Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mitä hyötyä nuorelle miehelle kuntosaliharjoittelusta?

Vierailija
14.05.2018 |

Miksi menisin salille pumppaamaan rautaa? Onko se sen arvoista? Olen aina ollut perusliikunnallinen mutta tarvitsen joitakin järkeviä syitä mennä salille pumppaamaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat testosteronit liikkeelle ja miehistyt. Ryhti paranee, hartiat levenee ja lihakset kasvaa. Lihasten ylläpito on sijoitus terveempään ja toimintakykyisempään vanhuuteen. 

Vierailija
2/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Voit nostaa kotonakin painoja, punnertaa ja vetää leukoja. Kardiot saat sitten pyörällä, lenkillä ja uimalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat enemmän pinperåa. Naiset etsivät muka mielenkiintoisia miehiä, mutta pesää heruu siksarimakeille

Vierailija
4/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat testosteronit liikkeelle ja miehistyt. Ryhti paranee, hartiat levenee ja lihakset kasvaa. Lihasten ylläpito on sijoitus terveempään ja toimintakykyisempään vanhuuteen. 

Löytyykö tuolle todisteita?

Vierailija
5/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat enemmän pinperåa. Naiset etsivät muka mielenkiintoisia miehiä, mutta pesää heruu siksarimakeille

Lähdettä?

Vierailija
6/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei heru. Siimakäsikaverini saa aina kaikki naiset

Vierailija
7/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on opiskelun ja osakesijoittamisen ohella parasta, mitä nuori mies voi tehdä. Nostaa testosteronitasoja ja tekee sinusta sekä vahvemman että lähes kaikkien (etenkin nuorten) naisten  silmissä paremman näköisen. Näistä syistä se lisää itsevarmuuttasi, mikä taas on hyödyksi niin opiskeluissa kuin työmaailmassakin. Lisäksi koska se vaatii pitkäjänteistä ja kovaa työtä, niin lihasten kasvattaminen opettaa työmoraalia hetkellisen nautinnon sijaan. Terveysvaikutuksetkin ovat huikeat, mutta niin on toki aerobisellakin liikunnalla.

Vierailija
8/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso youtubesta kukkakeppien ennen ja jälkeen videoita esimerkiksi. Eihän vanhuudesta tiedä, mitä tulee, mutta ei siitä haittaa vanhuuden kannalta ole olla hyvä lihaksisto.

Vierailija
9/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyt ovat merkittävät kaikille, mutta oma näkemykseni on, että kukaan ei hyödy kuntosaliharjoittelusta niin paljon ja niin helposti kuin nuori mies. Dosentti Hulmi on listannut hyötyjä blogiinsa:

https://lihastohtori.wordpress.com/2018/02/27/voimaharjoittelun_hyodyt/

Vierailija
10/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat helpommin pesää. Salilla näkee hyviä perseitä.

Vierailija
11/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain enemmän pillua laihaläskinä kuin nyt lihaksikkaana. Tuntuu, että naiset pelkää lihaksikkaita miehiä.

Mun mielestä salilla on turha käydä jos ei meinaa alkaa nostamaan kunnolla. Eli ap jos et meinaa tehdä hommaa kunnolla niin kannattaa pysyä cardiossa.

Vierailija
12/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sä pystyt tuohon niin sä tarvitset kuria ja päättäväisyyttä. Sä vaikutat sellaselta kaverilta kenellä sitä ei ole. Mä kun alotin 16v ekan kerran treenaa kunnolla niin mä en kysynyt todisteita vaan mä olen tekemässä todisteita, että mies voi saavuttaa mitä vain jos oikeasti haluaa.

Vierailija
13/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat helpommin pesää. Salilla näkee hyviä perseitä.

Ei edelleenkään saa. Olin treenannut 5v aktiivisesti ja olin aika hyvässä lihassa ennen kuin menetin poikuuteni exälle. Exä joskus kännipäissään avautui siitä miten mun kroppaan oli aluksi vaikea suhtautua, mutta hyväksyi sen ilmeisesti lopulta

On hyviä syitä treenata, mutta naisen saanti ei ole yksi niistä. Jos haluaa vain naista, kannattaa aika käyttää ihan toisella tavalla

Vierailija
14/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain enemmän pillua laihaläskinä kuin nyt lihaksikkaana. Tuntuu, että naiset pelkää lihaksikkaita miehiä.

Mun mielestä salilla on turha käydä jos ei meinaa alkaa nostamaan kunnolla. Eli ap jos et meinaa tehdä hommaa kunnolla niin kannattaa pysyä cardiossa.

Niin, et sä niitä lihaksia pelkällä ''pumppaamisella'' saa. Pitää syödä oikein myös. Jos haluut ap pumpata niin osta penispumppu.

Vierailija
15/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Men and women go to the gym for the same reason: The perfect female body.

Vierailija
16/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdettä?

No vaikka tässä: http://www.tinderseduction.com/male-model-tinder-case-study/

Vierailija
17/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdettä?

No vaikka tässä: http://www.tinderseduction.com/male-model-tinder-case-study/

Tuntuipa pahalta lukea tuota linkkiä säädyllisenä miehenä. Tuossa näkee hyvin naisten kaksinaamaisuuden. Mites palstan naiset selittää tuon?

Vierailija
18/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa punttien nostelu häiritsee kitaransoittoa.

Vierailija
19/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee pumppaamaan kakkosta

Vierailija
20/27 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä "liian lihaksikkaat" miehet ovat yleensä todellisuudessa joko liian läskejä, roinaajia tai poikkeuksellisen lahjakkaita ja vuosikausia hullun kovaa treenanneita. Ei normaalin miehen tarvitse sitä pelätä, että sieltä salilta tarttuisi yhtäkkiä 30 kg lihasta kroppaan. Mutta ne ensimmäiset 10 kg on perusterveen, nuoren miehen saavutettavissa jokusen vuoden treenillä. Alkuvaiheessa lihasmassa kasvaa keskimäärin 50 grammalla per harjoituskerta (jo ensimmäisen harjoituskerrasta alkaen!), jos treeni ja ruokailu on suunnilleen oikeanlaista. Mitä enemmän lihasta kehossa on, sitä vaikeampaa on saada sitä lisää, joten ne suurimmat "gainit" tulevat painoharjoittelun ensimmäisinä vuosina. Tämän takia minusta jokaisen nuoren miehen kannattaisi treenata edes yhden vuoden ajan painoilla 3 x viikossa ja päättää vasta sen jälkeen, että onko siitä hyötyä vai ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi