Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin ruma, ei muhun ihastuta :(

Vierailija
15.05.2018 |

Oon pullero 170/80, järjettömän lölleröt riipputissit, psori-iho, raskausarpia, kasvoilta perus siis hyvin tavallinen, meikkaan mut en ole erikoinen.
Mitä voisin tehdä itelle?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt! Mun yksi asiakas sanoi mulle eilen että kesällä kaikki naiset on niin kauniita, oli sitten minkä ikäisiä ja kokoisia vaan. Me herätään eloon!!. Siis tämä oli nais asiakas. Ettäs kuulit Ap; kaikki naiset on kauniita...

Kummallista paskan jauhamista. Sama kuin sanoisi että kesäisin meistä miehistä kehkeytyy varsinaisia Adoniksia öljyttyine ja lihaksikkaine  yläkroppineen.

No se ei olisi totta, mutta faktahan on että naiset on hiukan eri juttu tässä. 

Ja useimmille riittää se kun laittaa lyhyesti päälle, vaikka ne reidet olisikin hiukan muhkuraiset. Katseita kerää silti. 

Älä jauha paskaa, aikuinen ihminen.

Vierailija
22/38 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta 20-30 kg. Itsellä laihdutettavaa 20 kg mutta syön masennukseeni :( En ole myöskään koskaan kelvannut miehille, en alipainoisena enkä nyt normaalipainon ylärajoilla. Mulla syy on ruma naama ja tissittömyys. En tosin halua laihtua miesten takia vaan itseni takia. Hirveää olla lihava.

"Painoni ei ole vaikuttanut kelpaavuuteen, joten kehotan muita pudottamaan painoa kelvatakseen." 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin olet 25 kiloa ylipainoinen, siitä ois hyvä lähteä liikkeelle.

No ei todellakaan ole. Mun nainen on 162/65 ja just sopivasti iän (+45v) tuomia kiloja. Sun logiikan mukaan 170 pitkä painaisi 55 kiloa??? Jessus mikä muikunruoto.....ei jatkoon.

Vierailija
24/38 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt! Mun yksi asiakas sanoi mulle eilen että kesällä kaikki naiset on niin kauniita, oli sitten minkä ikäisiä ja kokoisia vaan. Me herätään eloon!!. Siis tämä oli nais asiakas. Ettäs kuulit Ap; kaikki naiset on kauniita...

Kummallista paskan jauhamista. Sama kuin sanoisi että kesäisin meistä miehistä kehkeytyy varsinaisia Adoniksia öljyttyine ja lihaksikkaine  yläkroppineen.

Ja useimmille riittää se kun laittaa lyhyesti päälle, vaikka ne reidet olisikin hiukan muhkuraiset. Katseita kerää silti. 

Väität tosissasi ettei ns. elähtänyt perheenäiti kerää katseita kesällä lyhyessä hameessa enemmän kuin elähtänyt perheenisä ilman paitaa kesäillassa? 

Turha tästä on itkeä. Todistetaan empiirisesti heti kun joku ilmoittautuu elähtäneeksi perheenäidiksi tähän testiin. Itse voin toimia vertailukohtana perheenisän roolissa. 

Vierailija
25/38 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ulkoisesti ihan exältäni paitsi hän on vähän lyhyempi ja painavampi. Ainakin häneen ihastuttiin

Vierailija
26/38 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseita kerää joo, mutta se ei välttämättä ole positiivista katsomista.

Vierailija
27/38 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvittais se kuva.

Vierailija
28/38 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallisuus ei ole ketään tehnyt loppupeleissä onnelliseksi. Ole tyytyväinen siitä, jos olet fiksu ja sydämeltä sivistynyt. Mieti kaikkia niitä naisia, jotka ovat ns. kaunottaria. Jokainen meistä vanhenee ja mieti miltä heistä tuntuu, jos kauneus on ollut ainoa elämänsisältö. On aina vaikeampi tippua korkealta kuin laskeutua luonnollisesti vanhuuteen, seesteisyyteen, jossa ulkonäkö on sivuseikka. 

Nättinä naisena en kyll taju semmosta ajatustapaa. En ole ikinä pelkänyt vanhenemistä juuri ulkonäon kannalta. Kyllä mä nautin siitä kun saan olla kaunis nuorena. Ja vielä en ymmärtä tätä yhdistelmä aina että hyvännäköinen ihminen pitäis olla pinnalinen. Tää on niin tyhmä. Oon mä nähnyt katkeroita läskiä ja rumia ihmisia ja toisaalta tosi mukavia ja lämmiä kauniita ihmisiä. Ihan kuulostais kun joku katkera henkilö vaan aina yhdistää kauneuuden ja pinnalisuuden. Ei kenenkään luonne riippu ulkonäosta. Hassu ajatus että jos oot koko elämä ruma niin vanheneminen on helpompi. Millä se oikein perustuu?

Vierailija
29/38 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väität tosissasi ettei ns. elähtänyt perheenäiti kerää katseita kesällä lyhyessä hameessa enemmän kuin elähtänyt perheenisä ilman paitaa kesäillassa? 

Turha tästä on itkeä. Todistetaan empiirisesti heti kun joku ilmoittautuu elähtäneeksi perheenäidiksi tähän testiin. Itse voin toimia vertailukohtana perheenisän roolissa. 

Väitän tosissani että kaikki naiset ei ole kauniita kesällä.

Vierailija
30/38 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan ok:n näköinen nainen eikä muhun ihastuta silti. Elämä on. 

Vierailija
31/38 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole. Mun nainen on 162/65 ja just sopivasti iän (+45v) tuomia kiloja. Sun logiikan mukaan 170 pitkä painaisi 55 kiloa??? Jessus mikä muikunruoto.....ei jatkoon.

Muikunruoto :D On ihan kehon mallista kiinni miltä missäkin painossa näyttää. Itse näytän tukevalta kun painan 60kg (olen tuon 170cm pitkä). Minulla ei ole tissejä eikä erityisesti kurveja joten kaikki läski on mahassa ja reisissä.

55kg on siis ainakin oma tavoite. Aloittajaakin suosittelen pudottamaan ainakin sen 10kg.

Vierailija
32/38 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muikunruoto :D Kiitos päivän nauruista :)

Vierailija
33/38 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuvauksesi perusteella ihan normaali, kasvoiltaan nätti mutta kropaltaan raskastekoinen Suomi-nainen. Suosittelen laihduttamaan noin 20 kiloa ja yhtäkkiä kaikki miehet ovat perässäsi. Ei siihen muuta tarvita, kun naama on ok ja tisseissäkin löytyy kokoa.

T. Pienitissinen, hoikka ja oikeasti ruma

Vierailija
34/38 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinnallisuus ei ole ketään tehnyt loppupeleissä onnelliseksi. Ole tyytyväinen siitä, jos olet fiksu ja sydämeltä sivistynyt. Mieti kaikkia niitä naisia, jotka ovat ns. kaunottaria. Jokainen meistä vanhenee ja mieti miltä heistä tuntuu, jos kauneus on ollut ainoa elämänsisältö. On aina vaikeampi tippua korkealta kuin laskeutua luonnollisesti vanhuuteen, seesteisyyteen, jossa ulkonäkö on sivuseikka. 

Nättinä naisena en kyll taju semmosta ajatustapaa. En ole ikinä pelkänyt vanhenemistä juuri ulkonäon kannalta. Kyllä mä nautin siitä kun saan olla kaunis nuorena. Ja vielä en ymmärtä tätä yhdistelmä aina että hyvännäköinen ihminen pitäis olla pinnalinen. Tää on niin tyhmä. Oon mä nähnyt katkeroita läskiä ja rumia ihmisia ja toisaalta tosi mukavia ja lämmiä kauniita ihmisiä. Ihan kuulostais kun joku katkera henkilö vaan aina yhdistää kauneuuden ja pinnalisuuden. Ei kenenkään luonne riippu ulkonäosta. Hassu ajatus että jos oot koko elämä ruma niin vanheneminen on helpompi. Millä se oikein perustuu?

Näinhän se on - kauniilla tai ainakin ok:lla ulkonäöllä varustettu ihminen saa todennäköisesti parempaa kohtelua kuin kauneusihanteesta radikaalisti poikkeava. Toki ihmisen itsetunnon kehittymiseen vaikuttaa monikin asia. Kauniit ja kivat ihmiset ovat todennäköisesti niitä, jotka ovat saaneet lapsesta pitäen hyvää palautetta SEKÄ ulkonäöstään ETTÄ muustakin. Heitä on luultavasti kehuttu kauniiksi, mutta toisaalta ulkonäköä ei ole korostettu liikaa ja heidän vanhempansa ovat korostaneet hyvien käytöstapojen ja reiluuden merkitystä. Ilmapiiri perheessä on todennäköisesti ollut rento ja kannustava, ja näiden kauniiden ja kivojen synnynnäinen temperamenttikin on todennäköisesti sopivalla tavalla sosiaalinen. 

Itseäni haukuttiin nuorena rumaksi (jossain vaiheessa olinkin ihan objektiivisesti katsottuna ruma), ja myönnän olevani todella katkera ja kateellinen. Yritän kuitenkin päästä näistä tuntemuksista eroon ja tehdä asialle jotain. 

Vierailija
35/38 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kyllä vastauksen.

Ylipaino pois, reippaasti liikuntaa (m. punttitreeni) ja terveellinen ruokavalio.

Vierailija
36/38 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, 

moni tykkää pullerommista naisista. 

No ei tosiaan moni tykkää, jokunen (ehkä) joo. Moni sen sijaan joutuu tyytymään/sietää sitä pullerompaa ja hyvin harva valitsisi sen pulleromman version, jos muuten just se sama nainen olisi saatavana timminä ja hoikkana/normipainoisena.

Vierailija
37/38 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat siis, oi sinä sydämellinen ja sivistynyt, että kaunis nainen ei voi olla fiksu ja sydämeltä sivistynyt eikä oikeastaan mitään muutakaan vaan kauneus on ainoa elämänsisältö?

Melkoisen ruma ajatusmaailma sinulla.

Vierailija
38/38 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö! Olen 165/79 ja ylipainoinen, vaikka urheilen 4-5 krt vko (sali, pump, attack, juoksu). Ylipainon syy on että syön hyvää ruokaa ja paljon! On selluliittia, on raskausarpia ja nenäkin on massiivinen tuulenhalkoja. Muttaeipä haittaa! Olen onnellinen, iloinen ja nauravainen, tyytyväinen itseeni. Olen fiksu ja uralla edennyt. Minua ei tod haittaa jotkut ylikilot koska olen terve ja hyväkuntoinen.

Minuun ihastuvat miehet usein. En varmasti ole sen kauniinpi kuin ap joten se mikä meissä on erona on se itseunto ja huoleton asenne. Sen voit saavuttaa päätöksellä ja pienellä harjoittelulla. Tsemppiä ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä