Oon niin ruma, ei muhun ihastuta :(
Oon pullero 170/80, järjettömän lölleröt riipputissit, psori-iho, raskausarpia, kasvoilta perus siis hyvin tavallinen, meikkaan mut en ole erikoinen.
Mitä voisin tehdä itelle?
Kommentit (38)
Oot sentäs 10kg hoikempi kun minä.
Ihanaa olla ruma ja liihaavaa
Ainakin olet 25 kiloa ylipainoinen, siitä ois hyvä lähteä liikkeelle.
Miettikää mitä ootte sitten 20 vuoden päästä. Ei se ainakaan siitä parane, saatat kaivata sitä miltä nyt näytit.
Jos et viihdy kehossasi se voi hyvinkin näkyä myös ulospäin.
Harrasta liikuntaa, syö terveellisesti, juo vettä ja nuku riittävästi. Hymyile ja ole positiivinen.
Näillä saat jo positiivisia vaikutuksia. Et ole toivoton tapaus.
Tsemppiä ja iloa kesääsi :)
💚
Ulkonäöstä huolimatta voit aina koittaa olla feminiinisempi, mitä se sitten tarkoittaakaan. Se vetoaa johonkuhun kuitenkin ja ehkä se piristäisi suakin.
Aloita uusi harrastus, lue kirjoja, keskity muihin asioihin, opiskele kieliä ja hankki yleissivistystä. Ei ihailevien katseiden kohteena oleminen ole mikään onnellisuuden tae, ei välttämättä myöskään parisuhteessa oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin olet 25 kiloa ylipainoinen, siitä ois hyvä lähteä liikkeelle.
Höpöhöpö, kymmenisen kiloa liikaa
Älä nyt! Mun yksi asiakas sanoi mulle eilen että kesällä kaikki naiset on niin kauniita, oli sitten minkä ikäisiä ja kokoisia vaan. Me herätään eloon!!. Siis tämä oli nais asiakas. Ettäs kuulit Ap; kaikki naiset on kauniita...
Kuljetko ulkona alasti vai mistä käy ilmi että sulla on riipputissit ja raskausarpia?
Laihduta 20-30 kg. Itsellä laihdutettavaa 20 kg mutta syön masennukseeni :( En ole myöskään koskaan kelvannut miehille, en alipainoisena enkä nyt normaalipainon ylärajoilla. Mulla syy on ruma naama ja tissittömyys. En tosin halua laihtua miesten takia vaan itseni takia. Hirveää olla lihava.
Pinnallisuus ei ole ketään tehnyt loppupeleissä onnelliseksi. Ole tyytyväinen siitä, jos olet fiksu ja sydämeltä sivistynyt. Mieti kaikkia niitä naisia, jotka ovat ns. kaunottaria. Jokainen meistä vanhenee ja mieti miltä heistä tuntuu, jos kauneus on ollut ainoa elämänsisältö. On aina vaikeampi tippua korkealta kuin laskeutua luonnollisesti vanhuuteen, seesteisyyteen, jossa ulkonäkö on sivuseikka.
Tiedätkö mitä? Kun oli tosi timmi ja nätti, niin kärsin työpaikkakiusaamisesta ja parisuhdeväkivallasta.
Kaikki se johti järkyttävään elämäntilanteeseen.
Tärkeintä on hyväksyä itsensä ja antaa armoa. Kun on psyykkisesti sekä fyysisesti rääkätty niin se jättää jäljet. Voimat ovat loppu. Yleensä silloin ihminen asettaa ykköseksi lapsensa. Et sinä silloin itseäsi treenaa. Kun voimat palautuvat niin asiat lutviutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Pinnallisuus ei ole ketään tehnyt loppupeleissä onnelliseksi. Ole tyytyväinen siitä, jos olet fiksu ja sydämeltä sivistynyt. Mieti kaikkia niitä naisia, jotka ovat ns. kaunottaria. Jokainen meistä vanhenee ja mieti miltä heistä tuntuu, jos kauneus on ollut ainoa elämänsisältö. On aina vaikeampi tippua korkealta kuin laskeutua luonnollisesti vanhuuteen, seesteisyyteen, jossa ulkonäkö on sivuseikka.
Enpä tiedä, minusta ainakin tuntuu, että olisin nyt tyytyväisempänä matkalla kohti seesteistä vanhuutta jos olisin nuorena saanut elää normaalia naisen elämää ja edes nuorena ollut kaunis. Kauneus avaa monenlaisia ovia ja mahdollisuuksia, rumilus jää sivusta seuraajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, minusta ainakin tuntuu, että olisin nyt tyytyväisempänä matkalla kohti seesteistä vanhuutta jos olisin nuorena saanut elää normaalia naisen elämää ja edes nuorena ollut kaunis. Kauneus avaa monenlaisia ovia ja mahdollisuuksia, rumilus jää sivusta seuraajaksi.
Tämä on kyllä totta - hyvä ulkonäkö voi tuoda mukanaan monia etuja. Ei se siltikään ole mikään onnen tae.
Minua kiusattiin nuorempana ulkonäön takia, ja edelleenkin pidän itseäni rumana. Nykyään pyrin siihen, että jos ulkonäköahdistus iskee, yritän ajatella jotain muuta.
- 7
Höpö höpö,
moni tykkää pullerommista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstä huolimatta voit aina koittaa olla feminiinisempi, mitä se sitten tarkoittaakaan. Se vetoaa johonkuhun kuitenkin ja ehkä se piristäisi suakin.
Vetoaa kyllä. Useimpiin, sanoisin. Naiselliset vaatteet ja hiukset niin muu on lähinnä plussaa mutta noillakin pääsee jo pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt! Mun yksi asiakas sanoi mulle eilen että kesällä kaikki naiset on niin kauniita, oli sitten minkä ikäisiä ja kokoisia vaan. Me herätään eloon!!. Siis tämä oli nais asiakas. Ettäs kuulit Ap; kaikki naiset on kauniita...
Kummallista paskan jauhamista. Sama kuin sanoisi että kesäisin meistä miehistä kehkeytyy varsinaisia Adoniksia öljyttyine ja lihaksikkaine yläkroppineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista paskan jauhamista. Sama kuin sanoisi että kesäisin meistä miehistä kehkeytyy varsinaisia Adoniksia öljyttyine ja lihaksikkaine yläkroppineen.
No se ei olisi totta, mutta faktahan on että naiset on hiukan eri juttu tässä.
Ja useimmille riittää se kun laittaa lyhyesti päälle, vaikka ne reidet olisikin hiukan muhkuraiset. Katseita kerää silti.
Asennemuutoksen.