Hyvä, asiantunteva ja mukava gynekologi Tampereella
Pitäisi käydä gynellä rinnat (ja alapäänkin) tutkituttamassa. Tuntuu, että tosi monella on nykyään rintasyöpä, monella alle viisikymppiselläkin. Alkaa hermostuttamaan...
Miten te rintojenne kanssa toimitte? Käyttekö mammossa tai ultrassa kuinka usein? Minkäikäisiä olette?
Ap 48 v.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Maren Laasik Mehiläisessä (Tampere) on ystävällinen ja asiantunteva, ehdottomasti suosittelen!
Sain myös häneltä ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua ja pääsin nolosta vaivastani, jota eräs toinen tamperelainen gynekologi ei osannut hoitaa (laskuttaa kyllä osasi ).
Terhi Vainio Terveystalosta. Pitkän linjan asiantuntija, empaattinen, keskustelutaitoinen ja listaa voisi jatkaa loputtomiin. Sain keskenmenon ja olin täysin rikki ja itkin vain hänen vastaanotollaan. Sain häneltä lohtua, kannustusta ja faktatietoa. En mene jatkossa enää kenellekään muulle kun hänelle. On oikea ihminen oikeassa ammatissa.
Löysin juuri aivan ihanan gynen nimeltä Johanna Ilvesvuo, entinen nimi taisi olla Hautala. Ottaa vastaan ainakin Tampereen uudessa gynekologikeskuksessa ja Aavassa. Paneutui asioihini ajatuksella ja perusteli ja selitti kaiken selkeästi. Tutki tarvittavat, mutta ei mitään ylimääräistä huvikseen. Lämmin suositus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna-Maija Antila Terveystalossa.
Olen saanut häneltä aina mammografialähetteen + on katsottu ultralla vastaanotolla alakerta. Mammografian yhteydessä on myös ultrattu rinnat.
Pidän Antilasta, on rento ja suorasanainen, huumorintajuinen.
Olen käynyt Antilalla, sillä häntä suositeltiin.
En kuitenkaan pitänyt. Ei vaikuttanut kiinnostuneelta työstään. Ei halunnut/osannut vastata kysymyksiin esim. laskeumista.
Mäkin kävin Antilalla kun suosituksia luin. Oli kiree tyyppi. Tuntui että olin jotenkin vaiva hänelle kysymyksineni..
Minulla on Outi Honkalasta täysin erilainen ja erittäin ikävä kokemus, tosin ei saman toimenpiteen takia. Vähätteli oireitani ja tuntemuksiani ja syytteli, ei vaikuttanut ollenkaan enpaattiselta ja lopulta minulle diagnosoitiinkin monen vuoden jälkeen sairaus josta kivut oikeasti johtuivat. Hän väitti että kuvittelen kivut.
Täällä olisi. Teen nykyään kotikäyntejä vain.