Niklas ja Piritta Hagman eroavat
Kommentit (180)
Kiva kuitenkin etteivät lähteneet sille linjalle, että facebookista/instasta löytyy mairea yhteiskuva. Kuvatekstissä kerrotaan kuinka olemme jatkossa ylimpiä ystäviä erosta huolimatta.
Mitä he edes tekevät? Mitkä koulutukset? Miksi heistä uutisoidaan?
Vierailija kirjoitti:
Miks noi kaikki änäri-tyypit eroo heti kun ura loppuu? Teme ja Sirpa ei, mut se onkin oma tarinansa. Mikä meni pieleen?
Paitsi Saku ja Hanna Koivu, mutta he ovatkin valinneet yksityisemmän elämän, eikä haastatteluita naistenlehdille ole annettu.
Toivottavasti Piritta pystyy nyt vihdoin alkaa luomaan omaa uraa ja elämää, taisi jossain haastattelussa kertoa, että urahaaveet ovat aina kariutuneet paikasta toiseen muuttamiseen ja aina on miehen ura mennyt edelle. Ihan oma keskustelunsa onkin se, mistä vielä 2010-luvulla löytyy naisia, jotka ilomielin suostuvat tuohon rooliin...
Kuinkahan paljon Niklas joutuu maksamaan elatusmaksuja? Oletan, että lapset jää Piritta luo asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin asiasta vasta nyt täältä lukemalla. Outoa, sillä vaikka en ole näiden elämää ja tekemisiä mitenkään seurannut niin jostain kumman syystä eilen mietin juuri tätä paria ja kuinka lykkäsivät häitään riitojensa takia vuodella ja millaista Piritan elämän olisi ollut, jos eivät olisi mennetkään koskaan naimisiin. Vähän ennen kuin luin Lenni-Kalle Taipaleen erosta tuli tämäkin pari jostakin syystä mieleeni, vaikka tämänkään parin elämää en ole koskaan mitenkään seurannut, eivätkä ole minua mitenkään kiinnostaneet.
Virallinen selitys häiden lykkäämiselle oli ajan puute häiden järjestämiseksi.
Eipä yllätä. Nainen uhrannut oman elämänsä ja haaveensa sille, että mies on saanut pelata ja reissata viikottain. En ikinä suostuisi moiseen kotiäitielämään oman onnellisuuteni kustannuksella.
Mitä riitoja heillä oli ennen häitä? Liittyikö Maisa T. niihin?
Mun mielestä Piritta on jotenkin höpsön oloinen.
Toitottanut eri lehdissä säännöllisin väliajaoin perheasioitaan....
Uskoisin, että mies halunnut eron, mutta enpä tiedä.
Niklas kun on lopettanut reissu-uransa ei enää tarvitse Piritaa ilmaiseksi lastensa ja kodin hoitajakseen, joka käytettävissä 24/7. Voi hoitaa lapset esim viikko-viikko systeemillä ja hoitaa itse kotinsa. Ja päivittää naisen nuorempaan, ja valjastaa tälle osa lastenhoito ja kodinhoitovastuuta...
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä. Nainen uhrannut oman elämänsä ja haaveensa sille, että mies on saanut pelata ja reissata viikottain. En ikinä suostuisi moiseen kotiäitielämään oman onnellisuuteni kustannuksella.
En nyt ole mitenkään erityisen perehtynyt Piritta ja Niklas Hagmanin elämään, mutta pari haastattelua olen neuvolassa perhelehdistä lukenut. Pirittahan on kouluttautunut fysioterapeutiksi, joten ei se nyt ihan kuulosta oman elämän menettämiseltä. Haastattelussa kertoi, että Niklas on jäänyt koti-isäksi ja Piritta mennyt töihin.
Eikös se toinenkin Niklas, Niklas Sohlberg ja Heidi Sohlberg, juuri eronneet. Taitaa jääkiekkoisille olla 13-14 vuoden avioliitto maksimi ja eikun uutta perhettä perustamaan. Kurrilla ja melkein kaikilla muillakin sama juttu. Selänteet sentään ovat vielä yhdessä. Lapsia säälin, koska juuri murrosiässä se isän malli olisi niin ehdottoman tärkeä.
Enpä ole ikinä nähnyt kahden AIKUISEN eroa, jossa lapsia ei käytetä riidan välikappaleina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ole mitenkään erityisen perehtynyt Piritta ja Niklas Hagmanin elämään, mutta pari haastattelua olen neuvolassa perhelehdistä lukenut. Pirittahan on kouluttautunut fysioterapeutiksi, joten ei se nyt ihan kuulosta oman elämän menettämiseltä. Haastattelussa kertoi, että Niklas on jäänyt koti-isäksi ja Piritta mennyt töihin.
Ai niin, onhan hänellä nykyään niitä omiakin hommia. Hyvä niin!
Tosi jännä, Piritta nyt mainostanut kuinka on ollut kotona lasten kanssa ja mies Selviytyjissä. Eikös tilanne olisi sinällään sama jos avioero astuisi voimaan? Käytännössä yksinhuoltaja ja eri osoitteessa kun Niklas.
Pirita huolehtinut perheestä yksin 9 vuotta.
Nyt töissä ja isä huolehtii lapsista.
Ei nainen ole mikää ilmainen kotiorja.
Ei voi loiseksi haukkua.
Monta kertaa muuttaneet lätkän takia.
Itse ollut naimisissa 22 vuotta ja voi sanoa että ei ole helppoa mutta liikaa erotaan nykyään.
Muuttivat Helsinkiin ja Pirita menetti turvaverkkonsa.
Tähän tapaukseen ottamatta kantaa, mutta mikä hinku naisilla on luoda uraa? Minä jäisin suosiolla kotiin ikuiseksi ajaksi jos olis rikas mies. Mikäs sen ihanampaa. Rahalla voi harrastaa kaikenlaista, matkustella jne.
Ihan hyväkuntoisen ja hyvin pidetyn näköinen tuo Piritta on :)
Rouva on hoitanut lapset, kodin ja arjen, opiskellut amk-tutkinnon (fysioterapeutti), tekee nyt monenlaisia töitä ja on ollut tyytyväinen, kun on kerrankin hänen vuoronsa toteuttaa ammatillisia haaveitaan. Näin on itse kertonut.
Mitä herra tekee? Osallistuuko yhteiseen arkeen golfin peluun lisäksi vai onko turhautunut nuorena eläkeläisenä..?
Ei ole ollut mitään muuta kuin lätkä. Miehen koko elämä ja suuri osa ajasta on pyörinyt sen ympärillä. Rouva on itsenäisesti hoitanut koko orkesterin.
Sitten ei olekaan enää mitään... Molemmilla palaa pinna toisiinsa, kun tutut kuviot eivät enää pädekään.