"Ensitreffit tulossa? 5 asiaa, jotka jokaisen valveutuneen naisen tulisi kysyä"
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201805112200935631_iq.shtml
Mitäs mieltä? Kuka ei näe tätä propagandana?
Kommentit (31)
Jaahas, minä olen mennyt avoimin mielin ja luottanut intuitioon. On toiminut.
No eipä tulisi mieleen moisia kysellä treffeillä. Kyllä nuo asiat aika pian tulee ilmi rivien väleistä ja ihmisen käytöksestä muita kohtaan.
Minä kysyisin:
1) Mistä asioista tässä maailmassa todella pidät? Mikä saa silmäsi hehkumaan innosta?
2) Minkä kiinnostavan kirjan luit / elokuvan näit viimeksi?
3) Mitä arvostat toisessa ihmisessä? Millainen on oma arvomaailmasi?
4) Mitä sellaista haluaisit tehdä, mitä et ole ennen tehnyt? Mitä sellaista haluaisit tehdä uudelleen, jota olet joskus tehnyt?
5) Saako susta seuraa uimaan / vaellukselle / antikvariaattiin / museoon / Bengtskäriin / road tripille / sienestämään / oopperaan / mökille / Lontooseen / kirjapiiriin / taidenäyttelyyn / pyöräilemään / piknikille?
Niin kenen propagandaa tuo artikkeli oli?
Vierailija kirjoitti:
Niin kenen propagandaa tuo artikkeli oli?
Jonkun amerikkalaisen social justice -julkaisun varmaankin, jonka saman henkinen suomalaistoimittaja on kopsannut lehteen. Olen melko varma, että Suomen journalistikouluissa on tätä nykyä ideologinen koulutusohjelma, jossa aivopestään nuoria amerikasta kopioiduilla äärivasemmistolaisilla doktriineilla.
Joku alaa opiskellut voisi kommentoida.
Ihan mielenkiinnosta tekisi mieli lukea myös mitä miehen kannattaa kysyä naiselta ensitreffeiltä :D
MiäsHenkilö kirjoitti:
Tämä artikkeli olisi ollut ihan ok, esim. muotoiltuna 1. Mitä ajattelet ulkomaalaisista, 2. Mitä mieltä olet kotiäideistä ja uranaisista...
Mutta ei... vaan juttu päättää mitä naisen kuuluu ajatella ja että kaikki ne miehet pitää hylätä, jotka ei täysin kokonaan hyväksy näitä ideologisia ja poliittisia ryhmiä.
Ja mikäli juuri nämä olisi ne kysymykset jotka itseä kiinnostaa niin normaali ihminen osaa ottaa aiheen puheeksi varovaisemmin ja vähemmän syyttävästi. Silloin saattaa saada myös ne toisen oikeat mielipiteet tietoon kun vähän kiertäen näitä aiheita lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
No eipä tulisi mieleen moisia kysellä treffeillä. Kyllä nuo asiat aika pian tulee ilmi rivien väleistä ja ihmisen käytöksestä muita kohtaan.
Minä kysyisin:
1) Mistä asioista tässä maailmassa todella pidät? Mikä saa silmäsi hehkumaan innosta?
2) Minkä kiinnostavan kirjan luit / elokuvan näit viimeksi?
3) Mitä arvostat toisessa ihmisessä? Millainen on oma arvomaailmasi?
4) Mitä sellaista haluaisit tehdä, mitä et ole ennen tehnyt? Mitä sellaista haluaisit tehdä uudelleen, jota olet joskus tehnyt?
5) Saako susta seuraa uimaan / vaellukselle / antikvariaattiin / museoon / Bengtskäriin / road tripille / sienestämään / oopperaan / mökille / Lontooseen / kirjapiiriin / taidenäyttelyyn / pyöräilemään / piknikille?
Toi eka on siitä hankala, että oikea vastaus olisi naisen takamus joogahousuissa, mutta pitäisi tietenkin sanoa jotain "fiksumpaa", eli naiselle sopivaa.
Mainiot kysymykset kyllä. Aktiviteettilista on myös hyvä. Bengtskäriä olen tiiraillut kiikareilla useasti, mutta enpä ole toistaiseksi pysähtynyt.
Hyvä jumala mitä sontaa tuo artikkeli on. Tuossa on selkeästi tuotu esiin ne mielipiteet, jotka naisella saa olla. Ihan sairasta, osaa noista en allekirjoita. Mustat elämät eivät myöskään kiinnosta pätkääkään, he ovat useimmiten ihan itse syyllisiä siihen, että poliisit ampuvat heidät.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta tekisi mieli lukea myös mitä miehen kannattaa kysyä naiselta ensitreffeiltä :D
Näillähän on sellainen ajatus, että jokainen nainen on kelvollinen kumppani. Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa.
Sanoisin jopa, että naiset ovat vaarallisempia, koska he ovat ainakin mutu-tuntumalla parempia piilottamaan oman pimeän puolensa kuin miehet.
Tässä yhden valveutuneen naisen muistilista:
o kysy nimi
o katso silmiin: tarkista että katse on suora, ystävällinen, kirkas ja valpas
o luo yleissilmäys, tarkista puhtaus ja siisteys
o pidä silmällä käytöstä, rentoutta ja asennoitumista
o kuunteleeko mies sanojasi, onko hän kiinnostunut?
o riittääkö juteltavaa? Kun katsot kelloon, tuntuuko sinusta että aika on kulunut kovin nopeasti vai hitaasti?
o onko sinulla vaivaton olo tämän ihmisen seurassa?
o Ei kai hän tupakoi tai juo liikaa?
o Keksittekö jo, missä merkeissä voisitte tavata uudelleen?
o Fyysinen kiinnostus on oltava tässä vaiheessa jo syntynyt.
Oikeestaan ei tämä mikään muistilista ole. Näihin asioihin kiinnitän luontaisesti huomion. Kokemuksesta oppineena kuulostelen herkällä korvalla seuraavia varoitusmerkkejä: epärehellisyys, ylimielisyys, naisen vähättely, naisviha, mammanpoikuus, rehentely, itsekkyys. Jos mies harrastaa deittailua pääpuuhanaan, hän saa jatkaa matkaa. Jos hän vilkuilee puhelintaan, hän voi lähteä. Jos äiti, vaimo tai tyttöystävä soittaa, hän saa mennä. Jos lapsi soittaa, hän saa jäädä. Mutta vain siksi aikaa, että kysyn häneltä unohtiko hän lapsensa kertoessaan elämästään?
Muuten lapsen olemassaolo on mulle neutraali tai varovainen plussa. Erityisesti, jos mies on leski eikä eronnut.
Minä tarkistan hampaat, ihon, ryhdin, käutöstavat. Olen kuin hevoskaupoilla. Toimii.