Te, joilla oli tänään tilipäivä! Paljon jäi käteen?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4200e ja luulin olevani hyvätuloinen 😂
Bruttopalkkani 7200e/kk on selvästi ylimmässä 5% fraktiilissa mutta toki täällä vauva-palstalla _kaikki_ ansaitsevat enemmän... 😆Ja jotkut on tosissaan sellaisissa työpaikoissa Suomen ulkopuolella, missä voi tienata tuollaisia nettopalkkoja.
Ei niitä maailman mittakaavassakaan kovin paljon ole. Ja lisäksi sitten pitää maksaa lasten koulumaksut, yksityiset terveysvakuutukset jne...
2624, siinä oli ylimääräistä bonusta 200 miinus verot (en nyt jaksa laskea, paljonko se bonus nettona on). Yleensä jää vajaa 2500.
2001 euroa. Brutto oli 2810 euroa, muutama kymppi ylityökorvauksia mukana.
Turhaa kadehtia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bruttopalkkani 7200e/kk on selvästi ylimmässä 5% fraktiilissa mutta toki täällä vauva-palstalla _kaikki_ ansaitsevat enemmän... 😆Ja jotkut on tosissaan sellaisissa työpaikoissa Suomen ulkopuolella, missä voi tienata tuollaisia nettopalkkoja.
Ei niitä maailman mittakaavassakaan kovin paljon ole. Ja lisäksi sitten pitää maksaa lasten koulumaksut, yksityiset terveysvakuutukset jne...
Tää oli jo huono. Työnantaja hoitaa tuollaiset esim. Usassa.
Turhaa kadehtia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole lapsia eikä terveysvakuutuksia. Ja ihan Euroopasta löytyy.
1300, laskut maksoin ja loppukuuksi jäi 200 euroa. Perusmeininki. Vituttaa.
En tiedä, et ole katsonut tililtä.
2300e verojen jälkeen. Laskujen ja lainojen jälkeen n.900e.
Hiukan alle kolme sataa. Hengissä pysytään seuraavaan tiliin. hurraa.
Netto hieman reilu 2100€, brutto karvan vajaa 3100€. Kun kaikki laskut ym maksettu jää ehkä 200€.
Hei te, joilla netto n. 3500-4000. Paljon on veroprosenttisi ja tehtävä? Vähän kuulostaa uskomattomalta.
75,29€
Olin ihmeissäni, jotain lisiä varmaan? Tilipäivän pitäisi olla vasta kuun vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Netto hieman reilu 2100€, brutto karvan vajaa 3100€. Kun kaikki laskut ym maksettu jää ehkä 200€.
Voi vit....tu Mulla brutto 5713 ja netto 3312 eli mulla on yli 2600€ parempi brutto mut 1200€ parempi netto. Tää on vittu ihan hirvee maa. En yhtään ihmettele et kansanedustajat nostelevat 6000 palkkaansa tonneilla, jos niiden verotus on yhtään samaa luokkaa.
Perus vero pros on 33,5 ja tähän kaikki muut päälle.
Verojen ja vuokran jälkeen 400 egeä.
Vierailija kirjoitti:
Hei te, joilla netto n. 3500-4000. Paljon on veroprosenttisi ja tehtävä? Vähän kuulostaa uskomattomalta.
Itselläni brutto hieman alle 7200e, netto vähän yli 4000e. Vero% 35.
Olen manageri aika spesifisellä alalla, mutta koulutukseni on DI. Ja työvuosia takana 14. (Äitiyslomia 4 :-))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vit....tu Mulla brutto 5713 ja netto 3312 eli mulla on yli 2600€ parempi brutto mut 1200€ parempi netto. Tää on vittu ihan hirvee maa. En yhtään ihmettele et kansanedustajat nostelevat 6000 palkkaansa tonneilla, jos niiden verotus on yhtään samaa luokkaa.
Perus vero pros on 33,5 ja tähän kaikki muut päälle.
Bullshittiä. Brutto 5575€ ja netto 3413€ ja elän yhdellä korkeimmista kunnallisäyreistä.
Onpas tällä hyvätuloista porukkaa. 1900€
3470€. Brutto jotain 5400€ tjsp.