Onko kaikki miehet typeriä? Ukot huom!
Mies oli tilittänyt lapselleen että lähti kun oli mun kanssa vaikeeta.
Munhan olisi pitänyt olla onnellinen kun mies sentään antoi niinkin paljon itsestään , että suvaitsi nukkuu sohvalla vklo 14 asti ja sit kävi kaupassa, ruuat tehtiin yhdessä, mutta mä tein kaiken muun.
Mies osallistui sen verran mitä lapsi 2vuotiaana.
Ei ollut seksii juuri ollenkaan, en saanut hellyyttä, ei ikinä sanonu pitävänsä edes mun perseestä. Antoi itsestään suhteelle 0,2%
Kyllä mun olis kuulunut olla kiitollinen miehen panostuksesta!
Haloo typerät ukot jos vaimo sanoo kaipaavansa mieheltään jotain niin ottakaa se tosissaan! Tehkä oma osa kotitöistä ja pitäkää vaimoa hyvänä, niin johan helpottuu parisuhteessa eläminen, kun ei aina elä minä minä minä periaatteella.
Kommentit (17)
Miehen pitää siis antaa kaikki aikansa naiselleen ja palvoa häntä toisena päivätyönään. Nainen voi vain seisoa piiska kourassa miehen selän takana vaatimassa paljoa tekemättä itse mitään!
Joo, kyllä näin katkeran vuodatuksen kirjoittaja ansaitsee saada sen kirkkaimman kruunun.
Vierailija kirjoitti:
Olisitteko te onnellisia suhteessa jossa toinen ei panosta millään tavalla parisuhteeseen? Olisitteko miehet onnellisia jos asemanne olisi
Toimia puolisonne piika-pyykkärinä ?
Kur kur kulta. Naiset on lapsen tasolle typistettyjä viattomia uhreja nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa.
Meidän naisten onneksi suurin osa miehistä on näitä unelmamiehiä, jotka käy töissä, osallistuu kodin ja lastenhoitoon ja viettää perheensä kanssa aikaa. Kiitos, että meillä on näin hyviä miehiä! <3
Jos miestä ajattelu, että ei kull.karusellihupakko muuta ansaitse..
Vierailija kirjoitti:
Mies oli tilittänyt lapselleen että lähti kun oli mun kanssa vaikeeta.
Munhan olisi pitänyt olla onnellinen kun mies sentään antoi niinkin paljon itsestään , että suvaitsi nukkuu sohvalla vklo 14 asti ja sit kävi kaupassa, ruuat tehtiin yhdessä, mutta mä tein kaiken muun.
Mies osallistui sen verran mitä lapsi 2vuotiaana.
Ei ollut seksii juuri ollenkaan, en saanut hellyyttä, ei ikinä sanonu pitävänsä edes mun perseestä. Antoi itsestään suhteelle 0,2%
Kyllä mun olis kuulunut olla kiitollinen miehen panostuksesta!
Haloo typerät ukot jos vaimo sanoo kaipaavansa mieheltään jotain niin ottakaa se tosissaan! Tehkä oma osa kotitöistä ja pitäkää vaimoa hyvänä, niin johan helpottuu parisuhteessa eläminen, kun ei aina elä minä minä minä periaatteella.
Voi sua pientä ressukkaa, aivan kyyneleet tulivat silmiin kuin luin kärsimyksistäsi.
Aivan kamalaa kuinka tuo mies sinua raukkaa kohteli.
Kamalasti haleja ja pusuja.
Ja ap edustaa kaikkia naisia, oikein hienosti vieläpä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän naisten onneksi suurin osa miehistä on näitä unelmamiehiä, jotka käy töissä, osallistuu kodin ja lastenhoitoon ja viettää perheensä kanssa aikaa. Kiitos, että meillä on näin hyviä miehiä! <3
Mies ei osallistu kotitaloustöihin jotka kuuluvat naisille. Neidit sitten erikseen.
Mies oli niiiiiin herttainen, ystävällinen, huomioiva, osallistuva kun tapasitte , mutta mentynne naimisiin hän osoittautuikin täysin kelvottomaksi...tuskin tässäKÄÄN tapauksessa on välitetty tutkia miehen taustoja tarkkaan, ei haastateltu mahdollisia edellisiä tyttöystäviä tai seurusteltu tarpeeksi pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli niiiiiin herttainen, ystävällinen, huomioiva, osallistuva kun tapasitte , mutta mentynne naimisiin hän osoittautuikin täysin kelvottomaksi...tuskin tässäKÄÄN tapauksessa on välitetty tutkia miehen taustoja tarkkaan, ei haastateltu mahdollisia edellisiä tyttöystäviä tai seurusteltu tarpeeksi pitkään.
Nyt heräsi uteliaisuus. Järjestetäänkö nämä exien haastattelut yksitellen vai onko kyseessä ryhmäpalaveri?
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää siis antaa kaikki aikansa naiselleen ja palvoa häntä toisena päivätyönään. Nainen voi vain seisoa piiska kourassa miehen selän takana vaatimassa paljoa tekemättä itse mitään!
Älä liioittele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä liioittele!
Ap ei yhtään liioitellut?
Älkäähän nyt. Nyt kaikki tsemppaan aloittajaa tämän varsin yksipuolisen käsityksen pohjalta miten ääliö mies hänellä oli.
Olisitteko te onnellisia suhteessa jossa toinen ei panosta millään tavalla parisuhteeseen? Olisitteko miehet onnellisia jos asemanne olisi
Toimia puolisonne piika-pyykkärinä ?