Tuleeko kenellekään mustia neliöitä ruudulle alaspäin....
skrollatessa? Käytän pöytäkonetta ja näitä mustia neliöitä hyppää esiin isompina ja pienempinä.
Peittävät teksti ärsyttävästi. Häipyvät kun skrollaan ylöspäin, ei kuitenkaan aina. Mistähän moinen voisi johtua? Onko muilla esiintynyt moista?
Kommentit (17)
Meinasin juuri kysyä samaa.
Minulla tulee ja joskus tosi häiritsevästi. Muilla sivustoilla ei tule, joten en epäillyt konetta hetkeäkään. Eli jokin av-palstan puolelta.
Ap täällä vielä, esiintyvät useimmiten juuri tällä palstalla. Iltalehdessä myös jonkinverran. Minulla ei ole käytössä tuota uBlock Origin -mainostenestolisäystä. Silti nämä mustat ruudut vaan temmeltää. "Kiva kuitenkin, että tätä esiinty muillakin". Onko jaettu ilo kaksinkertainen ilo?
Myös minulla tulee tällä läppärillä niitä nykyään, luulin että vika on koneessani,
No mikähän juttu tämä on?
Löytyykö nörttiä ratkaisemaan. Minulla siis tulee vain tällä palstalla. Ja suuria ja pieniä, joskus koko ruutu on täynnä niitä. Lataaminen uudelleen auttaa hetkeksi.
Nyt ei esim. ole ollenkaan. On jatkunut ainakin viikon verran tämä ongelma.
Mulla on ollut kanssa jo pari kolme viikkoa vissiin tää ongelma, aloitin jo yhden ketjunkin aiheesta. Ollaanko me saatu joku virus tältä palstalta vai mitä hemmettiä? Voisko joku ystävällinen ihana kysyä vaikka joltain nörttitutultaan että mikä tää homma on. <3 Haluaisin tosiaan pois nuo ruudut. Vika esiintyy lähinnä tällä sivustolla mutta myös muuallakin.
Kysymys kaikille teille, joilla on näitä ruutuja alkanut ilmestyä: onko niitä ensimmäistä kertaa tullut tällä sivustolla? (peukku ylös - on, peukku alas - ei, jossain muualla)
Ajattelin tässä että joku yhteinen nimittäjähän tälle täytyy löytyä, että täältäkö se on alkanut sikiämään.
Minullakin tulee ja vain Vauvan sivulla.
Voiko käytetty selain vaikuttaa? Tässä koneella on useampi nettiselain ja käytän milloin mitäkin. Välillä ruutuja tulee ja välillä ei. Nyt käytän Edgeä ja mustia ruutuja ei näy.
Käytän läppäriä ja minullekin tulee silloin tällöin noita mustia neliöitä, lähinnä tällä palstalla. Skrollaussuunnalla ei ole väliä. Olen miettinyt että ne saattaisivat liittyä tuohon käyttämääni uBlock Origin -mainostenestolisäkkeeseen, mutta en ole jaksanut debugata aihetta enempää.