Mikä olisi vastaavalla tavalla toisen mielen pahoittavaa?
Henkilö ei saa äitienpäivänä 14-vuotiaalta lapseltaan äitienpäivän huomioimisia ja haluaa kostaa lapselle, ja suuttuu ja pakottaa tämän metsään poimimaan itselleen valkovuokkoja. Pahoitti sillä lapsensa mielen, joka jo sitä ennen koki, että äitinsä inhoaa häntä, että TUSKINPA kaipaa sitten hyvääkään lapseltaan.
Niin mikä olisi samanlainen asia, jolla pahoittaa kyseisen henkilön mieli, koska hän toteutti tuon, koska hän näki sen valtataisteluna. Tarkoituksena ei ollutkaan ilahtua, kuten 14-vuotias aikoinaan luuli, vaan kiusata sitä lasta.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toi on paras, että ilmoittaa aikanaan jos tulee tilanne päättää jostain tavalla, jota äiti ei hyväksy, että sinut pannaan nyt siksi tänne tai tuonne tai jätetään ilman sitä tai tätä, koska haluan vain käyttää valtaani sinuun. Ole hyvä.
apEi sinulla tule koskaan olemaan sellaista valtaa
Kyllä lapsella on.
ap
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes teinit ei ole niin lapsellisia kuin tämä aikuinen nelikymppinen ihminen.
Kohta viiskymppinen
En ole niin vanha.
ap
45
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää miltä tämä kivikissa näyttää luonnossa! Ja millaiset jutut..
Joskus ajattelin että miten täällä tunnistetaan palstalaisia kirjoitustyylistä mutta taidan olla roikkunut täällä liikaa kun tämän tädin jutut tunnistaa ekasta lauseesta!
Mulle valkeni vasta puolessavälissä aloitusta.
Onkohan tämä aina vakavissaan vai trollipersoona? Tai jotain siltä väliltä.
Tämä ihminen (tunnistettavasti) ei kuitenkaan muista aiheista paljon puhu, mutten usko että yhden ihmisen keskustelut rajouttuisi vain äitiinsä. Eli osaa varmaan sulautua joukkoon muissa aiheissa, valitsee siis itse olla tunnistettava silloin kuin haluaa.
Eevee kirjoitti:
Kostosta ei ole mitään hyötyä. Uskomatonta, että viet lapsilta vielä suhteen isovanhempaan omien kaunojen takia. Oma äitini oli tunnekylmä kun olin lapsi ja anteeksipyyntöjä häneltä mistään on turha odottaa. Olen antanut mielessäni anteeksi ja tullaan hyvin toimeen. Omille lapsilleni mummi on erittäin rakas. Olen terapiassa käsitellyt äitisuhdettani. Sinunkin kannattaisi.
En "vie", kukaan ei vain pidä sitä yllä. Ja siis sehän on ÄITINI OMA VALINTA. HÄN EI KADU, EIKÄ PYYDÄ ANTEEKSI. Tajuatko, että hän ITSE VALITSEE sen, että kukaan meistä ei välitä hänestä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan sekin äidin vika ettei tienaa 5000 kuussa kuten ansaitsisi
No ei olisi varmaa ilmankaan, mutta hänen kasvattamisensa sen ainakin ESTI.
ap
Eevee kirjoitti:
Kostosta ei ole mitään hyötyä. Uskomatonta, että viet lapsilta vielä suhteen isovanhempaan omien kaunojen takia. Oma äitini oli tunnekylmä kun olin lapsi ja anteeksipyyntöjä häneltä mistään on turha odottaa. Olen antanut mielessäni anteeksi ja tullaan hyvin toimeen. Omille lapsilleni mummi on erittäin rakas. Olen terapiassa käsitellyt äitisuhdettani. Sinunkin kannattaisi.
Mulla on terapiassa muitakin asioita käsiteltävinä, kuin äiti. Äiti saa nyt hävetä itseään, kun ei pysty tulemaan toimeen kanssamme mun ehdoilla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää miltä tämä kivikissa näyttää luonnossa! Ja millaiset jutut..
Joskus ajattelin että miten täällä tunnistetaan palstalaisia kirjoitustyylistä mutta taidan olla roikkunut täällä liikaa kun tämän tädin jutut tunnistaa ekasta lauseesta!
Mulle valkeni vasta puolessavälissä aloitusta.
Onkohan tämä aina vakavissaan vai trollipersoona? Tai jotain siltä väliltä.
Tämä ihminen (tunnistettavasti) ei kuitenkaan muista aiheista paljon puhu, mutten usko että yhden ihmisen keskustelut rajouttuisi vain äitiinsä. Eli osaa varmaan sulautua joukkoon muissa aiheissa, valitsee siis itse olla tunnistettava silloin kuin haluaa.
Ei nukaan voi trollata olevansa näin hullu vuosia. Tinnistaa jo otsikosta.
Kirjoittaa myös muusta. Esim jos ei saa reaktioita, kirjoittaa naisen sukunimispämmiä
Kirjoittaa isän perinnön odottelusta, sijoitusasunnon remontista ja haukkuu isännöitsijää, haukkuu työpaikkaa, haukkuu isän vaimoa, seksiä kaipailee, pianonsoitto, mummon perinnöstä ja haukkui isän sisarukset, lapsen masennus, lapsen kinuamiset ja epäviihdyttävyys, miehen puutteet
En kirjoita sukunimistä, luoja sentään. Se kirjoittajahan on joku ihan miehille alistunut hullu.
Kirjoitan kyllä moniin ketjuihin niin muissakin aiheissa, niin ettei siitä tunnisteta. Tosin jos haluan kiukutella ja raivota, moni varmaan tunnistaa. Mutta so what?
ap
Koko perhe tienaa yhteensä 2800. Asui kaksipssa. Nut äitihullu muutti uksin uksiöön. Ei tapaa lapsiaan. Ei maksa elatusmaksuja
Vierailija kirjoitti:
Koko perhe tienaa yhteensä 2800. Asui kaksipssa. Nut äitihullu muutti uksin uksiöön. Ei tapaa lapsiaan. Ei maksa elatusmaksuja
Vanhoja tietoja aika paljon. Tienaan tulevaisuudessa paljon enemmän btw.
ap
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole kaipaillut seksiä.
ap
Oletko unohtanut vuodatuksesi. Samoihin aikoihin kaipailit ihastustasi (potilastoveri). Ja vuodatit omaa seksinpuutetta
Osallisun elantoon muuten, kuin elareilla. Isommin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Perintöä odotellessa... menee varmaan vielä kauan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole kaipaillut seksiä.
apOletko unohtanut vuodatuksesi. Samoihin aikoihin kaipailit ihastustasi (potilastoveri). Ja vuodatit omaa seksinpuutetta
N ole vuodattanut. Ihastuminen ei mulla liity sellaisen muutenkaan, eikä rakkaus eikä rakastuminen, varsinkaan siinä vaiheessa, josta puhuin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Osallisun elantoon muuten, kuin elareilla. Isommin.
ap
Viet lapsilta leivän suusta.
Ap on mainio tyyppi. Hänen nimittäin kokee todella huononakin päivänä olevansa lähes normaali kaikesta masennuksesta ja ahdistuksesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apPerintöä odotellessa... menee varmaan vielä kauan
Ei mene.
ap
Taas tää sama täti vauhkoomassa :O Yleensä tunnistan jo otsikosta tämän ihmisen aloitukset enkä avaa niitä, mutta tällä kertaa menin vipuun...
Siellä ois sentään ollut ammattikasvattajat.
ap