Olen kateellinen lestadiolaisille
Haluaisin itsekin elää noin yhteisöllistä elämää. Tunnen 1 lestatytöt joka on puoliks yhdysvaltalainen, tosi kaunis, tyylikäs ja hoikka nainen ja vielä varakkaasta (mutta pienestä) perheestä. Haluaisin vaihtaa ton tytön kans paikkoja heti. Matkustelee ihan valtavasti, opiskelee psykologiksi, heillä on hieno talo ja valtavasti vaatteita jne. Miksi jollaki on asiar noin hyvin? Onko tämä jumalan kosto
Kommentit (13)
Mäki oon kateellinen noiden yhteisöllisyydelle + että ne on usein varakasta ja menestynyttä porukkaa. Mutta aika etninen porukkahan se on, kun eivät käännytä
Kaikki uskonlahkot on ihan perseestä. Uskonto on mielisairaus.
Jumala kostaa omahyväisille lestoille, koska he kuvittelevat olevansa Jumalan valittu kansa ja parempia kuin muut. Eivät ole, saman arvoinen on pultsari veneen alla ja kaikki muut maailman ihmiset. Jumala kostaa, kun lestat kuvittelevat että Jumala hoitaa heille kaiken. No ei hoida, itse on kannettava vastuu, esim. omista itse tänne väen vänkään pykäämistä lapsista.
Yhteisöllisyydestä on kyl paljon hyötyy, se on ihan totta. Heil on myös usein hyvä arvomaailma ja hyvät käytöstavat ja he tietää sen varmaa itsekin
Käänny lestaksi niin pääset panokoneeksi ja synnyttämään lapsia vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Käänny lestaksi niin pääset panokoneeksi ja synnyttämään lapsia vuoden välein.
Lestat kyllä käyttää tänä päivänä aika paljon ehkäisyä. Nuorista puolet, tää näkyy mun paikkakunnalla
lestatytöt on usein tosi kauniita. tätä oon aina ihmetelly
Voit sinä osallistua suviseuroihin. Sinne vaan muodostamaan verkostoja ja kenties liittymään kivoihin porukoihin.
Toi ehkäisyn käyttö on nykyään muuten aika yleistä, saman huomion oon tehny
Vierailija kirjoitti:
lestatytöt on usein tosi kauniita. tätä oon aina ihmetelly
Ne ei saa käyttää meikkiä eikä värjätä hiuksia. Semmosia naapurintyttöjä.
Hirveen sieviä tyttöjä ja naisiahan ne on, ottaisin jos saisin. Harvemmin törmää naisiin jotka olis yhtä hyvännäköisiä
toi naisten kauneus on kyllä tuttu, muistan sen oulun kouluista. harvemmin tapaa yhtä kauniit naisia muualla
Jaa, ainahan voi liittyä johonkin lahkoon. En kyllä lestoihin ensimmäisenä liittyisi. Helluntalaiset on paljon herttasempia.