"Ensitreffit tulossa? 5 asiaa, jotka jokaisen valveutuneen naisen tulisi kysyä"
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201805112200935631_iq.shtml
Mitäs mieltä? Kuka ei näe tätä propagandana?
Kommentit (31)
Ööö, entä jos nainen itse sattuu olemaan 90%:a naisista eikä sitä vi**uakaan kiinnosta mustat elämät tms??
"Näillä viidellä kysymyksellä karkotat deitin!"
Onneksi nämä mt-tapaukset tulevat esiin tälläkin tavoin, kaikilla kun ei ole ongelmalaseja, varoitusväriä päässä ja naama kuin haulikolla ammuttuna täynnä metallia.
Voisko nämä copypastettaa aloitukseen? Ei jaksais klikkailla roskamedian sivuja.
No mua ainakin kiinnostaisi deittailla ainoastaan arvomaailmaltaan samanlaisia tyyppejä. Jos jotain ei kiinnosta tasa-arvo ja mua kiinnostaa, minkä takia mä sille juttelisin varsinkaan deittimielessä?
Vierailija kirjoitti:
No mua ainakin kiinnostaisi deittailla ainoastaan arvomaailmaltaan samanlaisia tyyppejä. Jos jotain ei kiinnosta tasa-arvo ja mua kiinnostaa, minkä takia mä sille juttelisin varsinkaan deittimielessä?
Vastakohdat täydentävät toisiaan.
Jos kaltaisesi naiset ottavat vain samanhenkisiä miehiä niin siitä syntyy niitä kauheita jopo-pariskuntia, joilla on värikkäät ulkoilutakit.
Tämä artikkeli olisi ollut ihan ok, esim. muotoiltuna 1. Mitä ajattelet ulkomaalaisista, 2. Mitä mieltä olet kotiäideistä ja uranaisista...
Mutta ei... vaan juttu päättää mitä naisen kuuluu ajatella ja että kaikki ne miehet pitää hylätä, jotka ei täysin kokonaan hyväksy näitä ideologisia ja poliittisia ryhmiä.
Ei kyllä kuulu kiintoisimpiin kysymyksiin yksikään noista.
Ekaksi voisi kysyä vaikka nimeä.
Selviää varmaan ihan muutenkin keskusteluiden myotä jos toinen on rasisti, seksisti tai homofoobi. En usko, että sitä tarvitsee suoraan kysyä.
Aivan typerä juttu.
Keksin vaivattomasti pari sataa tärkeämpää kysymystä.
Ei noita kysymyksiä voi mitään käyttää tuollaisenaan, mutta jos saa viriteltyä sellaista keskustelua, joka tuottaa vastauksia noidenkin aihepiirien kysymyksiin, niin kertoohan se sitten jotain ihmisestä.
Tosin se, mitä se mielestäni kertoo, on lähinnä se, että umpimielisimmät (rasistit, foobikot ja erittäin jyrkkäasenteiset) paljastuvat. Sitten taas ne miehet, jotka liikkuvat sellaisissa piireissä, joissa tämmöiset on aidosti keskustelunaiheita, oppivat myös monesti, minkälaiset vastaukset ovat korrekteja näihin, jos nyt pitää jotain aihetta kommentoida. Eli joku koulutettu mies osaa kyllä muotoilla hienon vastauksen, mutta mitään todellista asennettaan ei hänkään välttämättä paljasta.
Kävelevä legenda. The legend is alive.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoatko miehelle ensimmäisellä tapaamisella? Maksatko omasi? Odotatko että mies tarjoaa?
Yksikään parisuhde ei koskaan ole kariutunut erimielisyyksiin ro&ukysymyksissä.
Eli eipä kiinnosta.
Höyrypäistä kritiikitöntä suw@kkia en kyllä huoli. Jos semmonen ominaisuus on päällimmäinen.
AV_mamma kirjoitti:
Ei noita kysymyksiä voi mitään käyttää tuollaisenaan, mutta jos saa viriteltyä sellaista keskustelua, joka tuottaa vastauksia noidenkin aihepiirien kysymyksiin, niin kertoohan se sitten jotain ihmisestä.
Tosin se, mitä se mielestäni kertoo, on lähinnä se, että umpimielisimmät (rasistit, foobikot ja erittäin jyrkkäasenteiset) paljastuvat. Sitten taas ne miehet, jotka liikkuvat sellaisissa piireissä, joissa tämmöiset on aidosti keskustelunaiheita, oppivat myös monesti, minkälaiset vastaukset ovat korrekteja näihin, jos nyt pitää jotain aihetta kommentoida. Eli joku koulutettu mies osaa kyllä muotoilla hienon vastauksen, mutta mitään todellista asennettaan ei hänkään välttämättä paljasta.
Siihen ei kyllä tarvita koulutusta. Kyse on vaan siitä, kuinka vastenmielistä valehtelu ja esittäminen on. Haluaako oikeasti mennä mukaan siihen teennäiseen, pinnalliseen, melkeinpä narsisitiseen tekopyhyyskilpailuun.
Artikkeli on tosiasiassa deittiohjeiksi naamioitu luento, jonka ovat laatineet täysin ideologisesti paatuneet henkilöt, joilla on vaarallinen mieli.
Yhtä hyvin sen olisi voinut kirjoittaa n.atsi tai P-korean propagandavastaava. Jos näillä ihmisillä olisi valta vangita ja rangaista vääristä ajatuksista, he sen eimättä tekisivät.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Artikkeli on tosiasiassa deittiohjeiksi naamioitu luento, jonka ovat laatineet täysin ideologisesti paatuneet henkilöt, joilla on vaarallinen mieli.
Yhtä hyvin sen olisi voinut kirjoittaa n.atsi tai P-korean propagandavastaava. Jos näillä ihmisillä olisi valta vangita ja rangaista vääristä ajatuksista, he sen eimättä tekisivät.
Jep. Briteissä se on jo alkanut.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Jep. Briteissä se on jo alkanut.
Kanada, Britit ja Australia ovat eniten polarisoituneet, heidän järjestelmänsä tässä asiassa eniten korruptoituneet.
USA on vähän niin ja näin. Vahvat osavaltiot suojaavat. Ja Trump on ollut osoitus siitä kuinka vallan kolmijako suojaa ihmisoikeuksia kaikilta tahoilta, Trumpilta ja vasemmistoradikaaleilta molemmilta.
Eijösses näitä amertikasta kopioituja käännösjuttuja.
Hiukan voisi miettiä istuuko lainkaan tänne meille. Sama kuin niiden "näin menestyty työhaastattelussa" käännösten kanssa. Kulttuureissa kun on hiukan eroja.