Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä maailman vittumaisin nainen vastailee hetken.

Vierailija
24.04.2006 |

Ekaksi haluan kuitenkin sanoa, että en ole vittumainen viemällä toisten miehiä tms.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vittuilija jo viidennessä polvessa

Vierailija
2/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun vaikea iloita läheistesi onnesta? Oletko kateellinen ystävillesi? Puhutko ihmisistä pahaa selän takana vaikka edessä päin olisit mitä ystävällisin? Iloisetko salaa, jos jollekin läheisellesi käy köpelösti? Ajatteletko vaikeuksiin joutuneiden ihmisten ansainneen ongelmansa? Pidätkö suurinta osaa tuttavistasi itseäsi tyhmempinä? Osallistutko kaikkiin keskusteluihin ylimielisellä " minä tiedän paremmin" -asenteella? Oletko mielestäsi parempi kuin muut ja näytätkö sen myös?

t. tittelistä kanssasi kilpaileva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen vittupipon?

Vierailija
4/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti olen, Marjo en.

Minusta tekee vittumaisen se, että olen todella vaikea nainen ja jos joku minua loukkaa, osaan juonia uskomattoman pirullisia ja sairaita juonia tämän loukkaajan elämän tuhoamiseksi. Jos joku kaipaa vinkkejä niin kysykää rohkeasti! ;)

Vaikea selittää tuota vittumaisuuden ilmenemistä, mutta jos lukisit päivän minun ajatuksiani, olisit varmasti samaa mieltä.

Vierailija
5/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on mm. sellaisia ominaisuuksia kuin pohjaton viha ja kostonhimo, enkä pidä niitä mitenkään huonona asiana.

Koen iloa ja tyydytystä jos jollekin väärin tehneelle käy huonosti (esim abortin tehnyt tuttuni kärsii lapsettomuudesta), mutta ystäviäni en kadehdi, halveksi tms.

Toisinaan pidän itseäni älykkäämpänä kuin muut samassa seurueessa, mutta en läheskään aina. En koskaan osallistu keskusteluihin ylimielisellä asenteella.

Olen mielestäni moraaliltani tiukempi (ja siis parempi) kuin monet, mutta en näytä sitä julkisesti.

Vierailija:

Onko sinun vaikea iloita läheistesi onnesta? Oletko kateellinen ystävillesi? Puhutko ihmisistä pahaa selän takana vaikka edessä päin olisit mitä ystävällisin? Iloisetko salaa, jos jollekin läheisellesi käy köpelösti? Ajatteletko vaikeuksiin joutuneiden ihmisten ansainneen ongelmansa? Pidätkö suurinta osaa tuttavistasi itseäsi tyhmempinä? Osallistutko kaikkiin keskusteluihin ylimielisellä " minä tiedän paremmin" -asenteella? Oletko mielestäsi parempi kuin muut ja näytätkö sen myös?

t. tittelistä kanssasi kilpaileva

Vierailija
6/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittumaisuuttasi?

Vierailija
7/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä pyrin olemaan ainakin 100% luotettava ja kerron usein kuinka paljon lapsiani rakastan. Yritän aina selittää asiat ja kannustan lapsia keskustelemaan vaikka minä asiat loppukädessä päätänkin. Olen tasapuolinen lapsia kohtaan. Teen kaikkeni ollakseni hyvä äiti.

Vierailija
8/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo jättää perinnöksi vihaani ja yritän opettaa että katkeruudella voi pilata oman elämänsä, mutta toisaalta tahdon lasten myös oppivan miten lyödään takaisin niin että tuntuu (henkisesti siis) ja miten itseään saa puolustaa.

Vierailija
9/11 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtyä miehen ex-vaimolle selväksi, että alkaa elää omaa elämäänsä ja antaa miehenkin elää omaansa? Itse lähti toisen miehen matkaan ja silti haluaa pitää exää varalla + rahapussina ja talonmiehenä. Pakko siirtyä jo muihinkin kuin kiltteihin keinohin, 1,5 vuotta erosta ja silti puhelin soi viikoittain...

Vierailija
10/11 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirteet APlla. Älykkäät ihmiset eivät tee kuvailemiasi juttuja. Kuvittelet kenties olevasi hyvinkin nokkela, mutta varo ettet kompastu siihen. Siskoni on samanlainen, kuvittelee ohjailevansa alamaailmaa, vaikka on käryttänyt itse vaikka kuinka monta " poikaystäväänsä" , itseasiassa sanoi, että ansaitsisi mitalin, kun on hommannut niin monta tyyppiä linnaan. Sitten kun on itse hankaluuksissa(eli aina) niin uhkailee näillä pahoilla " pojilla" . Säälittävää ja tyhmää, sillä joka toiselle kuoppaa kaivaa, sinne itse lankeaa.

Vierailija
11/11 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" vittumaisuudesta" jo murrosikäisenä, paha saa palkkaansa, ilman apujakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi