Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pelottaa, että minulla on epävakaa ja riippuvainen persoonallisuushäiriö.

Vierailija
13.05.2018 |

Voiko nuo olla yhtä aikaa vai onko suunnatton yksinjäämisen pelko vain epävakaan persoonallisuusen piirre? Olen kyllä osannut olla ihan kunnolla tarkoitan siis etten ole hirveästi sosiaalisia suhteita sotkenut, mutta olen sisäisesti rikki. Tuntuu etten jaksa pitää kulisseja yllä.

Olen perheellinen nainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo muita kuin narsismi. Muita ei tunneta.

Vierailija
2/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä ihmisillä on omat haasteemme elämässä. Persoonallisuushäiriön kanssakin oppii elämään. Itselläni on estynyt persoonallisuushäiriö ja olen perheellinen ihminen. Meillä on oikein hyvä avioliitto ja lapsistakin kasvoi mukavia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää pipipäät pitäisi pistää hoitoon

Vierailija
4/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalitkin luonteenpiirteet on nykyään luonnehäiriöitä, meille jokaiselle saisi jonkun diagnoosin, kun vähän tutkisi. Ei kaikki erityispiirteet ole häiriöitä, oikeasti vinksahtaneet kyllä erottuu.

Vierailija
5/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalitkin luonteenpiirteet on nykyään luonnehäiriöitä, meille jokaiselle saisi jonkun diagnoosin, kun vähän tutkisi. Ei kaikki erityispiirteet ole häiriöitä, oikeasti vinksahtaneet kyllä erottuu.

Normaalit luonteenpiirteet ei ole nykyäänkään häiriöitä eikä meille kaikille saa häiriötä jos tutkii; sen saa niille joilla on häiriö. Pelkkä yksinjäämisen pelko ei ole mikään persoonallisuushäiriö vaan siinä on paljon muitakin ominaisuuksia.

Vierailija
6/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko nuo olla yhtä aikaa vai onko suunnatton yksinjäämisen pelko vain epävakaan persoonallisuusen piirre? Olen kyllä osannut olla ihan kunnolla tarkoitan siis etten ole hirveästi sosiaalisia suhteita sotkenut, mutta olen sisäisesti rikki. Tuntuu etten jaksa pitää kulisseja yllä.

Olen perheellinen nainen.

Mene tutkimuksiin. Saat joko hoitoa tai mielenrauhan, parhaimmillaan molemmat.

Vierailija
7/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua ehkäisypillereistä. Ne voi muuttaa luonteen täysin.

Vierailija
8/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo muita kuin narsismi. Muita ei tunneta.

Ohutnahkainen narsisti ei ole paha, kuten paksunahkainen narsisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi