Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään miestyyppiä, joka kiinnostuu tällaisesta naisesta?

Vierailija
15.05.2018 |

Miehekkään näköinen naama, poikamainen vartalo, karvainen, jykevä, leveäharteinen, pitkäselkäinen, pömppömahainen, löysä iho (ei timmi eikä urheilullinen), neliskanttinen roikkutakamus, huonoryhtinen, pienirintainen, huono kasvojen iho, isot ihohuokoset ja paksu iho, epäsymmetrinen naama, paksu kaula, isot korvat, romuluinen, normaalipainoinen, noin 30-vuotias, vakava, ujo, ei hymyile paljon, isot kädet ja jalat, epäselvä puhe, työtön.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko lähestyä ketään baarissa tai minkälaista miestä kohti lähestyminen olisi vähiten epätervetullutta? Ap.

Vierailija
2/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just tollanen paitsi työ löytyy. Miestä en ole saanut koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko lähestyä ketään baarissa tai minkälaista miestä kohti lähestyminen olisi vähiten epätervetullutta? Ap.

Saat toki lähestyä ketä vain, mutta valitsisin kohteet sieltä miesten mediaanin tienoilta naisten yleisillä kriteereillä mitattuna (pituus, komeus, sosiaalisuus jne.). Halutuimpia miehiä tuskin saat noilla kriteereillä, ellei sitten miehellä ole päällä vedonlyönti tai kello ole viittä vaille sulkemisaika.

Tämä saattaa aluksi tuntua masentavalta, koska useimmat naisethan valitsevat ja saavat vain top 20 % -miehiä seikkailuihinsa. Tosiasiassa mediaanimieskin on kuitenkin kaikin puolin oikein hyvä tyyppi, vaikka ei naisten huomioita saa todennäköisesti kertaakaan elämänsä aikana. Eli win-win-tilanne: sinä saat hyvän miehen, mies saa kerrankin naisen huomiota.

Vierailija
4/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ventovieraan miehen ulkoisesta olemuksesta jotenkin päätellä, etsiikö hän nättiä naisellista naista vai kelpaako maskuliinisemman näköinen ja ehkä kuuloinenkin? Ap.

Vierailija
5/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai päinvastoin: mistä näkee, että mies varmasti Ei tykkää yhtään tuollaisesta kuvaillusta naisesta? Ap.

Vierailija
6/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostu naisesta, joka kuvailee ihohuokostensa kokoa tai ihonsa paksuutta, mutta jättää mainitsematta koulutuksen, arvot ja harrastukset

Vierailija
7/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailitko itseäsi vai minua? No, joka tapauksessa tuolla kesäisissä yleisötapahtumissa voit tarkkailla väkeä ja todeta että varsin lösähtäneillä mammeleillakin useimmiten on joku mies seuranaan. Ei se mies ehkä mikään 30v pitkä ja komea alfauros ole, mutta joku ukko kuitenkin löytyy... Jos olet mitenkään kummallinen niin korosta sitä, se tekee sinusta mielenkiintoisen.

Vierailija
8/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne just rakastaa sunlaisia naisia. Pienet rinnat ja miehekkäät kasvonpiirteet.

Vierailija
9/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaisin sinulle, että tilanteesi antaa sinulle mahdollisuuden kehittyä älyllisesti. Nyt, sinä et ole juoksentelemassa halujesi perässä, vaan voit kehittää omaa mielikuvitusta, kartuttaa tietojasi, opetella liikkumaan oman pään sisällä ajatusten maailmassa, sanalla sanoen sinulla on mahdollisuus oppia yksilöllisen ajattelun harvinainen lahja. Se tunne elämän rikkaus ja saavutetut tietomäärät on jotain suurempaa kuin primitiiviset halut. Kieltämättä myöskään sitä seikkaa että kaikki me kaivataan rakkautta enemmän tai vähemmän. Aika paljastaa jokaiselle kulkijalle oman kohtalon ja mitä siihen liittyy.

Vierailija
10/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiinnostu naisesta, joka kuvailee ihohuokostensa kokoa tai ihonsa paksuutta, mutta jättää mainitsematta koulutuksen, arvot ja harrastukset

Entä jos nuo aloituksessa mainitut asiat pätevät johonkin naiseen mutta nainen ei itse kuvaile niitä? Ovatko ne silloin merkityksettömiä asioita?

Vierailija
11/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailitko itseäsi vai minua? No, joka tapauksessa tuolla kesäisissä yleisötapahtumissa voit tarkkailla väkeä ja todeta että varsin lösähtäneillä mammeleillakin useimmiten on joku mies seuranaan. Ei se mies ehkä mikään 30v pitkä ja komea alfauros ole, mutta joku ukko kuitenkin löytyy... Jos olet mitenkään kummallinen niin korosta sitä, se tekee sinusta mielenkiintoisen.

"Lösähtänyt mammeli" voi kuitenkin olla naisellinen, enkä ihmettele sellaisen kelpaavuutta, joten en osaa ajatella siitä mitenkään "jos hekin, niin minäkin" -tyylisesti. Ap.

Vierailija
12/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nuo aloituksessa mainitut asiat pätevät johonkin naiseen mutta nainen ei itse kuvaile niitä? Ovatko ne silloin merkityksettömiä asioita?

Suurin osa kyllä. En mä edes osaisi sanoa toisen ihmisen ihohuokosista jotain. Ainoat merkitykselliset noista ovat ikä (haluan naisen olevan about saman ikäinen mun kanssa), vakavuus (minulle epäsopiva piirre, mutta pitäisi arvioida livenä) ja työttömyys (väliaikaista vai pysyvää)

Vierailija
13/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kyllä. En mä edes osaisi sanoa toisen ihmisen ihohuokosista jotain. Ainoat merkitykselliset noista ovat ikä (haluan naisen olevan about saman ikäinen mun kanssa), vakavuus (minulle epäsopiva piirre, mutta pitäisi arvioida livenä) ja työttömyys (väliaikaista vai pysyvää)

Yleensä naisen ihohuokoset ei pistä silmään, joten niistä ei ajattele mitään, mutta mun kohdalla eri juttu, koska ne on tosiaankin valtavat reiät naamassa ja osin tummuneet. Kiitos vastauksesta. Ap.

Vierailija
14/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naisen ihohuokoset ei pistä silmään, joten niistä ei ajattele mitään, mutta mun kohdalla eri juttu, koska ne on tosiaankin valtavat reiät naamassa ja osin tummuneet. Kiitos vastauksesta. Ap.

Etkö voi mennä kosmetologille? On ihohuokosia pienentäviä tuotteita. Karvat lähtee vahaamalla tai sokeroimalla, ryhtiä voi parantaa joogalla. Sen sijaan että kauhistelisit omaa ulkonäköäsi ja arpoisit, kelpaatko jollekin, mikset parantaisi sitä? 

Vierailija
15/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ketään varsinaisesti kiinnosta. 

On kuitenkin epätoivoisten miesten suuri joukko, jolle kelpaat. 

Vierailija
16/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päältä näkyy että et viitsi huolehtia kunnostasi ja ryhdistäsi niin varmaa on että ei monia kiinnosta.

Varmasti joku kuitenkin kiinnostuu eikä välitä ulkonäöstä vaan haluaa tietää kuka siellä sisällä on?

Ja sitten lenkkaria jalkaan ja ruokavaliota ja sosiaalisia taitoja parantamaan...

Vierailija
17/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työttömällä on varaa käydä baarissa?

Vierailija
18/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota ulkoaohjautuvuuden tarvetta.

Päätä että ohjaat itseäsi, myös itseluottamustasi, omasta ohjaamostasi käsin. Vaikka ohjaamo olisi rokonarpinen, se on kuitenkin sun oma.

Päätä että hyväksyt itsesi, sinun ei tarvitse pälyillä ympärillesi sen näköisenä että tarvit muilta jotain. Kukaan ei arvosta sinua ellet itse arvosta itseäsi ensin.

Vierailija
19/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi mennä kosmetologille? On ihohuokosia pienentäviä tuotteita. Karvat lähtee vahaamalla tai sokeroimalla, ryhtiä voi parantaa joogalla. Sen sijaan että kauhistelisit omaa ulkonäköäsi ja arpoisit, kelpaatko jollekin, mikset parantaisi sitä? 

En jaksa nähdä vaivaa, joten aloitan mieluummin siitä, että testaan mihin tämä nykyinen "taso" eli se että olen oma itseni, riittää. Tietysti aina on pyrkimys parantaa ryhtiä ja kuntoa, mutta ei ilmeisesti ole tarpeeksi motivaatiota, että tilanne ikinä muuttuisi mihinkään. Joskus teen jotain satunnaisia peppuliikkeitä, mutta ei ne silloin tällöin tehnynä taida mitään auttaa.

Vierailija kirjoitti:

Miten työttömällä on varaa käydä baarissa?

Käymällä siellä harvoin. Ap.

Vierailija
20/24 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa voi olla sen takia että olet paitsi ilmeisesti vähemmän kaunis, myös "vakava ja ujo". Sosiaaliset ja iloiset rumatkin naiset usein löytää seuraa. Sen sijaan sellaiset joiden kanssa alku on vähän "nihkeää" toisen ujouden ja hiljaisuuden takia, ei usein löydä: miehet viitsivät nähdä sen toisen kuorestaan esiin kaivamisen vaivan kyllä kaunottaren kohdalla, joskus taviksenkin, mutta harvoin ruman naisen.

t. puolisotta jäänyt rumanpuoleinen, tosikko ja ujo nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi