"Mä ajattelin, että noi kakut ois se lahja."
Just. Niinhän sinä näköjään ajattelit. *eye roll*
Kommentit (36)
Niin eli joku teki sun juhliin kakut ja kaikki kun itse et viitsinyt saati osannut. Jotain lahjojakikko ois pitänyt vielä saada? hv
eli sinäkö ihan kysyit, että missäs mun lahja on? Olet ihan supernolo.
Vinkki: maksa kakuista konditoriohinta ja sitten pyydä lahja! :)
Itse olisin kyllä kiitollinen tuosta lahjasta. Kakkujen teko vie aikaa ja on melko kallistakin, varsinkin jos haluaa kakkuihin jotain makuakin + koristelua.
Kakku on hyvä lahja. Sitä tarvitaan juhlassa, niiden eteen nähdään vaivaa, eikä jää turhaksi krääsäksi jälkikäteen.
Pyysitkö tekemään kakkuja? Maksaahan ne tarvikkeet ja aineet jo jonkin verran, eikä tietenkään ajalle ja työlle kukaan laita hintaa, vai? Montako kakkua niitä oli? Voit mielessäsi tehdä pikaisen laskutoimituksen ja arvioida lahjan arvon. Hieno lahja! Muistithan kohteliaasti kiittää lahjanantajaa.
On tosi hyvä lahja JOS siitä on ollut puhetta etukäteen... :)
Älä vaan kerro tarkemmin, joku voi vaikka ymmärtää.
Oletkos koskaan leiponut kunnollisia kakkuja? Siihen menee tuntikausia mahdollisesti useampana päivänä ja aineksiin pitkä penni. Miksi kuvittelet, että sen lisäksi sinun pitäisi saada vielä jotain muuta? Kiittämätön moukka olet.
Hieman paremmat alkutiedot ap vois antaa. Jos perustasonkin kommunikointi on noin vaikeaa, niin ei ihme jos sattuu väärinymmärryksiä.
Kakkujen tarvikkeet maksaa ja niiden teossa kuluu paljon aikaa. Ei kai kukaan oikeasti oleta että sellaisen lisäksi vielä lahja pitäisi ostaa, jos joku on sulle ilmaiseksi ne kakut tehnyt??
Sano nyt vielä että jostain koristeellisista ja suurista hääkakuista tms kyse.
Eli joku on taas pettynyt äitienpäivään.
Mies on hankkinut "vaan" kakun ja vaimo murjottaa, koska odotti jotain korua tai tonnin käsilaukkua, koska blogeissakin ne aina saa Chanelia.
Vierailija kirjoitti:
Eli joku on taas pettynyt äitienpäivään.
Mies on hankkinut "vaan" kakun ja vaimo murjottaa, koska odotti jotain korua tai tonnin käsilaukkua, koska blogeissakin ne aina saa Chanelia.
Ehkä, mutta koska "noi kakut" on monikossa, niin veikkaan edelleen että joku sukulainen tai ystävä on tehnyt ap:n järjestämiin valmistujais-, rippi-, syntymäpäivä- tai hääjuhliin omalla kustannuksellaan ja ajallaan kakut, ja nyt ap odottaa että sen lisäksi pitäisi pistää vielä satasia lahjaan.
Vierailija kirjoitti:
On tosi hyvä lahja JOS siitä on ollut puhetta etukäteen... :)
Ei kai kukaan voi olla niin moukka että olettaa toisen tekevän ilmaiseksi kakut juhliinsa?? Oletuksena on maksaa kakuista täysi hinta huomioiden tarvikkeiden lisäksi myös työ. Jos kakkujen tekijä haluaa tehdä kakut lahjana niin se on kyllä enemmän kuin tarpeeksi.
?