Kyssäri naisille kimpasta
Millaisen miehen haluaisitte että miehenne hommaksi teille kolmanneksi sänkyyn. Kertokaa myös minkä ikäinen olet ja miksi valitsitte tietyn iän.
Kommentit (10)
Haluaisin nähdä, että 20 v kolli panee rajusti miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän juuri kysyttiinkin :D
Kysymyksen asettelu oli puutteellinen tältä osin, koska puuttuu vaihtoehdot kaiken ikäiset käy tai ei minkään ikäiset. Toki tyhmiin kysymyksiin saa yhtä tyhmiä vastauksia.
Naiset taitaa haluta useammin toisen naisen. Monia kiihottaa ja kiinnostaa kokeilla nuolla pillua. ;)
Itse 50+, en osaa sanoa, minkä ikäinen olisi hyvä. Ei kai sen väliä kunhan olisi kiihkeä ja viriili. Ei nyt mikään lapsi kumminkaan.
Taitaa kyllä olla niin, että miehet haluavat siihen toisen naisen, että saavat katsella showta. En minä ainakaan välitä toisten naisten pilluista yhtään.
Pari miestä, molemmat hoitelemaan minua. Kyllä, nam.
Olen itse 50v, valitsin 45 +, mutta yli 3-kymppiset kelpaisivat, kun keskinäiset kemiat muuten toimisivat. Ja jli-ikärajakin on. Se mennee jossain reilussa 60 veessä, riippuu paljon ihmisestä. Mun rakastaja on 58 v. Ja saan kyllä loistavia kyytejä häneltä.
Ja 50 v jatkaa vielä, munkin on vaikea kuvitella sänkyyn kolmanneksi naista, mulle mielummin mies. Mutta rakastajani pyynnöstä voisin kokeilla naistakin.
Mä en halua toista miestä sänkyyn, naisen voisin ottaa. Mieheni ei halua kumpaakaan.. Sitäpaitsi jos ottaiski, ei tuollaista voi pelkän iän perusteella sanoa, monet muut asiat vaikuttaa. Oon 30nainen
Iällä ja sukupuolella ei ole väliä, kokonaisuus ratkaisee.
30N
En halua ketään kolmatta sänkyyn.