Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

L-ja erityisesti XL-kokoiset vaatteet

Vierailija
15.05.2018 |

Mistä niitä voi hankkia? Joka ikisessä vaateessa mitä nettikaupoissa klikkaa on jäljellä kokoja XS-M ja toisinaan myös L mutta ihan poikkeuksetta se XL on loppuunmyyty.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandolta löytyy monia vaatemerkkejä, mustaa perusvaatetta ostan myös EMPiltä.

Löytyy kyllä merkkejä ja varmaan muutama kymmenen( vai sata?)tuhatta vaatekappalettakin, mutta sama juttu se on sielläkin eli XL/42-44 on loppuunmyyty ainakin niissä vaatteissa joita voisin edes harkita.

Vierailija
22/32 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, alennusmyynneissä on kans aina vain 4 kappaletta XS:sää jäljellä, vaikka näkeehän sen ihan katukuvastakin, että isommat koot myisivät paremmin. Mikä mättää?

Ne isommat koot menee kaupaksi ilman alennusmyyntejäkin. Näet katukuvasta, että miksi.

Otitko tuon tosissasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, alennusmyynneissä on kans aina vain 4 kappaletta XS:sää jäljellä, vaikka näkeehän sen ihan katukuvastakin, että isommat koot myisivät paremmin. Mikä mättää?

Ne isommat koot menee kaupaksi ilman alennusmyyntejäkin. Näet katukuvasta, että miksi.

Haloo, sitähän minä tarkoitin, pieniä kokoja tulee kauppoihin ihan suhteton määrä! Kumma ettei tavarantoimittajiin voi mitenkään vaikuttaa.

Joillain ei pahemmin raksuta.

Vierailija
24/32 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut Cellbesiltä, mutta eihän niiden laatu (ei tosin hintakaan) päätä huimaa. Zizzi myy myös verkkokaupassa isompiakin kokoja, heidän kokonsa XL on oikeasti iso. Minulle meni Zizzin takki kokoa XL, vaikka yleensä on jo kaksi äksää. Kaupassa jotkut Zizzin vaatteet olivat minusta outoja, mutta kun saa rauhassa katsoa netistä, ihan kivojakin siellä on.

Klingeliltä voi jotain löytyä, riippuu iästäkin varmaan. Klingeli vaan tuppaa laittamaan niitä kiiltäviä koristeita kaikkiin vaatteisiin. Farkkuja on ainakin monenlaisia, en tiedä millaisia kun en itse voisi kuvitellakaan pitäväni niin ahdistavaa vaatekappaletta.

Hyvin pieni valikoima on sellaisella verkkokaupalla kuin Kamelia, joitain paitoja, hameita jne.

Olen yrittänyt laittaa suomalaisille firmoillekin viestiä, mm. Luhta ei ilmeisesti tarvitse enempää asiakkaita.  Joten on siis pakko tilata verkosta. Tässä kaupungissa on Laakso, jolle naiset loppuvat kokoon 46.  Olen ihmetellyt, että eikö nämä firmojen sisäänostajat katso katukuvaa, kai hekin pystyisivät jotenkin vaikuttamaan, mitä kokoja valmistaja valmistaa.

Meinasin unohtaa yhden: Otto-niminen verkkokauppa. Joissakin löytyy kokojakin. Siellä oli muistaakseni erikseen kategoria 40-58. En ole tilannut, vaikka joskus olen löytänytkin jonkun kivan rantamekon.

Pluskokoisille löytyy varmasti jo ihan kivasti vaatteita, mutta ongelma onkin nyt se että ne on liian isoja/oudolla mitoituksella ja normivaatteissa taas isot koot loppuu heti eli meille ns. keskikokoisille ei löydy vaatteita. Saa sitä sitten ihmetellä miksi porukka ei osta sopivia vaatteita vaan kulkee liian pienissä kittanoissa.

Vierailija
25/32 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo esim. h&m kaikki xl-koon vaatteet on loppu. itse ostan ylisuuria kokoja myös hoikkana, koska vihaan kiristäviä vaatteita.

Vierailija
26/32 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa tsekata HM:n HM+ malliston pienimmät koot sekä ZIZZIltä S ja M-koot

Vierailija
27/32 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rosegal.com ja yoursclothing.co.uk

Laajalti kokoja, voi selata pluskokoisia vaatteita erikseen eikä hinnatkaan päätä huimaa. Tuskin L tai XL edes pluskokoja ovat (kai?), mutta super-isokokoisena kun löysin nuo, päätinpä myös jakaa.

Vierailija
28/32 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa tsekata HM:n HM+ malliston pienimmät koot sekä ZIZZIltä S ja M-koot

Ne pienimmät pluskoot on myös usein HM:llä loppuunmyyty ja zizzin vaatteet taas ei istu mulle ensinkään. 

Vierailija
29/32 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorit on täynnä L-XXL -kokoisia vaatteita.

Vierailija
30/32 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on auennut myös uusi L - XXXXL kokoisia vaatteita myyvä nettikirppis www.suurenmoiset.fi. Siellä on hyväkuntoisia vaatteita edullisemmin.

Vierailija
31/32 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen noita kommentoijia, jotka suosittelevat zizziä. Ihan ihmeellisiä rytkyjä. Joskus jonkun t-paidan ostanut, ja parin pesun jälkeen on ihan venynyt ja nyppyinen. Todella ylihintainen laatuunsa nähden. Ja tosiaan, mistähän ne on pieraisseet vaatteiden kaavat? Ihan kauheita kaapuja.

Vierailija
32/32 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika pitkä ja minulla on pari kiloa ylipainoa, mutta ne ovat kertyneet tiimalasimaisesti lantiolle, takapuoleen, reisiin ja sitten rintoihin. Eli tynnyrimäiset kaavut tai a-linjaiset ei kertakaikkiaan käy vaan pitäisi olla tilaa lantiossa ja reisissä ja rintojen kohdalla, mutta kuitenkin tyköistuva vyötäröstä. On hyvin vaikea löytää vaatteita, vaikka siis koko L tai XL riittäisi. Malliltaan sopivista vaatteista löytyy vain s ja m -kokoja, kun kysyn isompaa niin myyjä sanoo, että ei ole jäljellä enää. Miksi eivät tilaa isompia kokoja?? Suomalaisista suuri osa on hieman ylipainoisia, yli puolet aikuisista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan