Voiko virtsatietulehdus olla munuaisissa, jos crp normaali?
Ja neljännellä antibioottikuurilla. Selkään sattuu.
Kommentit (45)
Mene nyt hyvä ihminen vihdoin kunnon tutkimuksiin, mikäli olet sama henkilö, joka on viikkotolkulla aloittanut aiheesta keskusteluja. Ei täällä av:lla mammat oikeasti tiedä ratkaisua ongelmaasi.
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt hyvä ihminen vihdoin kunnon tutkimuksiin, mikäli olet sama henkilö, joka on viikkotolkulla aloittanut aiheesta keskusteluja. Ei täällä av:lla mammat oikeasti tiedä ratkaisua ongelmaasi.
Olen hakeunut lääkäriin jo yhteensä noin 5 kertaa? Eivät tutki minua. Näistä viidestä kerrasta olen päässyt vain hoitajalle 4 kertaa. Huomenna menen, ja se on tutkittava.
Jos on neljäs ab-kuuri menossa, niin epäilen että hoidetaan väärää tautia. Ja ei, sun ei tarvii mennä tänään mihkään päivystykseen.
No minulla ollut kokoajan tasaista lämpöä n. 37.5.
Ei tuo ole mikään päivystysasia. Huomenna kysyt neuvoa terveysasemalta.
Se on kuule joku sukupuolitauti. Onko niitä tutkittu?
Vierailija kirjoitti:
Jos on neljäs ab-kuuri menossa, niin epäilen että hoidetaan väärää tautia. Ja ei, sun ei tarvii mennä tänään mihkään päivystykseen.
No, mikäs tauti sitten on kyseessä? Tässä taas mennyt yli kuukausi sairastaessa.
Jopa perhetuttumme, joka oli sepsiksessä tässä välissä on jo parantunut. Minä en.
Kaikki täällä on varmaan nefrologian tohtoreita jo valmiiksi, mutta crp>40 , toispuoleinen munuaisten koputusarkuus , alaselkäkipu,yleistilan lasku, kuumeilu ja virtsaamistarpeen katoaminen viittaisi pyelonefriittiin. Sairaalasta saat fluorokinolonitiputukset suoneen, jos näin on
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule joku sukupuolitauti. Onko niitä tutkittu?
On tutkittu, klamydian ja tippurin, molemmat negatiiviset.
Joka päivä kyselet tätä samaa. Ei ihme, että sulle on annettu mt-diagnooseja.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä kyselet tätä samaa. Ei ihme, että sulle on annettu mt-diagnooseja.
Mmm, olen minä lääkärissäkin juossut n. 4 kertaa, mutta ei sieltä mitään vastauksia saa. Lähisairaalamme on ihan paska.
Idiootti kirjoitti:
Kaikki täällä on varmaan nefrologian tohtoreita jo valmiiksi, mutta crp>40 , toispuoleinen munuaisten koputusarkuus , alaselkäkipu,yleistilan lasku, kuumeilu ja virtsaamistarpeen katoaminen viittaisi pyelonefriittiin. Sairaalasta saat fluorokinolonitiputukset suoneen, jos näin on
😁
Idiootti kirjoitti:
No, voinko hyvin odottaa huomiseen? Menen tk:hon.
Ap, mihin kohtaan selässä sattuu? Kai tiedät, että munuaiset sijaitsevat aika ylhäällä ja niiden tulehduksessa kipu on enemmänkin kyljissä.
Munuaisaltaan tai munuaisten tulehdus on yleensä virtsatietulehduksen aiheuttama. Sinulla EI voi olla munuaisaltaan tai munuaisten tulehdusta niin, että CRP on täysin normaali. Se olisi noussut jo virtsatietulehduksesta. Ja siinä on yleensä korkea kuume.
Nyt sinun kannattaisi vähän liikkua, lähde rauhalliselle kävelylle ja koeta saada selkäsi kondikseen. Selkäkipusi ei todennäköisesti johdu munuaisista.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mihin kohtaan selässä sattuu? Kai tiedät, että munuaiset sijaitsevat aika ylhäällä ja niiden tulehduksessa kipu on enemmänkin kyljissä.
Munuaisaltaan tai munuaisten tulehdus on yleensä virtsatietulehduksen aiheuttama. Sinulla EI voi olla munuaisaltaan tai munuaisten tulehdusta niin, että CRP on täysin normaali. Se olisi noussut jo virtsatietulehduksesta. Ja siinä on yleensä korkea kuume.
Nyt sinun kannattaisi vähän liikkua, lähde rauhalliselle kävelylle ja koeta saada selkäsi kondikseen. Selkäkipusi ei todennäköisesti johdu munuaisista.
Se on varmaan jo noussut. Menen huomenna tk:hon. Virtsassa on bakteereja, valkosolut koholla ja erytrosyytit 4. Nämäkään antibiootit eivät ole vielä helpottaneet oireita. Menen huomenna uudestaan terveyskeskukseen.
Oletko ihan tosissasi tuon virtsatulehduksesi kanssa vai oletko trolli? Alkaa kuulostaa jo pakkomielteiseltä tämä spämmääminen.
Tilaa aika yksityiseltä lääkäriltä. Tuskinpa pissatulehdus on lääketieteen vaikeimpia mysteerejä, että luulisi jostain apua saavan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan tosissasi tuon virtsatulehduksesi kanssa vai oletko trolli? Alkaa kuulostaa jo pakkomielteiseltä tämä spämmääminen.
Tilaa aika yksityiseltä lääkäriltä. Tuskinpa pissatulehdus on lääketieteen vaikeimpia mysteerejä, että luulisi jostain apua saavan.
Tuntuu lähiterveyskeskuksessani ja -sairaalassani kaikki olevan yhtä suurta mysteeriä. Mikään ei selviä.
Itsellä oireina pelkkä selkäkipu, virtsanäytteestä selvisi paha tulehdus. Kuume nousi vasta antibioottikuurin alettua, jolloin otin uudelleen yhteyttä lääkäriin. Harkittiin antibioottitippaa, mutta kuume ehti laskea ennen sairaalaan menoa ja lääkitys jatkui tabletteina.