Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuoroviikkoasuminen, kannattaako?

Vierailija
14.05.2018 |

Ero tuli vuosi sitten. Tällä hetkellä ollaan vielä niin, että lapsi on joka toinen viikonloppu isänsä kanssa. Minä alan olla kuitenkin aika väsynyt tähän tilanteeseen ja oma työura myös kärsii tästä, kun joudun ottamaan suurimman vastuun lapsen asioista ja omille asioille jää vähän aikaa. Ex-mies on mennyt elämässä eteenpäin, löytänyt uuden puolison jne. Mulla on yleensäkin sellainen tunne, että ex on vapaamatkustaja ja nauttii vain isyyden hyvistä puolista.

Haluaisin kuullavuoroviikkoasumisen hyödyistä/haitoista. Suosittelisitteko minulle sitä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle sitä pidetään parhaana.

Vierailija
2/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Juuri luin Sinkkosen kirjoituksen aiheesta ja tyrmäsi kyllä vuoroviikkoasumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tunnet lapsesi parhaiten mikä on heidän etu. Vuoroasuminen omista itsekkäistä syistäsi kannattaa unohtaa.

Vierailija
4/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun asenteella se ei kannata. Vuoroviikkoasumisen pitää lähteä lapsen parhaasta, ei siitä että sä koet kärsiväsi vääryyttä.

T: vuoroviikkoäiti

Vierailija
5/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tunnet lapsesi parhaiten mikä on heidän etu. Vuoroasuminen omista itsekkäistä syistäsi kannattaa unohtaa.

En tiedä itsekkäistä syistä, mutta sinnittelen jakamisen äärirajoilla. Onko sekään hyväksi lapselle?

Vierailija
6/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista tapaamismallia ei ole jota pidettäsiin kaikille lapsille parhaana.

Vierailija
7/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun asenteella se ei kannata. Vuoroviikkoasumisen pitää lähteä lapsen parhaasta, ei siitä että sä koet kärsiväsi vääryyttä.

En mä koe kokevani vääryyttä vaan en pian enää jaksa hoitaa lastani kun olen niin väsynyt.

Ap

Vierailija
8/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motiivina kostaa exälle vapaamatkustaminen?

Vierailija
9/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi olla kostamista eksälle, että hän saa viettää enemmän aikaa lapsensa kanssa? 😬

Vierailija
10/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä koe kokevani vääryyttä vaan en pian enää jaksa hoitaa lastani kun olen niin väsynyt.

Ap

Lapsi kokenut eron järkyttävimmän seurauksen ja sinä uhriudut, kun SINUN työsi kärsii? Eron jälkeen on luotu vakiintunut käytäntö ja nyt lapsen yli ajettaisiin joka mutkassa jälleen uudelleen, kun sinä et osaa jakaa omia voimavarojasi?

Vierailija
11/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Viestistäsi jäi hyvin katkera käsitys. Juttele sen exän kanssa asiasta. Ja lapsen kanssa tietysti sen jälkeen.

Vierailija
12/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi olla kostamista eksälle, että hän saa viettää enemmän aikaa lapsensa kanssa? 😬

Miksi isä sitten on suostunut joka toisen viikonlopun tapaamisiin, jos hänellä olisi tahtoa ja tunteita viettää lapsensa kanssa enemmän aikaa?

Vierailija
13/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katkera voin olla jos niin päätätte. Toivoisin kuitenkin niitä kokemuksia siitä vuoroviikkoasumisesta.

Vierailija
14/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi isä sitten on suostunut joka toisen viikonlopun tapaamisiin, jos hänellä olisi tahtoa ja tunteita viettää lapsensa kanssa enemmän aikaa?

Jaa a. Sitä putää kysyä apn eksältä.

Vierailija
15/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lapsi kokenut eron järkyttävimmän seurauksen ja sinä uhriudut, kun SINUN työsi kärsii? Eron jälkeen on luotu vakiintunut käytäntö ja nyt lapsen yli ajettaisiin joka mutkassa jälleen uudelleen, kun sinä et osaa jakaa omia voimavarojasi?

Huoh, mitä syyllistämistä..

Vierailija
17/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isä on sanonut, kun olet väsymyksestäsi hänen kanssaan keskustellut? 

Vierailija
18/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Jättää huomiotta. Niin kuin kaikki muutkin minua koskevat asiat. Minä olen hänelle nykyään täysin yhdentekevä ihminen.

Vierailija
19/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Jättää huomiotta. Niin kuin kaikki muutkin minua koskevat asiat. Minä olen hänelle nykyään täysin yhdentekevä ihminen.

Ja nyt haaveilet vuoroasumisesta?

Vierailija
20/31 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sun kuulu ollakaan mitään. Olet vain ex. Välttämätön paha jota pitää nähdä lapsen vuoksi. Miksi ex miestäsi pitäisi kiinnostaa?