Voiko puolison pettämisestä kertoa?
Ihmiset kuitenkin kyselevät että mikä tuli. Aion todeta lyhyesti että hänen uskottomuutensa on syy eroon. En haluaisi keksiä mitään tarinoita vaan olla rehellinen mutta missä menee paskanpuhumisen raja? Hän yrittää tekonsa salata vaikka on kyllä joillekin kavereillensa kertonut itse. Luonnolisesti suuttuu minulle jos avaan suuni, on uhkaillut puhuvansa paskaa minusta.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kerrot asian niinkuin se on, ja mahdollisimman nopeasti kaikille yhteisille kavereille yms. Mies nimittäin lähtee levittämään sinusta paskaa sen jälkeen kun saa tietää, parempi että sinä olet ensimmäisenä kertomassa asian oikean laidan niin olet uskottavampi etkä saa katkeran ämmän leimaa
Jotkut ovat kyllä sen verran kypsiä, että myöntävät virheensä ja vastuunsa erosta eivätkä lähde mitään paskaa toisesta levittämään.
Näin meillä juuri kävi. Keskustella yritin ja molemmat kyllä tiesi tilanteen. Mutta hän oli hyvin sulkeutunut, piti kaiken sisällään. Keskustelut oli hyvin lyhyitä. Saatiin sanottua aina että lasten vuoksi jatketaan jos vaikka tilanne paranisi. Siihen ei kuitenkaan tosissaan pystynyt vaan päätyi hotelliin. Halusi siis muutosta tai jotain mutta ei kyennyt sitä mulle suoraan sanomaan. No sen jälkeen oli helppo viheltää peli poikki.
Älkää ihmiset jatkako liian pitkälle, muuten käy näin helposti. Eli seuraus pettäminen monesti on. Mutta silti en hyväksy sitä koska yhdessäolo on kahden ihmisen sopimus ja kun molemmat sitä meilläkin sanoivat haluavansa...ei voi automaattisesti olettaa että toinen valehtelee siinä tilanteessa, sehän vie heti pohjan kaikelta menee sitten hyvin tai huonosti.
Ap