Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakkarityötä tarjolla, miksi et hae?

työtä löytyy
15.05.2018 |

HSL hakee porukkaa metronkuljettakurssille. Ainoat vaatimukset ovat B-luokan (henkilöauton) ajokortti ja 21-vuoden ikä. Merkittävä osa työttömistä täyttää nuo ehdot. Miksi siis et hae?

Tässä vielä linkki ilmoitukseen: https://www.hel.fi/rekry/fi/avoimet-tyopaikat/rekry-ilmoitus?id=21-3-18

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä täytä.

Vierailija
2/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 työpaikkaa on äkkiä täytetty. Ei vaikuta kuin murto-osaan edes pääkaupunkiseudun työttömistä. Muualta ei kannata edes hakeakaan vuorotöiden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 työpaikkaa on äkkiä täytetty. Ei vaikuta kuin murto-osaan edes pääkaupunkiseudun työttömistä. Muualta ei kannata edes hakeakaan vuorotöiden takia.

Joo, mutta siinä voisi olla työpaikka juuri sinulle. Sinä et tarvitse kuin yhden paikan. Lisäksi vuorotyö nostaa ansioita kivasti, joten on vain hyvä homma.

Vierailija
4/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ajokorttia.

Vierailija
5/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin tunari autonkin kanssa että vältän ajamista. Joten en kyllä ottaisi vastuulleni metromatkustajien terveyttä ja henkeä.

Vierailija
6/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko AP, että nuo työpaikat jäävät täyttymättä?

Miksi lässytät siitä, että työtä on tarjolla? Noita muutamaa työpaikkaa kohden on sata tuhatta työtöntä.

Vierailija
7/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät asu helsingissä. Että elämää on kehä kolmosenkin ulkopuolella.

Vierailija
8/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap itse hait?

Mikä on tekosyysi, ettet hae???

Vierailija
9/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan ajokortin mutta voittaisin "Suomen surkein kuski" -kilpailun. Siksi en hae millekkään kuljetusalalle.

Vierailija
10/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, Helsingissä on noin 35 000 työtöntä. Noita paikkoja varmaan haetaan myös muualta pk-seudulta. Todellakin, turha väittää, etteikö työtä ole!!

Vierailija
11/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kenenkään pitäis hakea töihin firmaan, josta on suuri joukko irtisanoutunut huonojen työolojen takia?94

Vierailija
12/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin, jos sairaus ei estäisi.

Vierailija
13/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ajokorttia ja epilepsian vuoksi en saa sitä ajaa ainakaan toistaiseksi. On oltava väh. 2v ilman kohtauksia ja pisin kohtaukseton aika on ollut 10,5kk.

Vierailija
14/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ajokorttia enkä todellakaan muuttaisi Helsinkiin.

Vierailija
15/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin tunari autonkin kanssa että vältän ajamista. Joten en kyllä ottaisi vastuulleni metromatkustajien terveyttä ja henkeä.

Metrolla ajaessa et ainakaan eksy. Se hyvä puoli siinä on. Eikä tartte taskuunparkkeerata.

Vierailija
16/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ajokorttia ja epilepsian vuoksi en saa sitä ajaa ainakaan toistaiseksi. On oltava väh. 2v ilman kohtauksia ja pisin kohtaukseton aika on ollut 10,5kk.

Minulla on ajokortti, mutta epilepsiaa sairastava ei voi yhdenkään kohtauksen jälkeen toimia enää koskaan toimia liikenneammateissa, esim. rekan tai junan kuljettajana...

T. Aiemmin vastannut "hakisin, jos ei sairaus estäisi :["

Vierailija
17/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtä löytyy kirjoitti:

HSL hakee porukkaa metronkuljettakurssille. Ainoat vaatimukset ovat B-luokan (henkilöauton) ajokortti ja 21-vuoden ikä. Merkittävä osa työttömistä täyttää nuo ehdot. Miksi siis et hae?

Tässä vielä linkki ilmoitukseen: https://www.hel.fi/rekry/fi/avoimet-tyopaikat/rekry-ilmoitus?id=21-3-18

minä hain viime syksynä, ja tein videohaastattelun, lopulta minut valittiin jopa seuraavaan vaiheeseen eli haastatteluun, olisin todennäköisesti fiksuna miehenä päässyt koulutukseen,, mutta sitten piti lähettää ajokorttirekisteriote, ja siinähän on törkeä liikennerikos 8 vuotta sitten vielä näkyvillä. näin valtiovalta rankaisee pienestä rikkeestä ja tämän takia en päässyt haastatteluun

näin pilattiin tässäkin elämäni, kiitos paska systeemi, en hae minnekään töihin

Vierailija
18/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut jo neljä kertaa kurssille. Hakijoita on tuonne enemmän kuin lääkikseen.

Vierailija
19/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrokuskin palkka on bruttona n. 2000 euroa kuussa. Sillä rahalla ei yksineläjä oikein Helsingissä pärjää. Puhumattakaan siitä, että sitä ajokorttiakaan ei vielä ole. Eikä rahaa sen hankkimiseen. Tai edes muuttoon (vuokratakuut yms.)

Vierailija
20/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Helsingissä eikä minulla ole ajokorttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä