Pilaako salaatinkastikkeen käyttö (n. 2krt/kk käytettynä) karppauksen?
Olen syönyt karppauksen tyylisesti puolisen vuotta. Olo ollut paljon parempi. Yksi pahe itselläni kuitenkin on eli aika ajoin iskee himo tällaiseen "salaattiin", jossa on purkki raejuustoa, purkki tonnikalaa ja sen lisäksi paljon kurkkua ja paprikaa. Ja näiden lisäksi paljon saarioisten rhode island salaatinkastiketta. Vähän siihen tyyliin, että salaattiaineet lähes uivat salaatinkastikkeessa.
Tiedän, ettei valmissalaatinkastike oikeen sovi karppauksen periaatteisiin, mutta onko miten paha virhe? Pari kertaa kuussa tuollaista tulee syötyä, useimmiten sillon, kun olen yksin kotona ja tämä on sillon useimmiten päiväruokani.
Kyseisen salaatinkastikkeen varmaankin pystyisi myös itse tekemään, jolloin sopis paremmin karppaukseen, mutten tiedä, kun en ole tehnyt, että olisko sitten juuri samanlaista.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Jos se sopii sun makrorajoihisi, niin senkus syöt.
Pääsääntöisesti sopii. Hiilareita syön päivässä sen 50-60g, riippuen tuon päivän muista syömisistä niin tuo salaatti saattaa ylittää hiilarirajan 10:llä eli joskus noina päivinä hiilareita 70g.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pilaa, kun on Porvoosta.
Ei ole. Mietin siis siksi, kun kyseisessä salaatinkastikkeessa on e-koodeja sekä sokeria.
ap
Ei pilaa koska kyse on karppauksesta eikä ketodieetistä.
Widdu, mikä idiootti!!!!
Kun on selkeesti hiilarit ja sokerit merkitty...
ÄÄLIÖ
Ei taida olla vhh oikotie onneen. Se rasvansyönti pilaa sun verisuonet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pilaa, kun on Porvoosta.
Ei ole. Mietin siis siksi, kun kyseisessä salaatinkastikkeessa on e-koodeja sekä sokeria.
ap
Sehän on ihan sun omassa päätöksessäsi, haittaako e-koodit ja sokeri. Mun mielestä voit aivan hyvin tuota kastiketta syödä, ei se karppausta pilaa. Ja kun syöt kuitenkin harvoin. Päivittäiseen käyttöön en suosittelisi.
Vierailija kirjoitti:
En hae oikotietä onneen vaan sitä, että voin hyvin niin henkisesti kun fyysisestikin. Ei myöskään tarvetta laihtua, 170cm ja 58kg on mittani
ap
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hae oikotietä onneen vaan sitä, että voin hyvin niin henkisesti kun fyysisestikin. Ei myöskään tarvetta laihtua, 170cm ja 58kg on mittani
ap
Älä välitä noista asiattomista viesteistä :)
Nyt jos ihanihanihan oikeesti ajattelee asiaa, niin pilaako pari kertaa kuussa tehty asia minkäänlaista ruokavaliota?
Kuussa ihmiset syövät aterioita 56 - 140 kappaletta, noin keskimäärin taukohuonekeskustelujen perusteella. Näistä kaksi hiukan ohi syötyä ateriaa ei venettä keikuta. Tai jos tuntuu siltä että keikuttaa, pitää ehkä miettiä suhtautumista ruokailuun ylipäätään uusiksi.
Ei pilaa, mutta noin tiukka suhtautuminen syömiseen pilaa mielenterveyden ja rennon elämän.
Jos se sopii sun makrorajoihisi, niin senkus syöt.