En kestä enää käyttää rintaliivejä - olenkin ollut 5v ilman.
Nyt, kun ajattelin laittaa läpinäkyvämmän tpaidan kanssa, niin tuli sietämätön olo.
Jatkan edelleen teipinpalat nänneihin -linjalla.
Ja kyllä, kaikki kupit ja ympärykset kokeiltu. Ehkä hengitän tissien kautta.
Kommentit (14)
Mäkin vihaan, mutta 95 H koon tissit ilman liivejä on kyllä melkoisen roisin näköiset ilman liivejä. Jopa löysän t-paidan alta näkyy että siellä ne löllyy ees ja taas.
Reilun ylipainon pudottaminen normaalipainoon auttaisi paljon.
Mä käytän liivejä, koska ne saa mun tissit näyttämään paremmilta.
Ovat niin erikokoiset, että liiveillä saa korjattua paljon.
Kotioloissa olen toki ilman.
Eikö tässä piile suuri vaara rintojen muuttumisesta lapasiksi? Seksikästähän se on jos on terhakat tissit ja isot nännit. Tietysti sinähän olit teippaamassa nännit.
Havaintojen tekijä kirjoitti:
Eikö tässä piile suuri vaara rintojen muuttumisesta lapasiksi? Seksikästähän se on jos on terhakat tissit ja isot nännit. Tietysti sinähän olit teippaamassa nännit.
Ei liivittömyys aiheuta roikkumista.
Rupeaa nopeammin roikkumaan ja kohta onkin kunnon uunikintaat 😁
Mä olin jossain välissä myös useamman vuoden ilman liivejä. Liivikokoni oli silloin luokkaa 95E, en muista tarkkaan. Bussiin ei oikein meinannut kehdata juosta kun rinnat heiluivat holtittomasti.
Sama täällä! Käytin rintsikoita joskus parikymppisenä, mutta viimeiseen -noin kymmeneen -vuoteen en ole kyllä päälleni laittanut kuin äärimmäisessä tilanteessa. Mulla on pienet b-kupin rinnat eikä ne kyllä mihinkään roiku. Ihan samanlaiset ovat kuin aina ennenkin. Mulla on yleensä jokin väljempi yläosa päällä. Hihaton t-paita ja sitten vaikka villatakki. En kerta kaikkiaan kestä sitä tukehtumisen tunnetta. Olen muutenkin tosi herkkä vaatteiden kanssa. Kaikkien vaatteiden pitää olla todella joustavia ja pehmeitä. Farkkujakaan en käytä, vaikka olisi miten mukapehmeä malli. Ei vaan kykene.
Vierailija kirjoitti:
Reilun ylipainon pudottaminen normaalipainoon auttaisi paljon.
Olen ihan normaalipainoinen mutta silti mukavien liivien löytäminen lähes mahdotonta.
Usein ilman paitaa?
No jaa.....
No ei se oikeastaan ole aivan uutta. Vaikka aika kauas, pitkälle tarvii mennä historiassa, etta tulee "muotiin" nuoremmilla pitkä puku, jossa olkaimet ovat pitkät ja levät, niin pitkät, että ainoastaan paksut hiuspalmikot osin peittävät rintoja.
Mulla b/c kupin rinnat, lopettaisin rintaliivien käytön jos tissit pysyisivät kiinteinä kokoajan, mutta jostain syystä lämpö laajentaa nännit löllöiksi ja rinnat näyttää tubulaarisilta. Joissain vaatteissa rinnat pysyy löllöinäkin kuosissa, joissain taas näyttää kunnon töröttäviltä ketunnokilta. Mikäköhän niitäkin vaivaa?
N18
Vierailija kirjoitti:
Usein ilman paitaa?
No jaa.....
No ei se oikeastaan ole aivan uutta. Vaikka aika kauas, pitkälle tarvii mennä historiassa, etta tulee "muotiin" nuoremmilla pitkä puku, jossa olkaimet ovat pitkät ja levät, niin pitkät, että ainoastaan paksut hiuspalmikot osin peittävät rintoja.
Puku on oikeastaan törkeän hyvän näkoinen. Piukka, vartalon myötäinen, päättyy juuri rintojen alle, josta sivusta melko leveät olkaimet. Rintoja peittävät hiukset ja toisaalta karneliasta, turkooseista jne tehty kaulaa peittävä asuste.
jeps
Mulla taas lähes aina on rintsikat, yöt ja päivät. En tykkää yhtään olla ilman, hikoilee vaan tissin alus, yöh.
Niin vihaan minäkin. Olen vihannut aina.
Jos ylipäätään jotain käytän niin kevyitä urheilurintsikoita.
En voi sietää niitä hemmetin valjaita! Jos se jotakuta häiritsee, oma asiansa. Minä ajattelen omaa oloani ja mukavuuttani.