Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle on alkanut tulla seksuaalisia haluja, enkä tiedä mitä tehdä asialle

Vierailija
15.05.2018 |

Monen asian summana mulle on alkanut tulla seksuaalisia haluja, joita ei ole aiemmin hirveästi näkynyt. Kiva juttu varmaan, mutta ongelma on siinä, etten ole koskaan harrastanut seksiä enkä oikein osaa olla miesten kanssa. Aikaisemmin olin jo ihan hyväksynyt senkin, että olisin neitsyt elämäni loppuun asti, mutta tällä hetkellä se ei tunnu kivalta ajatukselta.

Toinen ongelma on se, että olen todella epävarma rumasta naamastani ja kehostani, ja olen ruma varmasti ainakin oman ikäisten miesten mielestä myös. Yleensä vähän rumatkin miehet haaveilee kauniista naisista, joten en usko että olisin kellekään kovin mieleinen, vaikka saatankin kaikkein epätoivoisimmille kelvata.

Mitä tekisin? Mitä te tekisitte?

Olen 27-vuotias nainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama, seksi alkoi kiinnostaa vasta kolmikymppisenä, mutta koin itseni rumaksi ja päädyin hrrastaman seksiä vain humalassa yhden yön suhteissa.

Vierailija
2/8 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ruma kumppani. Niin ne muutkin rumat tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ihan ensin vibraattori ja poista itseltäsi neitsyys. Tosin jokuhan huutokauppasi neitsyytensä ja sai siitä miljoonia.

Vierailija
4/8 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen asian summana mulle on alkanut tulla seksuaalisia haluja, joita ei ole aiemmin hirveästi näkynyt. Kiva juttu varmaan, mutta ongelma on siinä, etten ole koskaan harrastanut seksiä enkä oikein osaa olla miesten kanssa. Aikaisemmin olin jo ihan hyväksynyt senkin, että olisin neitsyt elämäni loppuun asti, mutta tällä hetkellä se ei tunnu kivalta ajatukselta.

Toinen ongelma on se, että olen todella epävarma rumasta naamastani ja kehostani, ja olen ruma varmasti ainakin oman ikäisten miesten mielestä myös. Yleensä vähän rumatkin miehet haaveilee kauniista naisista, joten en usko että olisin kellekään kovin mieleinen, vaikka saatankin kaikkein epätoivoisimmille kelvata.

Mitä tekisin? Mitä te tekisitte?

Olen 27-vuotias nainen.

Anne palaa ja nauti seksistä täysin rinnoin ;)

Vierailija
5/8 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan ylempiä. Hanki muutama tekopenis ja opettele nauttimaan kehostasi.

tietynlainen itsetietoisuus on monessakin mielessä hyvä

nimimerkillä dildojen ystävä

Vierailija
6/8 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että on ihmisiä, joiden silmin katsottuna olet kaunis ja haluttava. Toivon, että kohadallesi osuu sellainen ja pääset nauttimaan naiseudesta siis täysillä.

Vierailija
7/8 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä sanoa, että poista itseltäsi neitsyys dildolla. Neitsyys menee, kun harrastaa yhdyntää toisen kanssa. Immenkalvo taas voi mennä vaikka urheillessa, eikä se tarkoita, että ei olisi enää neitsyt.

Vierailija
8/8 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki ihan ensin vibraattori ja poista itseltäsi neitsyys. Tosin jokuhan huutokauppasi neitsyytensä ja sai siitä miljoonia.

Se myyjä vaan ei ollut ruma. Jos olis ollut niin tuskin olis montaa kymppiä saanut, mutta toisaalta kaikki on kotio päin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi