jos olisit mies, niin millaisen aloitteen tekisit kiinnostavalle naiselle?
Kommentit (23)
Katselisin pitkään ja merkitsevästi, hakisin katsekontaktia ja hymyilisin. Jos saisin pitkiä katseita myös takaisin, niin pyytäisin ulos.
sano että olisi kiva tutustua tai jutella ja kutsu sitten nainen taidegalleriaan ,museoon tms älykköpaikkaan treffeille
Aloittaisin keskustelun ja jos huomasin että nainen on samalla aaltopituudella jatkaisin omana itsenäni etenemistä askel askeleelta päättäväisesti kohti päämäärää hunajapurkille.
Menisin juttelemaan jotain niitä näitä. On ahdistava ajatus että heti kysytään treffeille. Sitten vasta myöhemmin jos huomaa että toinenkin tykkää jutella.
Vierailija kirjoitti:
Katselisin pitkään ja merkitsevästi, hakisin katsekontaktia ja hymyilisin. Jos saisin pitkiä katseita myös takaisin, niin pyytäisin ulos.
Ällöttävä, limainen tuijottelija. Kuvitteletko, että kukaan on sinusta kiinnostunut? Mene takaisin sinne peräkammariin runkkaamaan, luuseri.
Mulle tuli hiljattain ihan paras keskustelunavaus puolitutulta facessa: We need to talk about Schubert. Ei kyllä mitään taka-ajatuksia, sillä kyseinen henkilo on homo, mutta haluaisin että mies lähestyisi minua näin. Olen musiikkihullu, ja se osoittaisi yhteistä mielenkiintoa eli tekisi miehen heti kättelyssä kiinnostavaksi. Schubertin tilalle voi toki vaihtaa minkä tahansa muun yhteisen mielenkiinnon aiheen.
Riippuu tilanteesta. Jos ollaan baarissa ja nainen istuu yksin:
Kävelisin ohi juomaani hörppien, hidastaisin hänen kohdalla tahtia ja tervehtisin vaan. Jos vastaisi moikkaukseen välinpitämättömästi tai ärtyneesti, jatkaisin kulkua eteenpäin. Jos vastaisi iloisesti, jatkaisin juttua... Apua, älkää kysykö mistä aiheesta.
"haiseeko tää rätti susta kloroformille?"
"ei kai tässä drinksussa maistu tyrmäystipat?"
Olen mies. En tee aloitteita kiinnostaville enkä epäkiinnostaville naisille. Ja hetero kun olen, en myöskään miehille.
Pakko se on tunnustaa, että läpsäisin perseelle ja kysyisin mitä maksaa :D
Vierailija kirjoitti:
Minä vetäisin avokämmenellä kovaa perseelle ja kysyisin: "Tuntuiko hyvältä? :)"
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö sä keräillä hampaitasi lattialta?
Näitä kun lukee, niin eipä ole ihme, ettei joillain käy flaksi.
Katsoisin naiseen päin ja hymyilisin. Jos nainen on kiinnotunut, hän tulee sitten tekemään aloitteen.
Sanoisin "lähetäänkö kaltseille syömään jätskiä just nyt"
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin naiseen päin ja hymyilisin. Jos nainen on kiinnotunut, hän tulee sitten tekemään aloitteen.
No nyt oli kyllä kaukaa haettu fantasia. :D
Lähetäänkö meille vai teille?