Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäiväseksi

N42
13.05.2018 |

Mitenkäs mammat saaneet pippeliä näin juhlapäivänä...Yöllä pitempi sessio ja aamulla ennen aamupalaa ja lasten laulua pikainen uusinta. Tämä mamma hymyilee pimppa hellänä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole enää noin vanhoille naisille

Vierailija
2/5 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sua edellinen. Aloittajan ikäinen ei ole vielä lähellekää vanhaa. Moni nuori kolli kävis viel painaa ilolla.. Meillä pikainen aamulla. Pikainen aina. Liian harvoin seksiä yleensäki. Ole onnellinen aloittaja et miehes kestää enemmän ku 2min joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Täällä toinen mamma, joka sai taivaallisen hyvää äitienpäiväseksiä. Eka sessio oli klo 7 maissa lintujen laulaessa ulkona. Mies laukesi vaginaan ja minä nukahdin seksin jälkeen tyytyväisenä. Seuraava uusintasessio oli klo 11-12. Pakko myöntää, että klitoris on hieman hellänä äitienpäiväseksin ansiosta.

Vierailija
4/5 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo valitsi mielummin puhelimen näppäilyn kun minun tarjoaman suuseksin. Onnettomana ja vihaisena kävin maate. Tänään töissä jo katselin mistä löytyisi seksiseuraa.

Ensi viikonloppu vaimolla vapaata. Itse menen mielummin töihin. Siten illalla ainakin väsyttää ja voi käydä nukkumaan.

Itsetunto ei enään kestä kielteisiä vastauksia. Nykyään viitsini tse enään vain harvoin ehdottaa seksiä. Asia hävettää minua ja koko seksi tuntuu vain minun asialtani. Ja asiasta on puhuttu kyllä mutta ei se mihkään muutu.

Jos tämän kesän vielä kärvistelisi ja sitten alkaisi ottamaan eroa.

Vierailija
5/5 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikonloppu meni riidellessä...nyt mielessä et pitäiskö etsiä naista kesäheiöaksi taikka mahdollisesti pidemmäksikin aikaa.