Olen hitaasti tutustuva jolle yksityisyys on tärkeää ja se on tapani myös kunnioittaa muita. Nyt asun..
Soluasunnossa (olen sinkku ja muutin toiseen paikkaan opiskelemaan) Ymmärrän soluasumisen realiteetit mielestäni, sen että 110% yksityisyyttä ei aina ole kun asunto jaetaan. Olen asunut myös aiemmin solussa. Nyt minulla on kuitenkin kämppis joka näyttää olevan erityisen kiinnostunut. Siis että näkisi jotenkin mahdollisimman paljon miten elän, mitä tuotteita käytän, koska herään ja tämä hieman ärsyttää ja ahdistaa. Vai otanko nyt ihan väärin koko asian? Muuten hänkään ei kauheasti minulle puhu asioistaan.
Kommentit (11)
Olen samanlainen ja kun asuin solussa säilytin kaikki lautaset, kattilat, kuivaruuat, saippuat, hammasharjat yms. omassa huoneessani ja olin aina lukkojen takana. :D Taisin jopa ostaa omat vessapaperit joita sitten otin huoneestani mukaan vessaan. En muista miten toimin käsipyyhkeen kanssa, se oli ehkä kylppärissä.
Peruskohteliaisuus mielestäni riittää, ei sinulla ole mitään velvollisuutta alkaa kämppiksesi kaveriksi tai kertoa hänelle asioistasi jotka eivät kriittisesti yhteiseloonne liity.
Toisin sanottuna oloni on joskus kotona kuin eläimellä eläintarhassa . Ap
Minun psyykkinen terveyteni ei kestäisi tuollaista. En vaan siedä toisia ihmisiä omassa kodissani. Aivan uskomattoman tuskallista helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Minun psyykkinen terveyteni ei kestäisi tuollaista. En vaan siedä toisia ihmisiä omassa kodissani. Aivan uskomattoman tuskallista helvettiä.
Juu :D mutta sehän "kasvattaa ihmisenä" jne. En ihmettele miksi nykyään (lopulta) rakennetaan enemmän yksiöitä kun kuka solussa tosiaan viihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Muuta kompostiin seuraavaksi.
Sinkkumies
Mistähän se muuten johtuu jos aikuinen juttelee vähän kuin uhmaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Muuta kompostiin seuraavaksi.
Sinkkumies
No juu tota voisi harkita mielummin kuin sitä että joku kokoajan kyttää tekemisiäni. Tulee itsellä vähän sellainen olo että joku on friikki. Ymmärrän jos olisin tehnyt jotain hänen tavaroilleen mutta jos hoidan oman osuuteni ja elän nätisti niin kai saan rauhassa olla?
Miten se ilmenee? Eihän sun tarvitse sille mitään kertoa. Kyseleekö se kauheasti vai? Vastaa jotain mitäänsanomatonta ja mee huoneeseesi.
Jotain kontrollin haluahan tuo on. Älä anna aineksia tuolle.
Vierailija kirjoitti:
Miten se ilmenee? Eihän sun tarvitse sille mitään kertoa. Kyseleekö se kauheasti vai? Vastaa jotain mitäänsanomatonta ja mee huoneeseesi.
Jotain kontrollin haluahan tuo on. Älä anna aineksia tuolle.
tai sitten voi olla ihan vaan tutustumis-ja lähemtymisyrityksiä! Moni koittaa tuollaisessa tilanteessa kysellä toisen asioista mieluummin kuin kertoa omistaan, ihan vaan osoittaakseen olevansa kiinnostunut. Ei se toinen voi tietää, ettei ap halua puhua asioistaan, jollei ap sitä ilmaise. Tosin jos ap vastaa jotain mitäänsanomatonta ja poistuu paikalta, niin jossain vaiheessa se kämppis varmasti huomaa, ettei hänen seuraansa kaivata.
...