaavat toisiaan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien naisten reidet hinkkaavat toisiaan. Virallinen totuus.

Vierailija
2/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä aloituksesta. Todellakin ihmettelin samaa, kun näin tuon artikkelin tuolla yläkulmassa. Ihmiset suunnilleen jakavat vinkkejä, mitä tehdä jos reidet hinkkaavat yhteen! Järkyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien naisten reidet hinkkaavat toisiaan. Virallinen totuus.

Eivät todellakaan hinkkaa.

Vierailija
4/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan vinkkaa vaikka mikään laiha en olekaan. BMI 25. Olen vain sen mallinen.

Vierailija
5/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hinkkaa vaikka BMIn mukaan olen alipainoinen.

Riippuu paljon kropan mallista kai.

Vierailija
6/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan normaalipainoinen. Minulla kyllä silti sisäreidet tuolta ihan ylhäältä koskettaa toisiaan inhottavasti. Siis sillä tavalla inhottavasti, että kesähelteellä on ikävä kävellä jos päällä on hame. Sellainen ikävä nihkeä hinkkaus.

Vierailija
7/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne usein kupeita hinkkaa. T. Rami

Vierailija
8/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länkisäärisillä ei hinkkaa.

Vierailija
9/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt ole mikään lihavuuden mittari, että hinkkaavatko sisäreidet yhteen. Vartaloita on niin paljon erilaisia, eri mallisia. Voihan se olla joillekin vaikea uskoa että me olemme erilaisia. Ja tietysti jonkun mielestä olet lihava jos painoindeksi on yli 18, tms. Eikä varmaan edes kaikilla lihavillakaan reidet hinkkaa yhteen.

Vierailija
10/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin läskillä kuin 160cm/54kg hinkkaa ainakin.

Vierailija
11/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo nyt ole mikään lihavuuden mittari, että hinkkaavatko sisäreidet yhteen. Vartaloita on niin paljon erilaisia, eri mallisia. Voihan se olla joillekin vaikea uskoa että me olemme erilaisia. Ja tietysti jonkun mielestä olet lihava jos painoindeksi on yli 18, tms. Eikä varmaan edes kaikilla lihavillakaan reidet hinkkaa yhteen.

Ei hinkkaa. Kropan mallista se tosiaan riippuu aika paljon myös, itse olin joskus vuosia sitten 130-kiloinen eivätkä reidet hinkanneet yhteen. Ei niiden välissä nyt rakoa ollut, mutta ei tarvinut miettiä, että mitähän sitä pukisi päälle etteivät reidet kipeytyisi.

Vierailija
12/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIippuu myös kropan mallista. Esimerkiksi jos on tosi omenavartaloinen jolla rasva kertyy vatsan alueelle, reidet eivät hinkkaa niin helposti kuin päärynävartaloisella.

Vähän vähissä on kyllä pätemisen aiheet jos tästäkin pitää repiä ylemmyydentunnetta.

Vierailija
13/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla hinkkaa. Ei hinkannut silloinkaan, kun painoin 140kg.

Vierailija
14/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hinkannut 13-v urheilullisesta teinistä saakka. Olen kieltämättä kade teille, ketkä ette vaivasta kärsi.

Vierailija
15/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen 75 kg on raja, missä alkaa hinkata minulla. 

Vierailija
16/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hinkkaa. 165 cm, 65 kg. Hirveät sisäreisiläskit. Viime jouluna Sri Lankassa kun kävelin rannalla pitkän matkan, reidet hankasivat niin pahasti yhteen että olivat aivan veressä. Ouccch!

Vierailija
17/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei hinkannut johonkin 65 kilon painoon asti. Sen jälkeen alkoi ottaa kiinni, nyt kun painoa on 95 kg niin en pysty esim. mekkoja käyttämään ollenkaan ilman leggingsejä alla tämän ongelman takia.

Vierailija
18/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kävellä kuin Carrie niin ei hinkkaa! Kyllä mulla ottaa aivan ylhäältä reidet yhteen, on vähän löysää juu.

Vierailija
19/19 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sipaista reisien sisäpuolelle helteillä kevyesti antiperspiranttia, niin hankaus vähenee dödön aiheuttaman suojaavan kalvon myötä.