Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua? Monta viikkoa tuntunut, että ahdistaa tappavasti? Sydän jyskyttänyt tuhatta ja sataa jne, lamaannuttannut täysin

Vierailija
15.05.2018 |

Minulla ei ole ikinä ollut mitään mielen lääkkeitä tai mitään sellaista hoitoa.

Auttakaa, mikä neuvoksi? :'( Olen ollut täysin elämäniloton tässä. Masentunut olen jo vuosia ja ahdistus on ollut tuttu vieras, mutta nyt tämä on lähtenyt ihan käsistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paniikkihäiriöltä.

Vierailija
2/5 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvä ihminen lääkäriin. Ei kaikkea tarvitse yksin kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä neuvoksi? Varmaan sun pitää vaan jatkaa valitsemallasi tiellä, älä siis lääkäriin mene, saattavat tarjota lääkettä.

Minä ITTE selviän, YKSIN.

Vierailija
4/5 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa auta muu kuin hakea apua. Lääkityskin voi olla hyvä asia, jos se tekee susta taas jotenkin toimintakykyisen. Lääkityksiä on myös erilaisia. Kaikki ei ole pysyviä tai riippuvuutta aiheuttavia. Jos sulla ei ole astmaa, esim. beetasalpaajat on hyviä noihin fyysisiin oireisiin ja niiden rauhoittuessa mielikin rauhoittuu.

Mä olen sairastanut jo kauan, lähes koko elämäni, ja mullekin tulee noita kausia. Se on hirveää. Varaa aika heti huomenna vaikka tavalliselle lääkärille. Soita terveyskeskukseen yms. ja selitä tuo tilanne kuten pystyt. Saatat saada esim. keskisteluajan hoitajalle tosi nopeasti, vaikka lääkäriin ei pääsisikään heti.

Ahdistus on tosi hankala vaiva kun se menee sairauden puolelle. Kokemusta on. :( Mielenterveyspuolelle on pitkät jonot yms., mutta peruslääkärikin tai hoitajakin voi auttaa.

Vierailija
5/5 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa kilpirauhasen liikatoiminta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme