Kun pakkaat ostoksiasi kassalla niin vilkuiletko välillä jonossa olevia?
Vai keskitytkö vain pakkaamaan omat ostoksesi välittämättä muiden jonossa olevien tuijottelusta?
Kommentit (30)
En koskaan. Enkä vilkuile muitakaan kaupassa asioivia. Jotkut sanoneet et olen ylpeä kun en huomaa tuttuja, mutta en ole ylpeä vaan ei kiinnosta tutkia muita. Yleensä keskityn löytämään tuotteita enkä näe muita.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Enkä vilkuile muitakaan kaupassa asioivia. Jotkut sanoneet et olen ylpeä kun en huomaa tuttuja, mutta en ole ylpeä vaan ei kiinnosta tutkia muita. Yleensä keskityn löytämään tuotteita enkä näe muita.
käytöstavat
En katsele muita vaan keskityn pakkaamaan ostokset mahdollisimman nopeasti.
Pälyilen alta kulmain samalla, kun pakkaan sokerijugurtteja muovipussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Minulla on aina mukana suurennuslasi, jonka läpi tarkkailen ympäristöä.
Sinulla on siis silmälasit?
Ei, vaan suurennuslasi, kuten Sherlock Holmesilla.
Vierailija kirjoitti:
Jään suu auki hoo moilasena tuijottamaan jonoa välillä, sitten jatkan pakkaamista heitellen tavaroita kassiin.
Yksi eläkeläinen toimi näin ja Lidlin kassa ei saanut tavaroita loosiin, meni monta asiakasta ihan tosi ahtaasti, kun yksi pakkaa muutamaa ostosta vartin ja kyylää muiden ostoksia.
Tää oli taas niitä aloituksia, jotka saavat minut ajattelemaan, että juu, jotkut tosiaan elävät ihan eri todellisuudessa. Minulle on aivan sama keitä siinä jonossa on ja sattuuko ne katsomaan mua vai ei. Ei ole koskaan tullut mieleenkään.
Miksi vilkuilisin?
Sen verran katson kärryjä hihnalle tyhjentäessäni, että jos takanani on joku, jolla on vaan 1-2 ostosta niin voin päästää edelle.
Jos siellä on katsomisen arvoisia typyköitä, niin heitä vilkuilen välillä.
M.