Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten meikillä kuulas iho?

Vierailija
15.05.2018 |

Oma ihoni on samea, rasvoittuva ja nenässä on ihohuokoset laajentuneet ja mustapäitä nenässä joita ei saa millään konstilla pois. Myös hikoilen kasvoista, etenkin hiusrajasta ja nenän alta aika herkästi.(siihenkin neuvot tervetulleita)
Epäpuhtauksia ei siis ole eikä mitään näppyjä eikä finnejä ole ollut ikinä.

Saako pelkällä meikillä ihosta kuulaamman?
Kosmetologille ei nyt olisi varaa mennä. Mieluummin sillä rahalla ostan kotiin hyvät hoitotuotteet ja meikit.

Kerran ihoni oli tosi hehkuva, olin silloin nutrilett kuurilla, join 3 litraa vettä päivässä ja käytin ladattavaa kasvoharjaa.
Kasvoharja meni rikki(pitäisi ostaa varmaan uusi) enkä tuota 3 litraa aina jaksa juoda, saati nutrata! Pari litraa menee kyllä vettä päivässä, 10 vuotta jo juonut tuon verran. Kolme litraa kun juo niin saa olla koko ajan juomassa ja vessassa.

Nyt vinkit kehiin kuulaaseen ihoon!
Etenkin meikkivinkit.
Olen 35-vuotias nainen eli ikäkin alkaa tietysti näkymään muttei minulla nuorempanakaan mikään hehkuva kuulas iho ole ikinä ollut.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mulla tämmösiä kokemuksia.

Tuttavan kasvoja oon katsonut nyt lähiaikoina. Ei mtn pahaa aknea tai tulehdusta, mutta epäpuhtautta.

Haki suun kautta syötävän antibioottikuurin, nyt iho hehkuu. Eli ei lähtenyt pelkät epäpuhtaudet, vaan ihosta tuli kuulas, miten tää on mahollista? Ennen näytti tunkkaiselta. Eli hänellä auttoi antibioottikuuri.

Sit itselläni: iho on kuulas, jos urheilen, juon vettä, nukun hyvin ja syön kasviksia.

Jos elän huonosti, näkee ihosta. Ei mtn muuta.

ÖÖ, miksi hän sai antibioottikuurin? Se vaatii jonkun syyn että niitä syödään.

Ja voin samaistua tuohon antibiootti juttuun, koska itselläni on atopia+allergiat ja mulla iho oli usein tunkkainen ja olin tulehduskierteessä ihoni kanssa. Heti kun aloitin antibiootin niin ihoni muuttui kauniiksi ja hehkeäksi, ihan kaveritkin ihmetteli. Mutta usein niitäkään ei saa syödä. Nykyään ihoni voi ihan hyvin, mutta uskon että jos ottaisin antibiootit niin saattaisi voida vielä paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan