Kertokaa jotain hyviä räkälöitä Turussa, joista 26-vuotias, itä-Suomen murteella puhuva, susiruma mies voisi saada naisseuraa pubiruusuista?
Joukko 20-30-vuotiaita naisia nimittäin karkotti mut tossa viime kuussa Fortesta, koska olen kuulemma liian ruma suosittujen ihmisten paikkoihin.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susiruma mies ja pubiruusu... Onko pakko viljellä noin ikäviä ja leimaavia lauseita? Oli ihminen pohjimmiltaan millainen hyvänsä, se sielun sisältö on tärkein.
Noi naiset sanoivat, että minunlaiseni ruman miehen pitäisi tietää paikkani, että aiheutan heille huonoja fiiliksiä. Minun paikkani on kuulemma jossain oman kotikadun Arskan pubissa pubiruusujen keskellä, eikä Forten kaltaisessa suosittujen ihmisten paikassa.
AP
Mistä me tiedetään, missä se sun kotikatu on?
Ei se kai ole oleellista.
AP
Tuomiokirkon grillillä hyvät safkat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susiruma mies ja pubiruusu... Onko pakko viljellä noin ikäviä ja leimaavia lauseita? Oli ihminen pohjimmiltaan millainen hyvänsä, se sielun sisältö on tärkein.
Noi naiset sanoivat, että minunlaiseni ruman miehen pitäisi tietää paikkani, että aiheutan heille huonoja fiiliksiä. Minun paikkani on kuulemma jossain oman kotikadun Arskan pubissa pubiruusujen keskellä, eikä Forten kaltaisessa suosittujen ihmisten paikassa.
AP
No, ne naiset taitavat sitten olla aika kamalia luonteeltaankin ja järjen käytössäkin vikaa.Ei siinä ulkonäkö sitten auta jos käytös on tuollaista. Hyi. Itse en koskaan voisi käyttäytyä noin. Kukaan ei ole mikään tuomari määräämään kuka missäkin käy. Itse pysyisin tuollaisista ääliöistä kaukana. Ja itse olen nainen ehkä sellainen ujon puoleinen, mutta muuten ok. Pubeihin en ota kantaa, kun en asu siellä päin.
Apteekki. Jos mahtuu sisään, silloin kun siellä majailee dekkarikirjailijan pullistunut ego.
Turusta en mä tiedä, mutta jos Seinäjoelle joskus päädyt, niin koita Härmän Häjyä. Joka jeesuksen kerta olen meinannut saada sieltä kotkan perääni ja olen sentään ihan tavallinen hetero perheenäiti. Luulisi irtoavan naista muillekin.. Terkkuja tutuille..
Mitäs meet johonkin pintaliitopaikoihin
Vierailija kirjoitti:
Koska en tiennyt sellaisesta kirjoittamattomasta säännöstä, etteivät rumat ole noihin paikkoihin tervetulleita.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tuu Poriin? ;)
Monttuun?
Tule hyvä mies pois sieltä Turkkusesta ei se ole ihmisten paikka alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en tiennyt sellaisesta kirjoittamattomasta säännöstä, etteivät rumat ole noihin paikkoihin tervetulleita.
AP
Itse olen jo vähän vanhempi (nainen) ja kyllä se oli jo minun nuoruudessani että yökerhot oli kauniiden ja komeiden "metsästysmaita". Saatiin me rumemmatkin sinne mennä ja juoda ja tanssia, mutta mitään seuraa oli turha toivoa tai huomiota. Itselleni tuli kokemus että nuo on ikään kuin lihatiskejä, jossa ollaan pelkkinä ulkokuorina näytillä ja sitten kauneimmat kuoret valkataan jatkoille, rumemmat jää nuolemaan näppejään.
Nyt kun olen jo nelikymppinen ja läski niin ihan oikeasti käytän tuota lähiöpub-menetelmää jos petiseuraa kaipaan. Siellä miehet ei ole ylpeitä eikä kranttuja, ja meno on muutenkin mukavan rentoa.
Ei se kai ole oleellista.
AP