Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää Madden entinen, Jonas, on sata kertaa komeampi kuin Chris.

Vierailija
14.05.2018 |

Lapsetkin olisivat varmaan olleet nätimpiä, jos niiden isä olisi tää Jonas.
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201805142200941335_vd.shtml

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa hienoa kun Chris tulisi Suomeen. Menisin vilkuttamaan ja heiluttaisin Suomen ja Ruotsin lippuja. Jonas ei kiinnosta.

Miksi Ruotsin?

Chris on Ruotsin oma vävypoika. Minulle kelpaisi Chris.

Vierailija
22/81 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris joutuu tekemään töitä elääkseen. Ei ole kuten kunkun lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chrisillä on rahulia. 

Just👍 Madde jos kuka tarviikin itselleen rikkaan elättäjän. En yllättyis vaikka Maddella itsellään olis rahulia omasta takaa enemmän kun Chrisillä. Ei Chrisin omaisuutta nyt kuitenkaan missään Räikkösen rahoissa lasketa!

Jossain ruotsalaisella sivustolla oli kerrottu Chrisin omaisuus ja yllätyin ettei sen enempää ollut. Toki rikas muttei mikään mahdottoman rikas. Kuninkaan lapset sen sijaan omistavat melkoisesti.

Kyllähän Chriskin on saanut paljon kotoa, mutta kuitenkin hänessä on hitunen työssäkäyvän ihmisen charmia.

Vierailija
24/81 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samannäköiset nuo miekkoset, mitä nyt Chris vanhempi ja lihavampi. Madde ilmeisesti pitää tuosta mallista.

Minusta kumpikaan ei ole komea eli ei siis miellytä silmääni.

Vierailija
25/81 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen järkevä prinsessa valitsee mieluummin ruman herrasmiehen kuin komean kusipään

Vierailija
26/81 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen järkevä prinsessa valitsee mieluummin ruman herrasmiehen kuin komean kusipään

Ei Chris ole ruma!

Vierailija
27/81 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös sata kertaa epäluotettavampi.

Vierailija
28/81 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Chris ollu tommonen punakka ja pönäkkä tankki vielä silloin, kun alkoi seurustella Madden kanssa. Ihan komeakin oli hoikempana ja nuorempana. Dad bod, harmaat hiukset ja punanaama tulivat vasta häiden jälkeen.

Vierailija
29/81 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chris on komeampi ja karismaattisempi, iso ja voimakas mies. Jonas on pieni mikkihiiri.

Jotenkin en tykkää Joonaksen naamasta, vaikuttaa minusta omahyväiseltä. Ja Chris on oikea maailmanmies, osaa varmasti keskustella kaikenlaisten ihmisten kanssa, vaikka Nobel-palkittujen pöydässä. Hänellä on taustansakin perusteella tottumusta seurapiireissä pyörimiseen.  On rakkauttakin riittänyt, kun kolme lasta peräkkäin ovat maailmaan saattaneet.  Leonore ei mikään kaunotar minusta, mutta nuoremmat lapset kauniita kyllä. (Vaikka ei saisi lasten ulkonäköä vertailla, onneksi eivät ole kuninkaalliset tätä lukemassa. Sofian Alexander on minun suosikkini, aina iloisen ja tyytyväisen näköinen vesseli.)

Vierailija
30/81 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maddehan meni raiteiltaan kun Jonaksen pettäminen tuli ilmi. Olivat juuri kihlautuneet ja M oli umpirakastunut. Pakeni kohua ja surua Jenkkeihin ja löysi laastarin. Jonas oli hänen elämänsä rakkaus.

Vierailija
31/81 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nähdä, että täällä on paljon Chrisin puolustajia. Yleensä näissä ketjuissa saa lukea 90% vaan negatiivista Chrisistä ja (Suomen) mediakin tykkää julkaista vaan otoksia, joissa Chris on nyrpeänä. Minusta vaikuttaa vaan ihmiseltä, joka ei välitä näistä kuninkaallisten hässäköistä vaan haluaa olla Maddensa kanssa. Lapsista tulee varmasti kauniita ja komeita <3 Leonorella on erikoiset piirteet, mikä lupaa vaan hyvää isompana, ja hyvät geenit on kuitenkin.

Tässä kiva lyhyt Chrisin haastattelu http://royalcentral.co.uk/europe/sweden/chris-oneill-im-mad-about-madel…

Tuossa mietitään mm. sitä, muuttaako Chris&Madeleine Ruotsiin parin vuoden päästä, jotta lapset pysyisivät kruununperimysjärjestyksessä. Itse veikkaan, että eivät! 

Vierailija
32/81 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No - Chris on varmaan muuten parempi. Ja kauneus on katsojan silmässä, sinun mielipiteesi ei ole mikään yleispätevä totuus.

Vierailija
33/81 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään Chris on komeampi, näyttää mieheltä eikä poikaselta kuten Jonas.

Vierailija
34/81 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallista kun vain naamasta näkee että keitto maistuu.

Vierailija
35/81 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonas miellyttää ulkonäöltään enemmän omaa silmääni. Chris vaikuttaa silti näistä miehistä enemmän vastuulliselta aikuiselta mieheltä, joten ymmärrän täysin Madeleinea. Kyllä minullekin rikas, komea ja ruoanlaittotaitoinen investointipankkiiri kelpaisi hyvin!

Vierailija
36/81 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chris joutuu tekemään töitä elääkseen. Ei ole kuten kunkun lapset.

Itse hän halusi jatkaa työtään eikä elää veronmaksajien piikkiin prinssinä. Hatunnosto hänelle!

Vierailija
37/81 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan sitä, että Chris käy töissä. Musta se tukee sitä, että pariskunnan välillä on muutakin kuin taloudellinen sopimus. Victorian ja Danielin rakkautta tuskin kukaan kyseenalaistaa (Vickan taisteli suhteen puolesta, häissä rakkaus oli käsinkosketeltavaa), mutta Ruotsin kuningasperheen lapsista Carl Philipin puolisovalinta nousee kyllä esiin kysymysmerkkinä. Sofia on vaikuttanut onnenonkijalta jo ennen, kuin tapasi prinssin. Carl Philip vaikuttaa ikävä kyllä vähän yksinkertaiselta (esim. kopiointi-kohu) ja on rakastunut Sofiaan, mutta en ole ihan varma, etteikö Sofialla olisi ollut liitolle myös taloudellisia syitä. Carl Philip ei välttämättä ole vain tajumnut tätä.

Vierailija
38/81 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero Jonaksesta otti lujille, mutta se oli ennen kuin Madde tapasi Chrisin. On minulla taviksellakin ollut raastavia sydänsuruja, mutta tietenkin elämän rakkaus on se, jonka kanssa avioiduin, perustin perheen ja olen edelleen onnellisesti yhdessä. Tuntuisi aika oudolta, jos joku väittäisi elämäni rakkaudeksi jotain 10 vuoden takaista poikkista, jonka kanssa en ole ollut missään tekemisissä ikuisuuteen tai edes ajattele koskaan.

Vierailija
39/81 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse arvostan sitä, että Chris käy töissä. Musta se tukee sitä, että pariskunnan välillä on muutakin kuin taloudellinen sopimus. Victorian ja Danielin rakkautta tuskin kukaan kyseenalaistaa (Vickan taisteli suhteen puolesta, häissä rakkaus oli käsinkosketeltavaa), mutta Ruotsin kuningasperheen lapsista Carl Philipin puolisovalinta nousee kyllä esiin kysymysmerkkinä. Sofia on vaikuttanut onnenonkijalta jo ennen, kuin tapasi prinssin. Carl Philip vaikuttaa ikävä kyllä vähän yksinkertaiselta (esim. kopiointi-kohu) ja on rakastunut Sofiaan, mutta en ole ihan varma, etteikö Sofialla olisi ollut liitolle myös taloudellisia syitä. Carl Philip ei välttämättä ole vain tajumnut tätä.

Mieluummin kyllä itse pomppimisin työkseni tosi-tv:ssä kuin edustaisin kruunua. Olisi enemmän vapautta elämässä.

Vierailija
40/81 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sivistyneistä miehistä, tuo Chris heilutellut keskaria kameroille, mutta Jonas on aina ollut asiallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme