Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi sairaala päättää vauvan sukupuolen?

Vierailija
13.05.2018 |

Vauvan pitää ITSE saada rakentaa itselleen sukupuoli-identiteettiä, eikä se ole sairaalan tehtävä päättää vauvan sukupuolta. Jos itse tulevaisuudessa synnytän, en varmasti tee sitä sairaalassa vaan jossain saunan lauteilla yksityisten kanssa.

Suuttuisin jos esimerkiksi sairaalan työntekijä sanoisi, että meille on tulossa poika. He kun eivät sitä päätä! Siis kuinka tyhmiä voi olla?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoa EU-tuomioistuimeen, jos sairaala sanoo mitä sukupuolta vauva on.

Vierailija
2/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tulevaisuudessa (siis pian!) olis täälläkin käytössä kolmas sukupuoli eikä vaan väkisin ruvettas muokkaamaan jompaan kumpaan jossei siitä ole syntymässä heti selvyyttä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et synnytä.

Vierailija
4/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijaa.

Vierailija
5/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat lisätä roskaa maailmaan trollaillemalla täällä?

Vierailija
6/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla että hän haluaa näyttää käytännön esimerkekjä siitä, miten rikkinäinen liberaalien ajaama ideologia "vapaasta maailmasta" on.

Vierailija
7/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvan pitää ITSE saada rakentaa itselleen sukupuoli-identiteettiä, eikä se ole sairaalan tehtävä päättää vauvan sukupuolta. Jos itse tulevaisuudessa synnytän, en varmasti tee sitä sairaalassa vaan jossain saunan lauteilla yksityisten kanssa.

Suuttuisin jos esimerkiksi sairaalan työntekijä sanoisi, että meille on tulossa poika. He kun eivät sitä päätä! Siis kuinka tyhmiä voi olla?!

No et päätä kyllä sinäkään, ei myöskään lapsesi.

Vierailija
8/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla että hän haluaa näyttää käytännön esimerkekjä siitä, miten rikkinäinen liberaalien ajaama ideologia "vapaasta maailmasta" on.

Juuri näin. Liberaalit ensin esittelevät omat ideologiansa virheettöminä ja välttämättöminä järkevän yhteiskuntarakenteen muodostamiselle, mutta sitten kun joku adaptoituu niihin tavalla, joka asettaa ko. ideologiat huonoon valoon, haukutaan trolliksi ja provoksi. Oikeesti nauran.

Vierailija
9/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et päätä kyllä sinäkään, ei myöskään lapsesi.

Lapsi päättää? Taidat olla fasisti.

Vierailija
10/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yksi Putouksen sketsi. Ehkä siitä lapsesta tuleekin kirjahylly? Eihän sitä voi tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän