Mikä on teidän mielestänne paras paino 168 cm pitkälle naiselle?
Nuorelle sellaiselle. Ja me kaikki toki tiedämme, että erilaisten rakenteiden vuoksi peili kertoo enemmän kuin vaaka, mutta haluaisin silti puhtaasta mielenkiinnosta kuulla ihmisten näkemyksiä tähän asiaan.
Kommentit (17)
Mun mielestä nainen näyttää parhaimmalta jos painoindeksi on joku 19 tai vähän alle. Mitä se painona tuolla pituudella tarkoittaakaan. (Olen nainen)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nainen näyttää parhaimmalta jos painoindeksi on joku 19 tai vähän alle. Mitä se painona tuolla pituudella tarkoittaakaan. (Olen nainen)
Se tarkoittaisi 54 kg tai alle ja täytyy itse tuon mittaisena sanoa, että tuo paino olisi kyllä todella vähän. Alle 58 kilon alan näyttää liian laivalta, 60 on sopiva.
120kg on terveellisen ja hyvin voivan naisen ihannepaino.
50kg olisi hyvä tuon pituiselle. Itse olen 164cm ja painoa 47kg.
Toi 58kg max on hyvä alle 30 vuotiaalle naiselle tytöille sitten vähemmän ja aikuisille naisille enemmän
Vierailija kirjoitti:
45kg on sopiva.
Vierailija kirjoitti:
50kg olisi hyvä tuon pituiselle. Itse olen 164cm ja painoa 47kg.
Olet liian laiha, lisää kiloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45kg on sopiva.
Ei ole hyvä, muuten on alipainoinen.
joku 32-40kg olisi ihanteellisin omaan makuuni. Tuosta alas olisi jo liian laiha.
Suoli24:lla on 168cm/85kg nainen omasta mielestä normaali. Se on hyvä kun siellä on myös miesten ihannepaino rajat mitä nainen hakee. Monet naiset ei halu esim. alle 75kg miestä. Pitääkin alkaa syömään grilliherkkuja ja juomaan kaljaa urakalla, helppo homma, sitten kelpaat :) Hiukka läskinä.
"Ja me kaikki toki tiedämme, että erilaisten rakenteiden vuoksi peili kertoo enemmän kuin vaaka,..."
No emme kuule tiedä. Peili valehtelee meille. Kuvat ovat vähän paremmat, paitsi jos olet väännellyt ja käännellyt itsesi mahdollisimman edulliseen kuvakulmaan/poseeraukseen.
Vierailija kirjoitti:
120kg on terveellisen ja hyvin voivan naisen ihannepaino.
Ei mikään kaukaa haettu vertaus ainakaan suomesta. Kato vähän massaa, ei läskiä.
Bmi 22 on hyvä yläraja naiselle, myös treenavalle. Tuolla pituudella se tarkoittaa ~63kg.
Kutakuinkin kaikki playboy-mallit ovat olleet bmi 19-20, 60-luvulta lähtien.
Mä painan 64, ja m-koon vaatteet eivät enää mene päälle. Vastasin 55-58, ksoka sen verran painoin ennen ja siinä paino pysyi ihan luonnollisesti.
Painan yleensä jotain väliltä 53-56 kg ja tämä on sopiva minulle. Olen siro ja hoikka.
Mä painan tällä hetkellä 66kg ja on liikaa. Pitää pudottaa tässä kesän mittaan painoa. N.60-61 kilossa olo on parhain.