Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että mies rakastaa?

Vierailija
13.05.2018 |

Olemme sanoneet rakastavamme. Minä sanoin ensin, mutta mies on sanonut tykkäävänsä jo heti suhteen alussa. Vuoden olemme yhdessä nyt olleet. Joku kuitenkin vaivaa etten ole ihan varma miehen tunteista.

Mies soittelee päivittäin. Kivoja viestejäkin laittaa. Aika paljon käyttää alkoholia ja ehkä se vaivaa. Silloin viesteissä ja soitoissa rakkaudentunnustukset menee vähän yli.

Itse olen menettänyt sydämeni täysin. Miehen olen tuntenut jo vuosia ja itse ensin ihastuin ja salaa ihastelin pari vuotta ennen kuin uskalsin tuoda tunteeni julki. Välillä mietin sitten vain, että olenko vain epävarma, kun exän kanssa kävi huonosti. Tuntuu uskomattomalta tykätä toisesta ja sitten toinenkin ihastuu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöksestä, teoista.

Sanoilla ja vakuutteluilla ei ole painoa.

Terv. toinen siipensä polttanut.

Vierailija
2/15 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ettei se painosta anaaliseksiin matkailuautossa ilman pesumahdollisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin niitä pesumahdollisuuksia muka tarvitaan? Mulkun voi pyyhkiä verhoon.

Vierailija
4/15 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tiedän mieheni rakastavan minua siitä, että hän kyselee päivästäni "miten meni töissä?".

Mies laittaa ruokaa minulle, on kiinnostunut minunkin mielenkiinnon kohteista, välittää mitä ajattelen, halailee aina aamuisin sängyssä ennenkuin nousee, keittää minulle aamukahvit, osoittaa koiralleni, että se on tärkeä (koirani on karvavauvani).

Teoilla on merkitystä.

Vierailija
5/15 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoista. Sanat on sanoja, niillä ei ole mitään merkitystä, kun katsellaan tekoja. Alussa kuka hyvänsä voi sanoa rakastavansa, mutta ne teot on lopulta se.

Hän rakentaa vaimolleen kasvihuoneen, ja päättää tehdä sen hirrestä, jotta se on käytännössä ikuinen eikä tipu niskaan. Hän konttaa kipeillä polvillaan pitkin maata ja tekee siihen laattalattian.

Hän tuo vaimolleen äitienpäivälahjaksi talikon ja hevosenpaskaa, koska vaimo on valittanut, että kasvimaa tuottaa huonosti. Kääntää pottupellon, kun vaimon selkään koskee. Ja mies ei itse pidä puutarhanhoidosta.

Hän istuu vaimonsa sairasvuoteen ääressä, hoitaa lapset ja koko kämpän. Ärisee lapset hiljaisiksi, koska äidin pitää nukkua.

Pitää sylissään, kun tulee keskenmeno ja itkettää. Kun tulee monta keskenmenoa, ja itkettää.

Ei pakota tekemään mitään, mikä tuntuu vastenmieliseltä ja tekee kipeää. Kuten sitä muodikasta anaalia.

Hän pesee remonttipölyt, kun vaimo tulee jouluna kotiin vastasyntyneen vauvan kanssa ja paistaa kinkun ja koristelee kuusen. Samalla hän on juossut sairaalassa ja pissattaa koiran.

Hän pyyhkii vaimonsa paskapeffan, kun tämä ei leikkaushaavaltaan pysty. Auttaa sänkyyn ja tuo ruokaa.

Hän tuo vaimolleen löytämänsä kauniin peltipurkin, kun lähtee ostamaan kirpparilta lukemista, koska tietää että vaimo tykkää niistä. Juuri sellaisen, mistä vaimo pitää.

Humalassa hän ilmoittaa, että olet maailman viisain nainen ja pussaa ja puristaa tissiä. Eikä puhu rakkaudesta ikinä sen alkuhuuman jälkeen. Sehän on selvä asia jo.

Ei lyö, vaikka riidellään. Ei hauku rumasti, vaikka riidellään.

Ei mainitse, että olet vähän lihonut, kun vaimo on lihonut vuosien varrella 20 kiloa. Pohtii omaa mahaansa, että pitäiskö laihduttaa.

Kukkapuskan tuo harvoin, mutta halaa sitäkin useammin.

ym. ym.

nim. se vaimo jo 20 vuoden ajan.

Vierailija
6/15 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin niitä pesumahdollisuuksia muka tarvitaan? Mulkun voi pyyhkiä verhoon.

Tai muijan suulla.

Vierailija
7/15 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän rakentaa vaimolleen kasvihuoneen, ja päättää tehdä sen hirrestä,

=D

Vierailija
8/15 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee miehen teoista. Jos ne ovat linjassa sanojen kanssa niin rakastaa. Mutta jos vaan sanoo rakastavansa eikä  näytä sitä  teoillaan niin ei rakasta.

Vierailija
9/15 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä oikein mistään tiedä. Mies saattaa sanoa rakastavansa ja tehdä kaikenlaisia tekoja, joista hyväuskoinen vaimo tulkitsee rakkautta, mutta sitten yhtäkkiä rakastua tulisesti toiseen, jättää kaiken entisen taakseen, unohtaa. No0, saattaa se rakastaakin, vaikkei sanoisi tai tekisi mitään. Ota noista nyt selvää.

Vierailija
10/15 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoista. Sanat on sanoja, niillä ei ole mitään merkitystä, kun katsellaan tekoja. Alussa kuka hyvänsä voi sanoa rakastavansa, mutta ne teot on lopulta se.

Hän rakentaa vaimolleen kasvihuoneen, ja päättää tehdä sen hirrestä, jotta se on käytännössä ikuinen eikä tipu niskaan. Hän konttaa kipeillä polvillaan pitkin maata ja tekee siihen laattalattian.

Hän tuo vaimolleen äitienpäivälahjaksi talikon ja hevosenpaskaa, koska vaimo on valittanut, että kasvimaa tuottaa huonosti. Kääntää pottupellon, kun vaimon selkään koskee. Ja mies ei itse pidä puutarhanhoidosta.

Hän istuu vaimonsa sairasvuoteen ääressä, hoitaa lapset ja koko kämpän. Ärisee lapset hiljaisiksi, koska äidin pitää nukkua.

Pitää sylissään, kun tulee keskenmeno ja itkettää. Kun tulee monta keskenmenoa, ja itkettää.

Ei pakota tekemään mitään, mikä tuntuu vastenmieliseltä ja tekee kipeää. Kuten sitä muodikasta anaalia.

Hän pesee remonttipölyt, kun vaimo tulee jouluna kotiin vastasyntyneen vauvan kanssa ja paistaa kinkun ja koristelee kuusen. Samalla hän on juossut sairaalassa ja pissattaa koiran.

Hän pyyhkii vaimonsa paskapeffan, kun tämä ei leikkaushaavaltaan pysty. Auttaa sänkyyn ja tuo ruokaa.

Hän tuo vaimolleen löytämänsä kauniin peltipurkin, kun lähtee ostamaan kirpparilta lukemista, koska tietää että vaimo tykkää niistä. Juuri sellaisen, mistä vaimo pitää.

Humalassa hän ilmoittaa, että olet maailman viisain nainen ja pussaa ja puristaa tissiä. Eikä puhu rakkaudesta ikinä sen alkuhuuman jälkeen. Sehän on selvä asia jo.

Ei lyö, vaikka riidellään. Ei hauku rumasti, vaikka riidellään.

Ei mainitse, että olet vähän lihonut, kun vaimo on lihonut vuosien varrella 20 kiloa. Pohtii omaa mahaansa, että pitäiskö laihduttaa.

Kukkapuskan tuo harvoin, mutta halaa sitäkin useammin.

ym. ym.

nim. se vaimo jo 20 vuoden ajan.

Minusta on kyllä outoa ettei voi sanoa rakastavansa, kun se on jo kerran sanottu. Mutta hyvä jos olette onnellisia, paskapeffan pyyhkimisinne.

Vierailija
11/15 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän rakentaa vaimolleen kasvihuoneen, ja päättää tehdä sen hirrestä,

=D

Jep, koko runko tuli hirttä, kurkihirsi ja ikkunat.. Kuokalla kaivoi 70 cm syvän montun, ja kärräsi savet pois. Ehdotin toki, että hommataan minikaivuri, mutta ei, käsin piti tehdä, käyttää raakaa lihasvoimaa. Aloitti loman viikko aikaisemmin kuin minä, ja sillä välin kaivoi sen 15 neliön montun käsin. Helteessä, paarmojen pörrätessä. Periaatteella suo kuokka ja Jussi. Lasten mukaan hiki valui ja kirosanat raikui, mutta monttu tuli umpisaveen kaivettua.

(Mainittakoon, että harrastaa raskaan sarjan painonnostoa, että kyseessä oli ehkä jonkin sortin oma henkien taistelu...) Kyllä siitä tuli hieno kasvari, ei ihan heti notkahda.

Vierailija
12/15 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että rakastaa sinua enemmän kuin mainitsemaasi alkoholia? Oikeasti ihmiset ovat itsekeskeisiä, rakastavat (välillä tuhoavastikin) itseään enemmän kuin toista. Marttyyrius, jossa muka rakastetaan enemmän puolisoa, on myös itserakkautta. Tunnetilasta kokee saavansa itse jotain enemmän ja siksi sitä vain jatkaa. Kysymys kuuluukin, että rakastatko itseäsi, jos olet hänen kanssaan? Elämän tärkein opetus on ymmärtää omat ja toisen vaikuttimet, AINA.

Vierailija
13/15 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin alkoholin juomisen lähes kokonaan, kun naiseni ei siedä ollenkaan alkoholia, liikajuomista varsinkaan. Aluksi oli vaikeaa, mutta rakkaus voitti. Helppo olla raitis nykyään, ehkä 4 krt. vuodessa käytän alkoholia, hyvin kohtuudella.

M.40

Vierailija
14/15 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tiedäkään mistään oli sanoja sitten mies tai nainen. Valehtelu on niin helppoa.

Vierailija
15/15 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies nuolee *ersereiän *naalisexin jälkeen, tietää hänen rakastavan sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi