Mikä minussa on kohdillaan, kertokaa naiset?
Olen 52-vuotias mies. En komea, mutta en ns. rumakaan. Osaan kyllä käyttäytyä. Kullini ei mitenkään erikoisen suuri (pit. 19/ymp.16,5.) Naiset haluavat minua ikään katsomatta. En mitenkään ihmeemmin "esileikittele", mutta kun työnnyn sisään ja aloitan nainnin pitkin hitain vedoin, niin alkaa tapahtua. Naiset miltei huutavat nautinnosta ensi työnnöistä lähtien. Jotkut tuntuvat olevan yhtä orgasmia, eikä kukaan ole jäänyt ilman. Olen suht. kestävä kuitenkin, voin naida tunninkin tarvittaessa, vaikka olisin siementänyt naisen parikin kertaa. Naintiemme päätteeksi naiset ovat täysin voipuneita ja jos olen joskun antanut puhelin numeroni, en oikeastaan enää pääse eroon niistä naisista, joille numero on annettu.
Eivät he halua minusta mitään seurustelukumppania, mutta naimaan haluaisivat uudestaan ja uudestaan, niin varatut kuin vapaatkin. Missä ihmeessä teen jotain oikein, en millään keksi, mikä minussa vetää puoleensa, niin tavallinen itse olen mielestäni, kaljukin olen kaiken lisäksi, vaikka olen lukenut joka paikasta, että varsinkin se olisi useilla naisilla jotenkin Out? Kertokaa naiset.
Kiva fiktio