Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulisi pettäjän käyttäytyä jotta antaisitte helpommin anteeksi?

Vierailija
24.04.2006 |

ELi meillä tuo on vaan, että jatketaan mihin jäätiin, ei ole antekkis pyydellyt ei sanoin ei teoin. Erokaan ei vaihtoehto, raskasta on..

mites teillä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeesti edes anteeks pyytäny?!? Mikä SIKA!

Vierailija
2/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kai tosi pahoillaan ja anteeksiantoa anova.

Enemmänkin tämänhetkinen " ongelmasi" on kuinka osaat antaa anteeksi. Helpompaa ehkä jos otat jonkin toisen näkökulman, pelkkä akti-ei tunnetta mukana. Sellaista se vaan on yms. Mutta jos tavaksi tulee, niin kyllä avioeron on oltava vaihtoehto!! Sinuna antaisin anteeksi ja unohtaisin, mutta toista kertaa ei pidä hyväksyä. Vaikea neuvoa kun en tunne kaikkia yksityiskohtia (etkä varmasti sinäkään. tarkoitan mielentiloja, opittuja käytösmalleja, arvoja yms.)

voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pyysi moneen kertaan anteeksi. Sanoi että jos laitan pellolle niin se käy(vaatteensa olis ottanu, ei muuta), mut jos pidän hänet niin tekee mitä vaan. Ollaan siis käyty pariterapiassa ja puhuttu ja puhuttu ja puhuttu. Mies on ollut tosi empaattinen ja tullut jopa töistä keskenpäivän kotiin jos oon soittanut että ahistaa(olin tosi ahdistunut ja itkuinen monta kuukautta).

Jos mies olis ollut välinpitämätön eikä olisi yrittänyt tehdä suhteemme pelastamiseksi mitään, niin olisi saanut mennä menojaan.

Vuosi ollaan sinnitelty tuon tapauksen jälkeen eteenpäin. Vielä on niitä päiviä että vihaan mieheni tekoa niin että tekis mieli heittää se pihalle.

Surun tilalle on kuitenkin tullut iloisiakin asioita, eikä kaikki enää muistuta siitä kuten silloin aluksi.

Voimia sulle

Vierailija
4/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en mene yksityiskohtiin, pettämistä kuitenkin minun mielestäni ja pahemman kerran, aktia kun ei ollut niin mies varmaan luulee, että ei tuossa siis mitään. Pahalta tuntuu ja jotenkin itse olisin niin pahoillani jos toista loukkaisin ja ahdistusta (mitä joku hyvin kuvasikin) toisella aiheuttaisin. En tiedä miten jaksaisin parhaiten...

-ap

Vierailija
5/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä oon käynyt välillä yksinkin siellä purnaamassa ja itkemässä.

Oon myös jutellu parhaan ystäväni kanssa monet kerrat...

puhumalla paranee mun mielestä paremmin kuin sitä pahaaoloa panttaamalla.

Vierailija
6/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis kerran ollut hotellissa työmatkalla toisen naisen kanssa samassa huoneessa (mitään ei miehen mukaan tapahtunut) ja toisen kerran saunassa naispuolisen kaverinsa kanssa. Mies sanoo vaan että ei ole pannut niitä eikä tajua kun yritän selittää että hän on jo noilla teoillaan pettänyt minua vaikka ei olisi aktiin asti mentykään. Lasten takia olemme vielä yhdessä mutta haaveilen erosta jatkuvasti.

Vierailija
7/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin aina kertoi mulle " yks työkaveri sitä ja sitä" ja sillä on sellainen ongelma jne. kunnes tajusin, että tämä " yksi työkaveri onkin sama ihminen ja nainen. ja sitten alkoi väkisin vähän raottamaan suhteensa laadusta, mutta nyt vuosia myöhemmin plasjasti, että on myös ollut tän tyypin kanssa huvimatkalla 5 päivää (työ/huvimatka) ja olen niin vihainen ja loukattu. Ja todella minäkin haaveilen erosta. ja lasken vuosia, että pääsen irti! kunnioitus meni täysin. Voimi myös sinulle! ja muille asian kanssa kamppaileville!

Vierailija
8/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytti omasta epärehellisyydestään minua, sitä miten olin luonteeltani sellainen ja tällainen, en ollenkaan sitä mitä hän halusi ja lateli jatkamisen ehdoiksi että lupaan korjata kaikki vialliset luonteenpiirteeni ja kaiken lisäksi en koskaan milloinkaan häntä tästä epäisänmaallisesta petoksestaan muistuta enkä varsinkaan ala häntä tuomitsemaan, koska hänelle itselleenkin tulee niin paha mieli kun hän on kaikkein eniten loukannut itseään tekemällä niin ruman teon, että hän ei halua ajatellakaan että hänkin on tehnyt sellaista, jota on aina ylimielisesti ja tekopyhästi muissa halveksinut.

Ehkä jotenkin toisen suuntainen käytös olisi auttanut asian selvittämistä.

Vierailija
9/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painui ostamaan tupakkaa. ja kuulemma liitto on tässä..

-ap

Vierailija
10/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja surkea pano muutenkin. Sen jälkeen ukko kamoineen pihalle. : )

Vierailija
11/11 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yrittää itsemurhaa koska ei voi elää ilman minua, vie minut vuodeksi maailmanympärysmatkalle kanssaan (koska haluaa olla kahdestaan kanssani ja kokea MINUN seurassani ko. matkan, jonka minä haluan, ja päästä mahdollisimman kauas petturikumppanistaan sekä osoittaa kaikille asiasta tietäville, että vain minun seurani kelpaa hänelle), toimii loppuelämänsä moraalisesti oikein ja harkiten kaikessa, mikä voi liittyä minuun mitenkään, ja kaikin tavoin välttäen mitään mielipahaa, jota voisi minulle aiheuttaa. Toisin sanoin, suunnattoman katumisensa ja kärsimyksensä jälkeen hänen päätavoitteensa elämässä olisi hyvittää minulle tekonsa, osoittaa kaikin tavoin että rakastaa vain minua ja tekee puolestani mitä hyvänsä, ja korvauksena aiheuttamastaan tuskasta pitää minut mahdollisimman onnellisena ja osoittaa kaikin tavoin, että voin luottaa häneen ja hänen rakkauteensa, jonka päätavoite on haluta minulle pelkkää hyvää ja toteuttaa se myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä