Miksi tupakoitsijat eivät ymmärrä, että tupakansavu häiritsee naapureita?
Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, ettei ymmärrä että jos tupakoit aivan toisen ihmisen oven vieressä, se haju häiritsee muita? En voi käsittää, kuinka itsekkäitä ihmiset ovat. Varsinkin jos viereisessä talossa esim vauva, joka nukkuu vaunuissa jne. Valitanko talonyhtiöön vai mitä voi tehdä?
Kommentit (30)
Ihmiset jotka altistavat muut tupakoinnilleen ovat inhottavia ihmisiä. Älä luule että he eivät vaan tajua, heitä ei yksinkertaisesti kiinnosta koska minäminäminä ja minun addiktioni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri polttaa parvekkeellaan ja savu kulkeutuu omalle parvekkeelle ja siellä olevan ilmanvaihtokanavan kautta sisälle. Ei tietoa kuka naapuri kyseessä. Mitähän vois tehdä?
Muuta omakotitaloon kauas naapureista
Ei ole varaa.
Itseäni ei häiritse stunnainen savu, kun en juuri pihalla aikaani vietä, mutta asun pienkerrostalossa, minulla on oma piha ja yläpuolellani on tupakoitsijan parveke. Räkii siitä aina kunnon limamällit mun pihalle, kun ei titenkään omalle parvekkeelleen voi sylkeä. Joku roti sentään. En tiedä, nakkeleeko alas tumppejakin vai ovatko ne ohikulkijoiden. Kun vähän tästä siitepölystä toivun, ne tumpit löytävät joka tapauksessa tiensä hänen parvekkeelleen tai postiluukkuunsa. Olkoon sitten vaikka maksu räkimisestä, jos eivät ole hänen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka altistavat muut tupakoinnilleen ovat inhottavia ihmisiä. Älä luule että he eivät vaan tajua, heitä ei yksinkertaisesti kiinnosta koska minäminäminä ja minun addiktioni.
Komppaan täysin.
Hävettää ihan vietävästi nyt näillä keleillä. Harmi, ettei enää ole edes liesituulettimia, joiden alla voisi tuprutella ja joka imisi kaiken savun että humps vaan. Inhoan tupakointiani, mutta olen polttanut niin kauan ja paljon, etten vaan pysty lopettamaan helposti. Olen kyllä miettinyt keinoja ja oikeasti haluaisin. Toistan vielä että hävettää ja minulle on tultu huutamaankin asiasta. Olen muuten kiltti ihminen ja tämä harmittaa! Riippuvuus on kuulemma vaan jopa pahempi kuin heroiiniriippuvuus??
Vierailija kirjoitti:
Hävettää ihan vietävästi nyt näillä keleillä. Harmi, ettei enää ole edes liesituulettimia, joiden alla voisi tuprutella ja joka imisi kaiken savun että humps vaan. Inhoan tupakointiani, mutta olen polttanut niin kauan ja paljon, etten vaan pysty lopettamaan helposti. Olen kyllä miettinyt keinoja ja oikeasti haluaisin. Toistan vielä että hävettää ja minulle on tultu huutamaankin asiasta. Olen muuten kiltti ihminen ja tämä harmittaa! Riippuvuus on kuulemma vaan jopa pahempi kuin heroiiniriippuvuus??
Vaihda sähkötupakkaan. Haisee ihan todella huomattavasti vähemmän. Tai savuttomiin nikotiinivaihtoehtoihin. Lemuavan savuttavan tupakanpolton valitset ihan itse itsekkyyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun naapurini ei tajua että hänen kantapääkävely, ovien ja kaapin ovien paiskominen sekä hanan paiskaaminen kiinni häiritsee minua? Istun päivästä toiseen kämpässäni korvatulpat päässä tv huutaen sillä en enää yksinkertaisesti jaksa kuunnella tuota naapurista kantautuvaa ääntä.
Ovien paiskaaminen .
Vierailija kirjoitti:
Se on sairasta, että toisen ihmisen riippuvuus häiritsee tuntemattomien elämää. Eikö teitä tupakoitsijoita hävetä yhtään? Minä häpeisin silmät päästäni.
Ei hävetä
Tupakoitsijoiden ymmärrys paljon muustakaan on aika kyseenalainen.
Kyllä he ymmärtävät, mutta he ovat itsekkäitä. Oma riippuvuus menee kaikkien muiden ihmisten edelle.
Minun naapurini ketjupolttaa parvekkeellaan ja se kuvottava lemu tulee asuntooni jos on yksikin ikkuna auki. Tosi kiva juttu tämmösillä helteillä ettei voi pitää ikkunoita auki, puhumattakaan siitä että voisin itse jopa nauttia kesäilmoista omalla parvekkeellani :)))))))