Mikä olisi vastaavalla tavalla toisen mielen pahoittavaa?
Henkilö ei saa äitienpäivänä 14-vuotiaalta lapseltaan äitienpäivän huomioimisia ja haluaa kostaa lapselle, ja suuttuu ja pakottaa tämän metsään poimimaan itselleen valkovuokkoja. Pahoitti sillä lapsensa mielen, joka jo sitä ennen koki, että äitinsä inhoaa häntä, että TUSKINPA kaipaa sitten hyvääkään lapseltaan.
Niin mikä olisi samanlainen asia, jolla pahoittaa kyseisen henkilön mieli, koska hän toteutti tuon, koska hän näki sen valtataisteluna. Tarkoituksena ei ollutkaan ilahtua, kuten 14-vuotias aikoinaan luuli, vaan kiusata sitä lasta.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallisun elantoon muuten, kuin elareilla. Isommin.
apViet lapsilta leivän suusta.
Ei vaan annan yhtä vaadittua leipää vastaan 1,5.
apEt suostu myumään asuntoa. Maksat sitä osittain. Mies tai lapset ei saa siis yhtään leipää. Ja ovat erittäin köyhiä
Et muu koska et hyödy. Ei sinua ladten köyhyys kiinnostaMaksan asuntoa 100% ja en edes tuloistani. Elämme tuloillamme, asuntoa maksan miehenkin osaa PERINNÖLLÄNI. Jos myymme asunnon nyt, miehen osuus ei olisi edes ehtinyt karttua juuri yhtään, vaan olisi 80-90% velkaa, kuten omanikin. Ainoa, joka venyttämiestä hyötyy, on siis mieheni. Myynneistä päätämme yhdessä.
apEi hyödy. Hän ei pysty yksin elättämään lapsia. Se on fakta
Sinun yhdessä tarkoittaa aina minä minä ja ei kukaan muu merkitse mitään. Ei edes köyhät lapset nälissäänEtkö oikein tajua omistamisesta ja rahapolitiikasta mitään? :D
ap
Tabuan että peruspäivärahalla ilman elatusmaksuja ei pysty ettämään kahta lad5ta.
Sitä leipää tarvitaan tänään
Tajuat varmaan tämän
Ja tiedät että toimit itsekkäästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEt suostu myumään asuntoa. Maksat sitä osittain. Mies tai lapset ei saa siis yhtään leipää. Ja ovat erittäin köyhiä
Et muu koska et hyödy. Ei sinua ladten köyhyys kiinnostaMaksan asuntoa 100% ja en edes tuloistani. Elämme tuloillamme, asuntoa maksan miehenkin osaa PERINNÖLLÄNI. Jos myymme asunnon nyt, miehen osuus ei olisi edes ehtinyt karttua juuri yhtään, vaan olisi 80-90% velkaa, kuten omanikin. Ainoa, joka venyttämiestä hyötyy, on siis mieheni. Myynneistä päätämme yhdessä.
Sinun yhdessä tarkoittaa aina minä minä ja ei kukaan muu merkitse mitään. Ei edes köyhät lapset nälissäänEtkö oikein tajua omistamisesta ja rahapolitiikasta mitään? :D
ap
Sanoo pienituloinen mainen joka aduu yksin yksiössä.
Pienestä kaksiotalodta velkaa 90%... ei kuulosta oiken summa pienenevän.
Köyhä ihminen
Vierailija kirjoitti:
Henkilö ei saa äitienpäivänä 14-vuotiaalta lapseltaan äitienpäivän huomioimisia ja haluaa kostaa lapselle, ja suuttuu ja pakottaa tämän metsään poimimaan itselleen valkovuokkoja. Pahoitti sillä lapsensa mielen, joka jo sitä ennen koki, että äitinsä inhoaa häntä, että TUSKINPA kaipaa sitten hyvääkään lapseltaan.
Niin mikä olisi samanlainen asia, jolla pahoittaa kyseisen henkilön mieli, koska hän toteutti tuon, koska hän näki sen valtataisteluna. Tarkoituksena ei ollutkaan ilahtua, kuten 14-vuotias aikoinaan luuli, vaan kiusata sitä lasta.
Minä en ole väleissä sellaisten ihmisten kanssa joista en pidä, se riittää minulle. Mutta jos se ei sinulle riitä ja tahdot välttämättä käydä sotaan tuon henkilön kanssa, niin mielestäni siihen kelpaa yksinkertainen ase: KAKKALAHJA. Laita kakkaa pakettiin, paketoi nätisti lahjapaketiksi, anna henkilölle lahjaksi, vaikkapa juurikin äitienpäivänä. Kakkalahja on aikalailla standardisodankäyntiväline, kelpaa kaikkiin tilanteisiin. Onhan niitä muitakin sotalahjoja, esim voi antaa lahjaksi paketillisen rotanmyrkkyä tai hirttoköyden tai kuolleen käärmeen tai minkä hyvänsä kuolleen mädäntyneen eläimen. Mutta kyllä tuo kakkapaketti on mun mielestä paras ja ihan tarpeeksi. Voithan sinä samalla antaa hänelle nätin kimpun valkovuokkoja.
Valkovuokkokimppu ja kakkapaketti, siinä se. Helppoa, yksinkertaista, tehokasta. Anna vaikka jokaisena äitienpäivänä elämäsi loppuun asti.
On sulla kyllä elämä helppoa jos sulla on vain YKSI ihminen jolle noin tahdot tehdä. Mun on ihan turha ryhtyä sotaan kenenkään kanssa, koska tahtoisin antaa kakkalahjoja miljoonille ihmisille. Ei onnistu. Joten pysyn vain erossa kaikista.
Milloin sä muka töissä käyt, kun aina uliset täällä? Eilen koko päivän ja nyt taas?
Onhan tää nyt niin selkeä trolli ettei mitään rajaa! Tyyppi on miettinyt millä aiheilla saa herätettyä eniten närää mammoissa ja mikäpä olisikaan sen kuvottavampaa kuin läheistensä kaltoinkohtelu. Ei näin sairas ja pakkomielteinen ihminen pysty töissä käymään. Kuntoutustuella kirjoittelee näitä hourailujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSanoo pienituloinen mainen joka aduu yksin yksiössä.
Pienestä kaksiotalodta velkaa 90%... ei kuulosta oiken summa pienenevän.
Köyhä ihminen
No eipä se parissa kuukaudessa kymmeniä prosentteja pienene :D Tietäisit sen jos olisit ikinä ostanut asunnon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää nyt niin selkeä trolli ettei mitään rajaa! Tyyppi on miettinyt millä aiheilla saa herätettyä eniten närää mammoissa ja mikäpä olisikaan sen kuvottavampaa kuin läheistensä kaltoinkohtelu. Ei näin sairas ja pakkomielteinen ihminen pysty töissä käymään. Kuntoutustuella kirjoittelee näitä hourailujaan.
Miksi jos olisin trolli itse voisin jotenkin huonosti? :D
Olisin kuntoutustuella? Enkö silloin juuri symppaisi näitä haukkujaluusereita?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä olisi samanlainen asia, jolla pahoittaa kyseisen henkilön mieli, koska hän toteutti tuon, koska hän näki sen valtataisteluna. Tarkoituksena ei ollutkaan ilahtua, kuten 14-vuotias aikoinaan luuli, vaan kiusata sitä lasta.Minä en ole väleissä sellaisten ihmisten kanssa joista en pidä, se riittää minulle. Mutta jos se ei sinulle riitä ja tahdot välttämättä käydä sotaan tuon henkilön kanssa, niin mielestäni siihen kelpaa yksinkertainen ase: KAKKALAHJA. Laita kakkaa pakettiin, paketoi nätisti lahjapaketiksi, anna henkilölle lahjaksi, vaikkapa juurikin äitienpäivänä. Kakkalahja on aikalailla standardisodankäyntiväline, kelpaa kaikkiin tilanteisiin. Onhan niitä muitakin sotalahjoja, esim voi antaa lahjaksi paketillisen rotanmyrkkyä tai hirttoköyden tai kuolleen käärmeen tai minkä hyvänsä kuolleen mädäntyneen eläimen. Mutta kyllä tuo kakkapaketti on mun mielestä paras ja ihan tarpeeksi. Voithan sinä samalla antaa hänelle nätin kimpun valkovuokkoja.
Valkovuokkokimppu ja kakkapaketti, siinä se. Helppoa, yksinkertaista, tehokasta. Anna vaikka jokaisena äitienpäivänä elämäsi loppuun asti.
On sulla kyllä elämä helppoa jos sulla on vain YKSI ihminen jolle noin tahdot tehdä. Mun on ihan turha ryhtyä sotaan kenenkään kanssa, koska tahtoisin antaa kakkalahjoja miljoonille ihmisille. Ei onnistu. Joten pysyn vain erossa kaikista.
Kakkaa ei tosiaan riitä kaikille maailman kakkapäille. Yhdelle kakkaäidille sitä kyllä riittää. Vaihtoehtoja kakalle: puutarhasta kompostia, keittiöstä biojätettä, mätiä kananmunia, käytettyjä vaippoja,...
Uskon, että äitisi on aika teflon, tuskin voit tehdä mitään, mikä häntä hetkauttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä olisi samanlainen asia, jolla pahoittaa kyseisen henkilön mieli, koska hän toteutti tuon, koska hän näki sen valtataisteluna. Tarkoituksena ei ollutkaan ilahtua, kuten 14-vuotias aikoinaan luuli, vaan kiusata sitä lasta.Minä en ole väleissä sellaisten ihmisten kanssa joista en pidä, se riittää minulle. Mutta jos se ei sinulle riitä ja tahdot välttämättä käydä sotaan tuon henkilön kanssa, niin mielestäni siihen kelpaa yksinkertainen ase: KAKKALAHJA. Laita kakkaa pakettiin, paketoi nätisti lahjapaketiksi, anna henkilölle lahjaksi, vaikkapa juurikin äitienpäivänä. Kakkalahja on aikalailla standardisodankäyntiväline, kelpaa kaikkiin tilanteisiin. Onhan niitä muitakin sotalahjoja, esim voi antaa lahjaksi paketillisen rotanmyrkkyä tai hirttoköyden tai kuolleen käärmeen tai minkä hyvänsä kuolleen mädäntyneen eläimen. Mutta kyllä tuo kakkapaketti on mun mielestä paras ja ihan tarpeeksi. Voithan sinä samalla antaa hänelle nätin kimpun valkovuokkoja.
Ah kiitos, mikä ajatus! Mutta koska henkilö kävi valtataistelua, hän kokisi vain voittavansa tuossakin, koska ei sorru moiseen, kuten minä, mätämuna sortuisin....
ap
No odottaako äitisi sinulta jotain lahjoja tai muistamisia? Jätä ne antamatta ja tekemättä.
Minä taistelin oikeudenmukaisuuden puolesta äitiä vastaan. Eli koitin taistella, mutta en tajunnut, että äitiä kiinnosti vain voitto minusta, ei oikeudenmukaisuus....
Pska vanhempi. Onneksi terapeuttini on tosi hyvä minulle, antaa mallia ihmisen hyvyydestä ❤️ Eli vastaa hyvään hyvällä. Oikeudenmukaisuuden vaatimus on joskus muiden mielestä vääryys.
ap
Mutta kelatkaa nyt tuota reppanaa: olla 45-vuotias, ja päivät kuukaudet vuodet vaan miettiä jotain valkovuokkoepisodia 30 vuoden takaa, tai heppalehtitraumaa 40 vuotta sitten. On kyllä hukkaan heitetty elämä, ei muuta voi sanoa. Ja ihan itse päättää jatkaa samaa stooria vuosikaudet, vaikka olisi voinut unohtaa koko jutun jo aikapäiviä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kelatkaa nyt tuota reppanaa: olla 45-vuotias, ja päivät kuukaudet vuodet vaan miettiä jotain valkovuokkoepisodia 30 vuoden takaa, tai heppalehtitraumaa 40 vuotta sitten. On kyllä hukkaan heitetty elämä, ei muuta voi sanoa. Ja ihan itse päättää jatkaa samaa stooria vuosikaudet, vaikka olisi voinut unohtaa koko jutun jo aikapäiviä sitten.
No, mitähän itse mietit? Eikä mua ainakaan haittaa yhtään, olisin masentuneempi ilman asian käsittelyä, plus nyt niillä ikävillä tunteilla siitä johtuen on toivoa päättyä joskus.
ap
Ja kyllä tää nyt asiat, joita suurin osa perheellisistä joutuu kelaamaan 24/7 voittaa. Se rumba se vasta aivovammaista onkin.
ap
No vastaava tapa ois varmaan pakottaa äitisi poimimaan sulle kukkia. Kehoitan kuitenkin ennemmin valitsemaan rakentavan keskustelun ja anteeksiannon.